Office Manager s nemeckým jazykom

ZenithPeople Consulting spol. s r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
2.000 brutto + ďalšie benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre generálneho riaditeľa, s vedením sa komunikuje v nemeckom jazyku
- Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pobočky
- Zodpovedá za organizačné zabezpečenie obchodných stretnutí, služobných ciest, vrátane rezervácií hotelov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
- Spolupracuje s personálnym a s finančným oddelením
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, výber dodávateľov, dodržiavanie zmluvných vzťahov
- Zodpovedá za archiváciu dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Príjemné pracovné prostredie
- Využívanie nemeckého jazyka na dennej báze
- Kariérny rast
- Zaujímavý sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie, bonusy

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám, prosím, zašlite obratom Váš profesný životopis v slovenskom aj v nemeckom jazyku e-mailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky nášho klienta.

Prosíme, s nadobudnutím účinnosti zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (GDPR) Vás chceme požiadať Váš životopis zasielajte aj so súhlasom so spracovaním osobných údajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

23.7.2018 (ostáva ešte 6 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná zahraničná obchodná spoločnosť, ktorá má v Bratislave pobočku s 80 zamestnancami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pokladňa - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 4 a viac rokov skúseností na podobnej pozícii, skúsenosti s podporou nadriadeného a s vedením administratívy podmienkou
- nemecký jazyk aktívne (slovom aj písmom), schopnosť plynulej komunikácie podmienkou
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti, svedomitosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- pokročilá znalosť MS Excel, Word, Power Point

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ZenithPeople Consulting spol. s r.o. má dlhodobé skúsenosti v poskytovaní služieb v oblasti ľudských zdrojov. Našim obchodným partnerom ponúkame viaceré modely spolupráce v oblasti HR služieb. Máme dlhoročné skúsenosti s vyhľadávaním a priamym oslovením kandidátov a s nastavovaním personálnych procesov.

V našom záujme je poskytnúť kandidátom len tie informácie, ktoré naozaj potrebujú. Tým im pomáhame sa orientovať na trhu práce a byť na ňom úspešní. S našou službou kariérneho poradenstva sa kandidátom vyjasní ich pridaná hodnota pre budúceho zamestnávateľa a rýchlejšie nájdu správne zamestnanie. V prípade záujmu o bližšie informácie sa na nás s dôverou obráťte.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

ZenithPeople Consulting spol. s r.o.
Kutuzovova 3
831 03 Bratislava
http://www.zenithpeople.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Martina Čizmadiová
Tel.: +421911 445 556
E-mail: poslať životopis
ID: 1906937   Dátum zverejnenia: 9.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2.000 brutto + ďalšie benefity