Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový koordinátor / Servisný manažér
Zatopek Consulting, a. s.
Miesto práce
Digital Park, Einsteinova, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Digital Park, Einsteinova, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností a znalostí daného kandidáta.
2 000 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností a znalostí daného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do Portfolio tímu hľadáme nového člena, ktorý už má skúsenosti s koordináciou alebo supportom projektov. Jeho hlavnými činnosťami budú:
• Projektové stretnutia s klientom, so subdodávateľom a s delivery tímami
• Konzultácia a dohľad nad projektom - zodpovednosť za riadenie porojektu na operatívnej úrovni, dohľad nad životným cyklom projektov
• Projektové plánovanie - vytváranie a udržiavanie harmonogramov dodávky, projektovej dokumentácie, plánovanie projektových kapacít
• Administratíva a správa klienta - vytváranie cenových ponúk, objednávok, fakturácia, správa zmlúv
• Riadenie L1 podpory, pravidelný reporting, dodržiavanie SLA podmienok
• Spolupráca s Projektovým manažérom na projekte
• Spolupráca s delivery tímom a projektovou podporou
• Projektová ad-hoc agenda podľa požiadaviek nadriadeného
U nás budeš:
• medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• pracovať v tíme skúsených konzultantov, ktorí sú primárne alokovaní na externé projekty
• budeš mať buddyho, ktorý ti vždy poradí ak to budeš potrebovať
• po úvodných školeniach budeš zaradený na niektorý z našich prebiehajúcich projektov, kde budeš pracovať ako pravá ruka skúsenejšieho kolegu.
• tvoja iniciatíva, samostatnosť, kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
• Projektové stretnutia s klientom, so subdodávateľom a s delivery tímami
• Konzultácia a dohľad nad projektom - zodpovednosť za riadenie porojektu na operatívnej úrovni, dohľad nad životným cyklom projektov
• Projektové plánovanie - vytváranie a udržiavanie harmonogramov dodávky, projektovej dokumentácie, plánovanie projektových kapacít
• Administratíva a správa klienta - vytváranie cenových ponúk, objednávok, fakturácia, správa zmlúv
• Riadenie L1 podpory, pravidelný reporting, dodržiavanie SLA podmienok
• Spolupráca s Projektovým manažérom na projekte
• Spolupráca s delivery tímom a projektovou podporou
• Projektová ad-hoc agenda podľa požiadaviek nadriadeného
U nás budeš:
• medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• pracovať v tíme skúsených konzultantov, ktorí sú primárne alokovaní na externé projekty
• budeš mať buddyho, ktorý ti vždy poradí ak to budeš potrebovať
• po úvodných školeniach budeš zaradený na niektorý z našich prebiehajúcich projektov, kde budeš pracovať ako pravá ruka skúsenejšieho kolegu.
• tvoja iniciatíva, samostatnosť, kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Podporujeme work - life balance a preto:
• máš u nás flexibilný pracovný čas a 5 dní voľna navyše
• nerátame dochádzku na "minúty", pretože sme tím zameraný na dobrý výsledok práce a nie na sledovanie hodín strávených v práci
• prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, jogou, kvalitným pitným režimom a officom, ktorý zasýti telo i ducha.
Myslíme na budúcnosť a preto:
• ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
• Ti zabezpečíme jazykové vzdelávanie v angličtine a nemčine
• tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance a Hiring bonusom
• svoje benefity si vyberáš podľa vlastnej preferencie prostredníctvom Benefit Plus appky.
Veríme, že nie len práca, ale aj spoločné zážitky a aktivity nás spájajú, a preto organizujeme:
• firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
• spoločné akcie a stretnutia sa na rôznych podujatiach
• pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
• máš u nás flexibilný pracovný čas a 5 dní voľna navyše
• nerátame dochádzku na "minúty", pretože sme tím zameraný na dobrý výsledok práce a nie na sledovanie hodín strávených v práci
• prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, jogou, kvalitným pitným režimom a officom, ktorý zasýti telo i ducha.
Myslíme na budúcnosť a preto:
• ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
• Ti zabezpečíme jazykové vzdelávanie v angličtine a nemčine
• tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance a Hiring bonusom
• svoje benefity si vyberáš podľa vlastnej preferencie prostredníctvom Benefit Plus appky.
Veríme, že nie len práca, ale aj spoločné zážitky a aktivity nás spájajú, a preto organizujeme:
• firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
• spoločné akcie a stretnutia sa na rôznych podujatiach
• pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis prostredníctvom Profesia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
5 rokov pri SŠ vzdelaní alebo 3 roky pri VŠ vzdelaní - na podobnej pozícii
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výhodou sú skúsenosti s:
• IT L1/L2 supportom
• Atlassian JIRA (resp. MS DevOps) a Confluence
• Systémom SAP
• projektovými metodológiami (ITIL, Prince, SCRUM)
• MS Sharepoint
• IT L1/L2 supportom
• Atlassian JIRA (resp. MS DevOps) a Confluence
• Systémom SAP
• projektovými metodológiami (ITIL, Prince, SCRUM)
• MS Sharepoint
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4777013
Dátum zverejnenia: 5.3.2024
2024-03-05
lokalita: Bratislava Pozícia: IT projektový manažér, IT/Technical Support Specialist, Koordinátor, Projektový manažér, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Zatopek Consulting, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac