Office manager

Zatopek Consulting, a. s.

Miesto práce
Digital Park, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.11.2022/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Ťa každodenná administratíva a nebojíš sa nabrať aj skúsenosti z IT poradenstva?
V tom prípade veríme, že si pre nás tá správna voľba.

Záleží nám na tom, aby Ťa táto práca bavila, preto je dôležité:
• Mať pozitívny vzťah k administratíve – budeš sa totiž denne starať o chod kancelárie a spracovávať rôzne dokumenty, či poštu.
• Mať dobré komunikačné zručnosti – pretože nás budeš reprezentovať prvým kontaktom s návštevou, či klientmi.
• Mať prehľad o úlohách a mať organizačné schopnosti – keďže nechceme, aby tvoja práca bola monotónna a zároveň od Teba bude záležať kvalita služobných ciest našich kolegov.
• Mať analytické myslenie a nebáť sa hľadať riešenia – keďže budeš denne v kontakte s našimi dodávateľmi i odberateľmi.
• Nebáť sa šoférovať – pretože auto budeš potrebovať pri rôznych pochôdzkach.
• Mať proklientskú orientáciu – k vybaveniu telefonátov zo zákazníckej linky to inak nejde.

My Ti na štarte pomôžeme:
• kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• dôverou pri zverených úlohách tak, aby si mala priestor na vlastnú realizáciu úloh
• prístupom, ktorým si Ťa získame nadlho a Tvoja iniciatíva, samostatnosť, kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.

Začínali sme ako malá firma s rodinnou atmosférou a sme radi, že sa nám ju stále darí udržiavať aj pri počte 50+ zamestnancov, čo pre Teba znamená, že u nás nie si len osobné číslo v zozname.

Zamestnanecké výhody, benefity

Myslíme na budúcnosť a preto ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
  • tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance bonusom
  • ak nám nájdeš nového kolegu, okrem skvelého parťáka dostaneš aj Hiring Bonus

Podporujeme work - life balance a preto:
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona ti k resetu pomôže
  • prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, kvalitným pitným režimom a vitamínmi

Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
  • vzdelávaním
  • otvorenou spätnou väzbou

Veríme, že nie len práca ale aj spoločnné zážitky a nebusinessové projekty / aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
  • firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
  • stretávame sa na spoločných podujatiach
  • pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka, daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu www.profesia.sk.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1 rok na podobnej pozícii

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Príjemné vystupovanie, komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
  • Precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť
  • Ochota učiť sa nové veci, flexibilita
  • Aktívny a pozitívny prístup k práci
  • Praktické zručnosti s nástrojmi MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení

Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Lazorová
E-mail: poslať životopis
ID: 4463843  Dátum zverejnenia: 10.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac