Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Zatopek Consulting, a. s.
Miesto práce
Digital Park, Einsteinova, Petržalka
Digital Park, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.11.2022/dohodou
1.11.2022/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Ťa každodenná administratíva a nebojíš sa nabrať aj skúsenosti z IT poradenstva?
V tom prípade veríme, že si pre nás tá správna voľba.
Záleží nám na tom, aby Ťa táto práca bavila, preto je dôležité:
• Mať pozitívny vzťah k administratíve – budeš sa totiž denne starať o chod kancelárie a spracovávať rôzne dokumenty, či poštu.
• Mať dobré komunikačné zručnosti – pretože nás budeš reprezentovať prvým kontaktom s návštevou, či klientmi.
• Mať prehľad o úlohách a mať organizačné schopnosti – keďže nechceme, aby tvoja práca bola monotónna a zároveň od Teba bude záležať kvalita služobných ciest našich kolegov.
• Mať analytické myslenie a nebáť sa hľadať riešenia – keďže budeš denne v kontakte s našimi dodávateľmi i odberateľmi.
• Nebáť sa šoférovať – pretože auto budeš potrebovať pri rôznych pochôdzkach.
• Mať proklientskú orientáciu – k vybaveniu telefonátov zo zákazníckej linky to inak nejde.
My Ti na štarte pomôžeme:
• kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• dôverou pri zverených úlohách tak, aby si mala priestor na vlastnú realizáciu úloh
• prístupom, ktorým si Ťa získame nadlho a Tvoja iniciatíva, samostatnosť, kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
Začínali sme ako malá firma s rodinnou atmosférou a sme radi, že sa nám ju stále darí udržiavať aj pri počte 50+ zamestnancov, čo pre Teba znamená, že u nás nie si len osobné číslo v zozname.
V tom prípade veríme, že si pre nás tá správna voľba.
Záleží nám na tom, aby Ťa táto práca bavila, preto je dôležité:
• Mať pozitívny vzťah k administratíve – budeš sa totiž denne starať o chod kancelárie a spracovávať rôzne dokumenty, či poštu.
• Mať dobré komunikačné zručnosti – pretože nás budeš reprezentovať prvým kontaktom s návštevou, či klientmi.
• Mať prehľad o úlohách a mať organizačné schopnosti – keďže nechceme, aby tvoja práca bola monotónna a zároveň od Teba bude záležať kvalita služobných ciest našich kolegov.
• Mať analytické myslenie a nebáť sa hľadať riešenia – keďže budeš denne v kontakte s našimi dodávateľmi i odberateľmi.
• Nebáť sa šoférovať – pretože auto budeš potrebovať pri rôznych pochôdzkach.
• Mať proklientskú orientáciu – k vybaveniu telefonátov zo zákazníckej linky to inak nejde.
My Ti na štarte pomôžeme:
• kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• dôverou pri zverených úlohách tak, aby si mala priestor na vlastnú realizáciu úloh
• prístupom, ktorým si Ťa získame nadlho a Tvoja iniciatíva, samostatnosť, kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
Začínali sme ako malá firma s rodinnou atmosférou a sme radi, že sa nám ju stále darí udržiavať aj pri počte 50+ zamestnancov, čo pre Teba znamená, že u nás nie si len osobné číslo v zozname.
Zamestnanecké výhody, benefity
Myslíme na budúcnosť a preto ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
Podporujeme work - life balance a preto:
Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
Veríme, že nie len práca ale aj spoločnné zážitky a nebusinessové projekty / aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
- tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance bonusom
- ak nám nájdeš nového kolegu, okrem skvelého parťáka dostaneš aj Hiring Bonus
Podporujeme work - life balance a preto:
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona ti k resetu pomôže
- prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, kvalitným pitným režimom a vitamínmi
Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
- vzdelávaním
- otvorenou spätnou väzbou
Veríme, že nie len práca ale aj spoločnné zážitky a nebusinessové projekty / aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
- firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
- stretávame sa na spoločných podujatiach
- pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka, daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu www.profesia.sk.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme.
Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať uchádzačov, s ktorými sa radi stretneme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1 rok na podobnej pozícii
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie, komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- Precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť
- Ochota učiť sa nové veci, flexibilita
- Aktívny a pozitívny prístup k práci
- Praktické zručnosti s nástrojmi MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4463843
Dátum zverejnenia: 10.11.2022
2022-11-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Zatopek Consulting, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac