Junior SAP konzultant / konzultantka pre oblasť Treasury

Zatopek Consulting, a. s.

Miesto práce
Digital Park, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacuvedená mzda je zákonom požadované minimum, finálna mzda závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si samostatný a zároveň aj tímový hráč ?
Máš proklientskú orientáciu a vyhovuje ti v práci flexibilita a samostatnosť?
Si komunikatívny , máš pozitívny prístup k práci a rád vidíš za sebou výsledky?

Skús to s nami :-)

U nás budeš:

  • medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
  • pracovať v tíme skúsených konzultantov, ktorí sú primárne alokovaní
na externé projekty
  • nikto ťa nepovedie za ruku, ale budeš mať buddyho, ktorý ti vždy poradí ak to
budeš potrebovať
  • najbližší kolegovia ale aj manažment ti bude dôverovať, že budeš schopný
samostatne prejsť základnými školeniami a dokumentáciou v systéme a že
interný demo systém použiješ na overenie si nadobudnutých vedomostí.
  • po úvodných školeniach budeš zaradený na niektorý z našich prebiehajúcich
projektov, kde budeš pracovať ako pravá ruka skúsenejšieho kolegu.
  • tvoja iniciatíva, samostatnosť , kreativita , netradičné nápady a schopnosť učiť sa
nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.

Tvojou náplňou bude:
  • SAP poradenstvo v oblasti finančných služieb
  • analýza požiadaviek klientov v oblasti treasury a risk management
  • návrh a realizácia riešení
  • zákaznícky servis
  • návrh a realizácia riešení pre Legislatívny reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

Myslíme na budúcnosť a preto ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
  • tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance bonusom
  • ak nám nájdeš nového kolegu, okrem skvelého parťáka dostaneš aj Hiring
Bonus

Podporujeme work - life balance a preto:
  • tvoj pracovný čas bude flexibilný a Home Office podporovaný
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona ti k resetu pomôže
  • prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, kvalitným pitným
režimom a vitamínmi

Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
  • vzdelávaním
  • otvorenou spätnou väzbou

Veríme, že nie len práca ale aj spoločnné zážitky a nebusinessové projekty /
aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
  • firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách
alebo ležíme na pláži
  • stretávame sa na spoločných podujatiach
  • pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis. Tešíme sa naň. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Každý životopis dôkladne a starostlivo posúdime. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie, Financie, Bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1 - 2 roky v pozícii/oblasti

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Dokážeš sa orientovať v bankových produktoch a investičných nástrojoch.
Dokážeš spojit pojmy cenné papiere a ich oceňovanie, FX spoty a forwardy, FX swapy, IRS, cross – currency swapy, opcie do pár ucelených viet v angličtine.
Rozumieš predmetu businessu spoločností typu asset management, poisťovne či korporátny klient.
Plynulá komunikácia v Angličtine je štandard na ktorý si už zvyknutý, komunikácia v iných svetových jazykoch je vítaná.


Osobnostné predpoklady:
  • analytické myslenie
  • ochota cestovať aj do zahraničia
  • komunikačné zručnosti
  • zmysel pre detail
  • základné technické zručnosti
  • samostatnosť pri riešení úloh
  • vedieť si zorganizovať svoj pracovný čas


Je možné, že Dubai, nebude pre teba len dovolenkovou destináciou a budeš musiet nabrať odvahu pozriet sa aj do destinácii ako Riyadh alebo Lahore.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení

Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Kružliaková
E-mail: poslať životopis
ID: 4161773  Dátum zverejnenia: 1.12.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac