Senior SAP FI /CO konzultant / konzultantka BA/Praha

Zatopek Consulting, a. s.

Miesto práce
Digital Park, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 400 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom vzájomného rozhovoru a dohody, závisí od skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa IT a práca so systémami?
Si samostatný a zároveň aj tímový hráč ?
Rád riadiš ľudí, ale aj projekty?
Máš proklientskú orientáciu a vyhovuje ti v práci flexibilita a samostatnosť?
Si komunikatívny , máš pozitívny prístup k práci a rád vidíš za sebou výsledky?

Skús to s nami :-)

U nás budeš:

  • medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
  • pracovať v tíme skúsených konzultantov, ktorí sú primárne alokovaní
na externé projekty
  • nikto ťa nepovedie za ruku, ale budeš mať počas adaptácie buddyho, ktorý ti vždy poradí ak to budeš potrebovať
  • najbližší kolegovia ale aj manažment ti bude dôverovať, že budeš schopný
samostatne prejsť základnými školeniami a dokumentáciou v systéme a že
interný demo systém použiješ na overenie si nadobudnutých vedomostí.
  • po úvodných školeniach budeš zaradený na niektorý z našich prebiehajúcich
projektov
  • tvoja iniciatíva, samostatnosť , kreativita , netradičné nápady a schopnosť učiť sa
nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.

Tvojou náplňou práce bude:

  • SAP poradenstvo v oblasti finančných služieb
  • Funkčné testovanie SAP riešení a spracovanie dokumentácie
  • Monitorovanie SAP systémov
  • Podpora koncových užívateľov pri riešení problémov a odstraňovaní chýb
  • Prispôsobenie jednotlivých systémov na základe požiadaviek zákazníka
  • Spracovanie dokumentov pre zmenové požiadavky
  • Príprava a vedenie školení
  • Komplexnejšie analýzy v rámci implementačných projektov
  • Presales aktivity

Zamestnanecké výhody, benefity

Myslíme na budúcnosť a preto ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
  • tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance bonusom
  • ak nám nájdeš nového kolegu, okrem skvelého parťáka dostaneš aj Hiring
Bonus

Podporujeme work - life balance a preto:
  • tvoj pracovný čas bude flexibilný a Home Office podporovaný
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona ti k resetu pomôže
  • prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, kvalitným pitným
režimom a vitamínmi

Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
  • vzdelávaním
  • otvorenou spätnou väzbou

Veríme, že nie len práca ale aj spoločnné zážitky a nebusinessové projekty /
aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
  • firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách
alebo ležíme na pláži
  • stretávame sa na spoločných podujatiach
  • pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis. Tešíme sa naň. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Každý životopis dôkladne a starostlivo posúdime. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie alebo Financie, Bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

5 a viac rokov konzultingu FI/CO

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • orientácia vo firemných procesoch v oblasti finančného účtovníctva a kontrolingu
  • znalosť podvojného účtovníctva a manažérskeho účtovníctva
  • 5+ročná skúsenosť so systémom SAP ERP za časť FI/CO
  • 3 implementačné cykly pre nasadenie SAP za oblasti FI/CO
  • Integrácia logistických modulov SD/MM na FIGL
  • skúsenosť s S4/HANA vítaná ale nie nutná
  • základy ABAP

Ostatné
  • skúsenosti s riadenín tímu radi privítame
  • komunikačné schopnosti v slovenskom/ českom jazyku na vysokej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení

Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Kružliaková
E-mail: poslať životopis
ID: 4078895  Dátum zverejnenia: 11.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 400 EUR/mesiac