1 100 - 1 500 EUR

Accounting / Office Assistant

Zatopek Consulting, a.s.

Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Celková mzda (brutto)
1 100 - 1 500 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Prvotné spracovanie, príprava a evidencia účtovných podkladov, oprava prípadných
nezrovnalostí
- Spolupráca a komunikácia s účtovníčkou
- Vystavovanie / účtovanie faktúr v účtovnom systéme SAP
- Vedenie pokladne
- Vytváranie cestovných príkazov zamestnancov a zamestnávateľov, kupovanie leteniek
a výprava na SC
- Príprava podkladov na mzdy pre zamestnancov
- Evidencia pošty, majetku, príprava protokolov
- Pravidelný kontakt s dodávateľmi a odberateľmi
- Objednávanie kancelárskeho materiálu a spotrebného materiálu
- Vybavovanie reklamácií
- Príprava a kontrola dochádzky zamestnancov
- Nákup, evidencia a rozdeľovanie stravných lístkov
- Starostlivosť o vozový park - aktívne šoférovanie
- Podporné marketingové aktivity
- Organizácia firemných podujatí
- Celková administratíva a starostlivosť o chod kancelárie
- Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom
- Zákaznícky servis (práca s helpdeskom)

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1 100€

Zamestnanecké výhody, benefity

Finančné:
- Príspevok zamestnávateľa do III.piliera
- Vreckové 25% pri zahraničnej služobnej ceste, 40% pri služobnej ceste do zahraničia viac ako 4 týždne
- Motivujúci bonusový systém odmeňovania
- Hiring bonus

Nefinančné:
- Jazykové vzdelávanie (anglický / nemecký jazyk)
- Dovolenka navyše 5 dní
- Firemná lyžovačka 1x za rok
- Firemný teambuilding 1x za rok
- Koncoročný večierok s vianočným darčekom
- Rôzne iné firemné podujatia
- Soft skills a interné vzdelávanie (podľa potreby, dohody)
- Pitný režim a občerstvenie (káva, čaj, čerstvé ovocie)
- Nadštandardná zdravotná starostlivosť po 2,5 roku pôsobenia vo firme

Informácie o výberovom konaní

Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie a zázemie v prosperujúcej firme, mladý a motivovaný kolektív, možnosť odborného aj osobného rozvoja.

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem o spoluprácu, pošlite nám životopis, v ktorom uvediete aj Vaše platové očakávania.
Životopisy posielajte na e-mailovú adresu: [email protected]

V reakcii na pracovnú ponuku prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení: "Uchádzač zaslaním osobných údajov udeľuje spoločnosti Zatopek Consulting, a.s. súhlas so správou, spracovaním a archivovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu jedného roku. Po uplynutí tejto doby budú osobné údaje uchádzača zlikvidované v súlade s platnou legislatívou. Uchádzač vyhlasuje, že všetky uvedené údaje a informácie sú pravdivé."
Výberové konanie prebehne v priebehu mája / júna 2019, spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Príjemné vystupovanie
- Komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- Precíznosť a zodpovednosť
- Samostatnosť
- Ochota učiť sa nové veci
- Aktívny a pozitívny prístup k práci
- Flexibilita
- Praktické zručnosti s nástrojmi MS Office (Word,
Excel, Outlook, Powerpoint)
- SAP (výhodou)
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- Vodičský preukaz B, aktívny šofér

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory. Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:

– Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy

– Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management

– Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
– Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
– Servis a rozvoj existujúcich riešení

Spoločnosť zamestnáva vyše 35 zamestnancov.

Najvýznamnejšími klientmi spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finačné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Zatopek Consulting, a.s.
Tower 115, Pribinova 25
811 09 Bratislava
http://www.zatopek.org

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Kružliaková
Tel.: +421 917 777 133
E-mail: poslať životopis
ID: 3636739   Dátum zverejnenia: 13.5.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1 100€