Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ zákazníckej skúsenosti
Zásielkovňa s.r.o.
Miesto práce
Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava
Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacod 2500€ brutto fix + v závislosti od praxe
2 500 EUR/mesiacod 2500€ brutto fix + v závislosti od praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho Zásielkovňa tímu hľadáme nového, prozákazníckého orientovaného člena na manažérsky post.
Ak si už bol zodpovedný za kvalitu v segmente zákaznického servisu a reklamácií vo všetkých jej fázach, rozumej stratégiu, meranie, analýzu, ale aj monitorovanie dosiahnutia jej cieľov, si náš človek.
U nás tvojími hlavnými úlohami bude:
- Zodpovednosť za riadenie oddelenia zákazníckeho centra (zákaznícky servis, reklamačné oddelenie, technická podpora) a oddelenia kvality a kontroly logistických procesov
- Zodpovednosť za dodržanie kvality procesov a ich optimalizácia na pridelených oddeleniach
- Spolupráca pri vytváraní SOP (standart operating procedure) pre oddelenie logistiky
- Spolupráca pri plánovaní, vývoji, zavádzaní a kontrole optimalizácie logistických procesov, navrhovanie zlepšení systému spracovania zásielok
- Príprava rozpočtu pridelených oddelení a jeho vyhodnocovanie
- Zodpovednosť za implementáciu a vyhodnotenie nových projektov
- Reporting CEO a materskej spoločnosti podľa požiadaviek
- Zodpovednosť za nastavovanie kontrolných mechanizmov, kontrola a analýza KPIs pridelených oddelení
- Zodpovednosť za riadenie tímu, jeho podpora, poskytovanie spätnej väzby, práca s talentami – priame vedenie 2 manažérov, nepriamo cca 22 ľudí
- Zodpovednosť za zlepšovanie zákazníckej skúsenosti a vzťahov so zákazníkmi
- Zodpovednosť za tvorbu, dodržiavanie a kontrolu štandardov komunikácie so zákazníkmi
- Zodpovednosť za interné audity a kvalitu interných procesov na pridelených oddeleniach
- Kontrola plnenia nápravných a preventívnych opatrení v súvislosti s kvalitou logistických procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Auto aj na súkromné účely
- Podieľanie sa na smerovaní spoločnosti a strategických rozhodnutiach
- 100% preplácanie stravných lístkov
- Multi-Sport karta
- Zamestnanecká zľava pri kúpe vozidiel značky Škoda
- Zamestnanecká zľava u našich partnerov (eshopy)
- Teambuildingy
- Ovocné dni
- Finančný bonus v prípade významnej životnej udalosti (narodenie dieťaťa, svadba atď.)
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na množstvo žiadostí budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie a Váš záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením oddelenia kvality procesov alebo reklamácií alebo zákazníckeho servisu
- Vysoká prozákaznícka orientácia
- Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
- Analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zásielkovňa je inovatívna technologicko-logistická platforma, založená v roku 2010, ktorá prevádzkuje jednu z najväčších sietí výdajných miest v strednej Európe. Preto aj na Slovensku predstavuje rýchlosť, jednoduchosť a najmä dostupnosť v počte viac ako 1 100 výdajných miest.
Svoje pôsobenie má Zásielkovňa hneď v niekoľkých krajinách, a preto patrí pod skupinu Packeta Group, ktorá zastrešuje jej medzinárodné pôsobenie. Zásielkovňa zabezpečuje nízkonákladový a efektívny spôsob doručenia zásielok viac ako 28 000 e-shopom na výdajné miesta a adresu príjemcu cez jedno technologické riešenie = 1 API. Vďaka tomuto riešeniu dokáže e-shop odosielať do 33 krajín, vrátane USA, Ruska, Švajčiarska a Ukrajiny.
Dostupnosť je podporovaná aj vďaka inovatívnej mobilnej aplikácii Zásielkovňa a jej službe Medzi Nami, prostredníctvom ktorej si môžu posielať zásielky aj fyzické osoby. Zákazník má v aplikácii heslo vždy poruke a dokáže si tak prehľadne sledovať stav zásielky alebo vrátiť sa do histórie zásielok.
Zásielkovňa ponúka ľuďom slobodu. Je na zákazníkovi, kedy a kde si svoju zásielku prevezme alebo odošle. Aj vďaka tomu bola zaradená ako najobľúbenejšia služba pri doručení zásielky na výdajné miesto na Slovensku.
Svoje pôsobenie má Zásielkovňa hneď v niekoľkých krajinách, a preto patrí pod skupinu Packeta Group, ktorá zastrešuje jej medzinárodné pôsobenie. Zásielkovňa zabezpečuje nízkonákladový a efektívny spôsob doručenia zásielok viac ako 28 000 e-shopom na výdajné miesta a adresu príjemcu cez jedno technologické riešenie = 1 API. Vďaka tomuto riešeniu dokáže e-shop odosielať do 33 krajín, vrátane USA, Ruska, Švajčiarska a Ukrajiny.
Dostupnosť je podporovaná aj vďaka inovatívnej mobilnej aplikácii Zásielkovňa a jej službe Medzi Nami, prostredníctvom ktorej si môžu posielať zásielky aj fyzické osoby. Zákazník má v aplikácii heslo vždy poruke a dokáže si tak prehľadne sledovať stav zásielky alebo vrátiť sa do histórie zásielok.
Zásielkovňa ponúka ľuďom slobodu. Je na zákazníkovi, kedy a kde si svoju zásielku prevezme alebo odošle. Aj vďaka tomu bola zaradená ako najobľúbenejšia služba pri doručení zásielky na výdajné miesto na Slovensku.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 4025045
Dátum zverejnenia: 25.1.2021
2021-01-25
Lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér kvality, Supervízor call centra Spoločnosť: Zásielkovňa s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac