Hľadáme TOP asistentku pre obchodného riaditeľa / člena predstavenstva

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto v závislosti od skúseností a praxe + 10 % ročná výkonnostná odmena

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte chuť pracovať v zaujímavom, dynamickom pracovnom prostredí a byť pravou rukou obchodného riaditeľa / člena predstavenstva?

Ak máte príjemné a reprezentatívne vystupovanie, výborné komunikačné, organizačné schopnosti a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, tak hľadáme práve Vás.

Vašou hlavnou náplňou práce bude predovšetkým:

• Office manažment a administratívna podpora obchodnému riaditeľovi / členovi predstavenstva: sledovanie kalendára, organizovanie stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• Príprava rôznych prezentácií, materiálov na zasadnutie predstavenstva a dozornej rady
• Komunikácia s internými klientmi ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi
• Monitorovanie prideleného rozpočtu a plnenie ostatných operatívnych úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 4,50 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb

Informácie o výberovom konaní

Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky
Žiadosti zasielajte do: 06.06.2022

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

Vzdelanie v odbore

všeobecné vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*Znalosť anglického jazyka je nutnosťou
*Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Vynikajúci time management a proklientská orientácia
*Diskrétnosť
*Flexibilnosť
*Spoľahlivosť
*Samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je našou materskou spoločnosťou s takmer 100 ročnou históriou. Jej najväčšie dcérske spoločnosti sú Západoslovenská distribučná, a.s. a ZSE Energia, a.s. Skupina ZSE patrí do nemeckej energetickej skupiny E.ON. www.skupinazse.sk

Počet zamestnancov

175 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Západoslovenská energetika, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 4336834  Dátum zverejnenia: 24.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac