Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme TOP asistentku pre obchodného riaditeľa / člena predstavenstva
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto v závislosti od skúseností a praxe + 10 % ročná výkonnostná odmena
Od 1 500 EUR/mesiacod 1500 EUR brutto v závislosti od skúseností a praxe + 10 % ročná výkonnostná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte chuť pracovať v zaujímavom, dynamickom pracovnom prostredí a byť pravou rukou obchodného riaditeľa / člena predstavenstva?
Ak máte príjemné a reprezentatívne vystupovanie, výborné komunikačné, organizačné schopnosti a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, tak hľadáme práve Vás.
Vašou hlavnou náplňou práce bude predovšetkým:
• Office manažment a administratívna podpora obchodnému riaditeľovi / členovi predstavenstva: sledovanie kalendára, organizovanie stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• Príprava rôznych prezentácií, materiálov na zasadnutie predstavenstva a dozornej rady
• Komunikácia s internými klientmi ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi
• Monitorovanie prideleného rozpočtu a plnenie ostatných operatívnych úloh
Ak máte príjemné a reprezentatívne vystupovanie, výborné komunikačné, organizačné schopnosti a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, tak hľadáme práve Vás.
Vašou hlavnou náplňou práce bude predovšetkým:
• Office manažment a administratívna podpora obchodnému riaditeľovi / členovi predstavenstva: sledovanie kalendára, organizovanie stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• Príprava rôznych prezentácií, materiálov na zasadnutie predstavenstva a dozornej rady
• Komunikácia s internými klientmi ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi
• Monitorovanie prideleného rozpočtu a plnenie ostatných operatívnych úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 4,50 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 4,50 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky
Žiadosti zasielajte do: 06.06.2022
Žiadosti zasielajte do: 06.06.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
všeobecné vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Znalosť anglického jazyka je nutnosťou
*Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Vynikajúci time management a proklientská orientácia
*Diskrétnosť
*Flexibilnosť
*Spoľahlivosť
*Samostatnosť
*Znalosť anglického jazyka je nutnosťou
*Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Vynikajúci time management a proklientská orientácia
*Diskrétnosť
*Flexibilnosť
*Spoľahlivosť
*Samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je našou materskou spoločnosťou s takmer 100 ročnou históriou. Jej najväčšie dcérske spoločnosti sú Západoslovenská distribučná, a.s. a ZSE Energia, a.s. Skupina ZSE patrí do nemeckej energetickej skupiny E.ON. www.skupinazse.sk
Počet zamestnancov
175 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Západoslovenská energetika, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Kontakt
ID: 4336834
Dátum zverejnenia: 24.5.2022
2022-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Sekretárka Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac