Agent IT podpory

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 100 EUR brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Spracovávať prichádzajúce telefonáty, emaily a požiadavky.
• Spracovávať a monitorovať tikety, zodpovedať za tikety v pridelených skupinách.
• Pravidelne informovať interného klienta o stave jeho požiadaviek.
• Aplikačne podporovať užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov na úrovni 1st line.
• Poskytovať 1st line technickú podporu pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
• Pracovať so znalostnou databázou.
• Pripravovať podklady pre reporting.
• Vykonávať pracovné úlohy a povinnosti podľa ITIL štandardov, resp. interne definovaných postupov a smerníc.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

-Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
-5 dní dovolenky navyše
-Doplnkové dôchodkové sporenie
-Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
-Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
-Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
-Eventy, Teambuildingy
-Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia

Informácie o výberovom konaní

Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1100 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku.
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.

Žiadosti zasielajte do: 24.04.2019

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*Komunikatívnosť,
*Flexibilita,
*Profesionálne jednanie a vystupovanie,
*Zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3641619  Dátum zverejnenia: 10.4.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 100 EUR brutto