Asistent predstavenstva

Miesto práce
Čulenova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100 EUR brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Poskytovať administratívnu podporu a asistenciu členom predstavenstva pri príprave valných zhromaždení, porád, služobných ciest, evidencii došlej a odoslanej korešpondencie.
Viesť zložitejšiu agendu - zaznamenávať, monitorovať a vyhodnocovať definované položky s cieľom získavania prehľadu o čerpaní súvisiacich rozpočtov alebo vývoji procesov.
Sledovať termíny úloh iných organizačných zložiek.
Pripravovať rôzne prezentácie podľa pokynov členov predstavenstva.
Komunikovať s inými organizačnými útvarmi a s externými subjektmi.
Spracovávať štatistiky z rôznych zdrojov do definovaných formulárov.
Komunikácia v anglickom jazyku je nutná.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom

Informácie o výberovom konaní

Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1100 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku.
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Žiadosti zasielajte do: 17.10.2018

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné, všeobecné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

asistentka predstavenstva, office manager

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*znalosť anglického jazyka je nutná
*flexibilný prístup k práci
*príjemné vystupovanie
*veľmi dobré komunikačné schopnosti
*vynikajúci time management
*diskrétnosť, spoľahlivosť, samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3507401  Dátum zverejnenia: 3.10.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100 EUR brutto