Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Service Management Špecialista
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 500 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 500 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadiť dodávku IT služieb pre zákazníka v pridelenej oblasti v požadovanej kvalite na základe definovaných KPI.
Sledovať efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov.
Sledovať dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu SPOC za IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti.
Zabezpečovať reporting pre IT služby v pridelenej oblasti.
Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľať na riešení incidentov a problémov na IT službách
v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Configuration & Asset Management,
SW licence management, ICT Change Management, Problem management).
Podieľať sa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov a obstarávania nových IT služieb.
Navrhovať a podieľať sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevádzky IT služieb.
Zúčastňovať sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu.
Sledovať efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov.
Sledovať dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu SPOC za IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti.
Zabezpečovať reporting pre IT služby v pridelenej oblasti.
Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľať na riešení incidentov a problémov na IT službách
v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Configuration & Asset Management,
SW licence management, ICT Change Management, Problem management).
Podieľať sa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov a obstarávania nových IT služieb.
Navrhovať a podieľať sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevádzky IT služieb.
Zúčastňovať sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 24.07.2018
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Klient/server administrácia - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• účasť na projektoch - výhodou
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• účasť na projektoch - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3445104
Dátum zverejnenia: 10.7.2018
2018-07-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Databázový administrátor, IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 500 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.