IT Service Management Špecialista

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 500 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riadiť dodávku IT služieb pre zákazníka v pridelenej oblasti v požadovanej kvalite na základe definovaných KPI.
Sledovať efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov.
Sledovať dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu SPOC za IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti.
Zabezpečovať reporting pre IT služby v pridelenej oblasti.
Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľať na riešení incidentov a problémov na IT službách
v pridelenej oblasti.
Zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Configuration & Asset Management,
SW licence management, ICT Change Management, Problem management).
Podieľať sa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov a obstarávania nových IT služieb.
Navrhovať a podieľať sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevádzky IT služieb.
Zúčastňovať sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 24.07.2018

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť, flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• účasť na projektoch - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3445104  Dátum zverejnenia: 10.7.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 500 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí kandidáta.