Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telesales&Altern. Sales Channels Expert
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plniť plán predaja komodít a služieb v portfóliu spoločnosti pre
segmenty domácností a SME.
Riadiť zmluvných partnerov poskytujúcich služby callcentra a budovať
s nimi partnerské vzťahy.
Nastavovať základné rámce spolupráce v oblasti predaja a kvality
poskytovaných služieb.
Budovať alternatívne predajné kanály podľa stratégie úseku Maloobchodného predaja,
komplexne riadiť proces ich výstavby a následnej prevádzky.
Definovať štandardy kvality pre operátorov callcentra pri obsluhe
zákazníka.
Viesť a koučovať operátorov k aplikácii štandardov kvality, vyhodnocovať
dodržiavanie štandardov v rámci spolupracujúcich callcentier.
Organizovať a viesť pravidelné porady partnerov poskytujúcich služby
callcentra.
V rámci porád vyhodnocovať sledované kvantitatívne
a kvalitatívne parametre, hľadať riešenia a motivovať partnerov
k ďalšiemu napredovaniu vo výsledkoch.
Získavať partnerov poskytujúcich služby callcentra.
Participovať na projektoch.
Sledovať zmeny v legislatíve.
segmenty domácností a SME.
Riadiť zmluvných partnerov poskytujúcich služby callcentra a budovať
s nimi partnerské vzťahy.
Nastavovať základné rámce spolupráce v oblasti predaja a kvality
poskytovaných služieb.
Budovať alternatívne predajné kanály podľa stratégie úseku Maloobchodného predaja,
komplexne riadiť proces ich výstavby a následnej prevádzky.
Definovať štandardy kvality pre operátorov callcentra pri obsluhe
zákazníka.
Viesť a koučovať operátorov k aplikácii štandardov kvality, vyhodnocovať
dodržiavanie štandardov v rámci spolupracujúcich callcentier.
Organizovať a viesť pravidelné porady partnerov poskytujúcich služby
callcentra.
V rámci porád vyhodnocovať sledované kvantitatívne
a kvalitatívne parametre, hľadať riešenia a motivovať partnerov
k ďalšiemu napredovaniu vo výsledkoch.
Získavať partnerov poskytujúcich služby callcentra.
Participovať na projektoch.
Sledovať zmeny v legislatíve.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 02.04.2018
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3320880
Dátum zverejnenia: 27.2.2018
2018-02-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou