Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Head of Service Desk
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Technické ulohy:
• Poskytovanie zákazníckej podpory prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne.
• Poskytovanie 1st line technickej podpory pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
• Vzdialená správa užívateľského prostredia (desktop, laptop, tlačiareň, mobilný telefón, pevná linka a iné zariadenia).
• Aplikačná podpora pre užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov .
• Zber dát a požiadaviek od interných klientov spoločnosti a ich následné zaznamenávanie v interných systémoch.
• Vytváranie technickej dokumentácie pre riešenie rôznych problémov a spolupráca pri tvorbe pracovných postupov.
Organizačné ulohy:
• Vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problém management, asset management, request fulfilment a ďaľšie.
• Komunikácia so zákazníkmi na dennej báze na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
• Profesionálne vystupovanie na osobných stretnutiach so zákazníkmi a pri poskytovaní služieb priamo u nich.
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
• Organizovať školenia a prezentácie pre riadiacich pracovníkov.
• VIP support.
• Administratíva spojená s prácou tímu ServiceDesku.
Manažérske úlohy:
• Vedenie a riadenie tímu agentov.
• Denná operatívna činnost spojená s prevádzkou service desku.
• Vytváranie a udržiavanie pracovných postupov a dokumentácie.
• Pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností, komunikačných schopností.
• Poskytovanie zákazníckej podpory prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne.
• Poskytovanie 1st line technickej podpory pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
• Vzdialená správa užívateľského prostredia (desktop, laptop, tlačiareň, mobilný telefón, pevná linka a iné zariadenia).
• Aplikačná podpora pre užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov .
• Zber dát a požiadaviek od interných klientov spoločnosti a ich následné zaznamenávanie v interných systémoch.
• Vytváranie technickej dokumentácie pre riešenie rôznych problémov a spolupráca pri tvorbe pracovných postupov.
Organizačné ulohy:
• Vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problém management, asset management, request fulfilment a ďaľšie.
• Komunikácia so zákazníkmi na dennej báze na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
• Profesionálne vystupovanie na osobných stretnutiach so zákazníkmi a pri poskytovaní služieb priamo u nich.
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
• Organizovať školenia a prezentácie pre riadiacich pracovníkov.
• VIP support.
• Administratíva spojená s prácou tímu ServiceDesku.
Manažérske úlohy:
• Vedenie a riadenie tímu agentov.
• Denná operatívna činnost spojená s prevádzkou service desku.
• Vytváranie a udržiavanie pracovných postupov a dokumentácie.
• Pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností, komunikačných schopností.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 30.10.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3216170
Dátum zverejnenia: 16.10.2017
2017-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou