Senior Agent IT podpory

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Technické úlohy:
Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
Poskytovanie 1st line technickej podpory pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW)
Vzdialená správa užívateľského prostredia (desktop, laptop, tlačiaren, mobilný telefón, pevná linka a iné zariadenia)
Aplikačná podpora pre užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácii a vzdelávanie zákazníkov
Zber dát a požiadaviek od interných klientov spoločnosti a ich následne zaznamenávanie v interných systémoch
Vytvára technickú dokumentáciu pre riešenie rôznych problémov a pomáha pri tvorbe pracovných postupov

Organizačne úlohy:
Vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problem management, asset management, request fulfilment a ďalšie
Komunikácia so zákazníkmi na dennej báze na požadovanej kvalitatívnej úrovni
Profesionálne vystupovanie na osobných stretnutiach so zákazníkmi a pri poskytovaní služieb priamo u nich
Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
Vykonáva školenia a prezentácie pre riadiacich pracovníkov
VIP support
Administratíva spojená s prácou tímu ServiceDesku

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 05.10.2017

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3195776  Dátum zverejnenia: 23.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou