Head of Service Desk

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Technické ulohy:
• Poskytovanie zákazníckej podpory prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne.
• Poskytovanie 1st line technickej podpory pri riešení užívateľských problémov (SW, HW, NW).
• Vzdialená správa užívateľského prostredia (desktop, laptop, tlačiareň, mobilný telefón, pevná linka a iné zariadenia).
• Aplikačná podpora pre užívateľov, password reset, základná konfigurácia aplikácií a vzdelávanie zákazníkov .
• Zber dát a požiadaviek od interných klientov spoločnosti a ich následné zaznamenávanie v interných systémoch.
• Vytváranie technickej dokumentácie pre riešenie rôznych problémov a spolupráca pri tvorbe pracovných postupov.
Organizačné ulohy:
• Vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov, incident management, problém management, asset management, request fulfilment a ďaľšie.
• Komunikácia so zákazníkmi na dennej báze na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
• Profesionálne vystupovanie na osobných stretnutiach so zákazníkmi a pri poskytovaní služieb priamo u nich.
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov.
• Organizovať školenia a prezentácie pre riadiacich pracovníkov.
• VIP support.
• Administratíva spojená s prácou tímu ServiceDesku.
Manažérske úlohy:
• Vedenie a riadenie tímu agentov.
• Denná operatívna činnost spojená s prevádzkou service desku.
• Vytváranie a udržiavanie pracovných postupov a dokumentácie.
• Pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností, komunikačných schopností.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 17.10.2017

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 3195775  Dátum zverejnenia: 23.9.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou