Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front office manager (zastupovanie počas MD)
YVEX, s.r.o.
Miesto práce
(Práca vyžaduje cestovanie)
(Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 1 390 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 800 € + osobné ohodnotenie a príplatky od 450 do 590 €, príplatky za So,Ne, Sv v zmysle Zákonníka práce
1 250 - 1 390 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 800 € + osobné ohodnotenie a príplatky od 450 do 590 €, príplatky za So,Ne, Sv v zmysle Zákonníka práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Riadenie a organizácia zamestnancov úseku recepcie hotela, poskytovanie služieb pre hostí, predaj ubytovacích služieb, rezervácia pobytov, poskytovanie informácií, predaj doplnkového tovaru a služieb, registrácia hostí, spracovanie a vystavovanie hotel. účtov, príprava podkladov k fakturácii, zodpovednosť za spracovanie dennej uzávierky, za správnosť účtovaných cien atď.
-Koordinácia a kontrola rezervácií v spolupráci s rezervačným oddelením, usmerňovanie práce recepcie s cieľom poskytovať efektívne, rýchle, zdvorilé a proaktívne služby hosťom
-Kontrola telefonickej, mailovej komunikácie s klientom a komunikácie cez portály
-Vedenie administratívy spojenej s chodom recepcie a účtovného oddelenia
-Kontrola proforma faktúr, vyšlých a došlých faktúr, zálohových a vyúčtovacích faktúr a súčinnosť s účtovným oddelením
-Kontrola uhradených platieb a následná súčinnosť s recepciou ako aj kontrola platieb stiahnutých terminálom na recepcii
-Mesačné výstupy pre ekonomické a účtovné oddelenie
-Zodpovednosť za skladové hospodárstvo a inventúry v nastavených programoch
-Vystavenie podkladov k fakturácií na ekonomické oddelenie
-Udržovanie a zvyšovanie kvality služieb
-Vedie, kontrolovanie, zaškolenie a motivovanie kolektívu pracovníkov úseku recepcie
-Hodnotenie pracovných výkonov podriadených zamestnancov a podávanie návrhov na priznanie odmeny, zvýšenie alebo krátenie osobného ohodnotenia a ostatných pohyblivých zložiek mzdy
-Vedenie pracovných pohovorov
-Vypracovanie pracovného plánu, mesačných rozpisov pracovných zmien a plánov čerpania dovoleniek zamestnancov
-Spolupráca na tvorení a realizácií cenovej politiky
-Tvorba balíkov a ich obmieňanie s cieľom zvýšiť tržby
-Stretnutia s klientom, dohodnutie eventu a spolupráca s ostatnými strediskami
-Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne v súčinnosti s ostatnými oddeleniami
-Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti
-Aktívna spolupráca s vedúcimi pracovníkmi a manažérmi ostatných stredísk pri zabezpečovaní eventov a riešení problémov, ktoré vyžadujú vzájomnú komunikáciu, súčinnosť a komplexný prístup pre úspešný priebeh a vyriešenie danej úlohy.
-Ostatné činnosti podľa pokynov zamestnávateľa súvisiace s dohodnutou pracovnou činnosťou
-Zamestnávateľ je oprávnený prideľovať zamestnancovi pracovné úlohy, príkazy a záväznými pokynmi konkretizovať druh práce v uvedenom rozsahu. Zamestnanec priamo podlieha manažérovi, ktorý je menovaný zamestnávateľom na príslušnom úseku výkonu práce.
-Koordinácia a kontrola rezervácií v spolupráci s rezervačným oddelením, usmerňovanie práce recepcie s cieľom poskytovať efektívne, rýchle, zdvorilé a proaktívne služby hosťom
-Kontrola telefonickej, mailovej komunikácie s klientom a komunikácie cez portály
-Vedenie administratívy spojenej s chodom recepcie a účtovného oddelenia
-Kontrola proforma faktúr, vyšlých a došlých faktúr, zálohových a vyúčtovacích faktúr a súčinnosť s účtovným oddelením
-Kontrola uhradených platieb a následná súčinnosť s recepciou ako aj kontrola platieb stiahnutých terminálom na recepcii
-Mesačné výstupy pre ekonomické a účtovné oddelenie
-Zodpovednosť za skladové hospodárstvo a inventúry v nastavených programoch
-Vystavenie podkladov k fakturácií na ekonomické oddelenie
-Udržovanie a zvyšovanie kvality služieb
-Vedie, kontrolovanie, zaškolenie a motivovanie kolektívu pracovníkov úseku recepcie
-Hodnotenie pracovných výkonov podriadených zamestnancov a podávanie návrhov na priznanie odmeny, zvýšenie alebo krátenie osobného ohodnotenia a ostatných pohyblivých zložiek mzdy
-Vedenie pracovných pohovorov
-Vypracovanie pracovného plánu, mesačných rozpisov pracovných zmien a plánov čerpania dovoleniek zamestnancov
-Spolupráca na tvorení a realizácií cenovej politiky
-Tvorba balíkov a ich obmieňanie s cieľom zvýšiť tržby
-Stretnutia s klientom, dohodnutie eventu a spolupráca s ostatnými strediskami
-Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne v súčinnosti s ostatnými oddeleniami
-Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti
-Aktívna spolupráca s vedúcimi pracovníkmi a manažérmi ostatných stredísk pri zabezpečovaní eventov a riešení problémov, ktoré vyžadujú vzájomnú komunikáciu, súčinnosť a komplexný prístup pre úspešný priebeh a vyriešenie danej úlohy.
-Ostatné činnosti podľa pokynov zamestnávateľa súvisiace s dohodnutou pracovnou činnosťou
-Zamestnávateľ je oprávnený prideľovať zamestnancovi pracovné úlohy, príkazy a záväznými pokynmi konkretizovať druh práce v uvedenom rozsahu. Zamestnanec priamo podlieha manažérovi, ktorý je menovaný zamestnávateľom na príslušnom úseku výkonu práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
- ponúkame zamestnanie v perspektívnej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- využívanie služieb komplexu za zvýhodnené ceny aj pre rodinných príslušníkov
- zvýhodnené zamestnanecké stravovanie, bezplatné zamestnanecké ubytovanie
- možnosť kariérneho postupu
Ak máte chuť byť súčasťou jedinečného projektu s možnosťou sebarealizácie, pridajte sa k nášmu tímu.
- využívanie služieb komplexu za zvýhodnené ceny aj pre rodinných príslušníkov
- zvýhodnené zamestnanecké stravovanie, bezplatné zamestnanecké ubytovanie
- možnosť kariérneho postupu
Ak máte chuť byť súčasťou jedinečného projektu s možnosťou sebarealizácie, pridajte sa k nášmu tímu.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že budeme kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Pracovný pomer bude uzatvorený na dobu určitú, na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Svoj Životopis a Žiadosť o prijatie do zamestnania nám pošlite na e-mail : [email protected], viac info na 0918 490 459.
Pracovný pomer bude uzatvorený na dobu určitú, na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Svoj Životopis a Žiadosť o prijatie do zamestnania nám pošlite na e-mail : [email protected], viac info na 0918 490 459.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
vzdelanie v oblasti cestovného ruchu a hotelierstva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- profesionálny a zodpovedný prístup k práci, schopnosť riešiť pridelené úlohy samostatne
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, flexibilita, proaktívny a proklientský prístup k hosťom a zákazníkom
- schopnosť viesť a motivovať tím
VYŽADUJEME
-prax na recepcii min. 2 roky v úlohe teamleader
- znalosť hotelového a rezervačného software HOREC
- aktívnu znalosť anglického jazyka, vítaná znalosť nemeckého, poľského a ruského jazyka
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, flexibilita, proaktívny a proklientský prístup k hosťom a zákazníkom
- schopnosť viesť a motivovať tím
VYŽADUJEME
-prax na recepcii min. 2 roky v úlohe teamleader
- znalosť hotelového a rezervačného software HOREC
- aktívnu znalosť anglického jazyka, vítaná znalosť nemeckého, poľského a ruského jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
YVEX s.r.o., je perspektívna, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá prevádzkuje turisticko - relaxačný komplex GOTHAL, nachádzajúci sa v príjemnom horskom prostredí v obci Liptovská Osada. Súčasťou komplexu sú penzióny, chalupy, ktoré svojou architektúrou pripomínajú štýl pôvodnej drevenej liptovskej dediny, reštaurácia Koliba LIPTOV, Kongresové centrum TIS, Vodný svet s bazénmi, saunami, wellness, fitness centrom a reštauráciou, športové zariadenia, beauty služby.
GOTHAL je výnimočný multifunkčný areál uprostred nádhernej prírody na rozhraní Veľkej Fatry a Nízkych Tatier, ktorý poskytuje návštevníkom komfort pohodlného ubytovania a aktívneho oddychu s množstvom športových, relaxačných a kongresových aktivít.
Viac o nás sa dozviete na www.gothal.sk
GOTHAL je výnimočný multifunkčný areál uprostred nádhernej prírody na rozhraní Veľkej Fatry a Nízkych Tatier, ktorý poskytuje návštevníkom komfort pohodlného ubytovania a aktívneho oddychu s množstvom športových, relaxačných a kongresových aktivít.
Viac o nás sa dozviete na www.gothal.sk
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3788279
Dátum zverejnenia: 16.10.2019
2019-10-16
lokalita: (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Recepčná Spoločnosť: YVEX, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 - 1 390 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy 800 € + osobné ohodnotenie a príplatky od 450 do 590 €, príplatky za So,Ne, Sv v zmysle Zákonníka práce