Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatná účtovníčka, účtovník/Administratívne práce
Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Elektrárenská 6, Bratislava
Elektrárenská 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacpodla kvality prace
Od 1 200 EUR/mesiacpodla kvality prace
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné vedenie účtovníctva spoločnosti
- vypracovanie daňového priznania a DPH ,
- spracovanie mzdovej agendy ( malý závod ),
- príprava podkladov pre manažment,
- komunikácia s daňovým úradom.
- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- fakturácia,
- hotovostný príjem a výdaj financii,
- práca s bankou,
- evidencia interných dokladov.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za účtovnú a ekonomickú agendu spoločnosti.
- vypracovanie daňového priznania a DPH ,
- spracovanie mzdovej agendy ( malý závod ),
- príprava podkladov pre manažment,
- komunikácia s daňovým úradom.
- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- fakturácia,
- hotovostný príjem a výdaj financii,
- práca s bankou,
- evidencia interných dokladov.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za účtovnú a ekonomickú agendu spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- ISTOTA TRVALÉHO ZAMESTNANIA v súkromnej spoločnosti s mladým kolektívom,
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa
Informácie o výberovom konaní
!!! Prosíme, hláste sa len záujemcovia, ktorí hľadajú DLHODOBÚ PRÁCU a ste si ISTÍ VÝBEROM TOHTO ZAMESTNANIA !!!
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis a fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected].
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky!
Za pochopenie ďakujeme.
Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis a fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected].
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky!
Za pochopenie ďakujeme.
Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v administratívnej a účtovnej oblasti,
dobré organizačné schopnosti,
chuť pracovať,
časová flexibilita,
samostatnosť,
zodpovednosť.
Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.
POZOR ! - práca nie je určená pre účtovníčku, ktorá je tzv. "zatvorená" v jednej miestnosti.
Nutná komunikácia aj s klientom za ekonomické alebo administratívne náležitosti.
Pracovná doba v pracovne dni : 8:00 - 16:30 !
NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!
Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.
dobré organizačné schopnosti,
chuť pracovať,
časová flexibilita,
samostatnosť,
zodpovednosť.
Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.
POZOR ! - práca nie je určená pre účtovníčku, ktorá je tzv. "zatvorená" v jednej miestnosti.
Nutná komunikácia aj s klientom za ekonomické alebo administratívne náležitosti.
Pracovná doba v pracovne dni : 8:00 - 16:30 !
NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!
Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Popredná, dynamická obchodná spoločnosť s 30 ročnou tradíciou v oblasti predaja, servisu a prenájmu profesionálnej čistiacej, umývacej a upratovacej techniky, strojov a zariadení pre profesionálne upratovanie s pôsobnosťou na celom Slovensku.
Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.
Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3313970
Dátum zverejnenia: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Účtovník Spoločnosť: Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac