Samostatná účtovníčka, účtovník/Administratívne práce

Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Elektrárenská 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacpodla kvality prace

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kompletné vedenie účtovníctva spoločnosti
- vypracovanie daňového priznania a DPH ,
- spracovanie mzdovej agendy ( malý závod ),
- príprava podkladov pre manažment,
- komunikácia s daňovým úradom.
- Administratívne práce,
- organizovanie chodu hlavnej kancelárie,
- fakturácia,
- hotovostný príjem a výdaj financii,
- práca s bankou,
- evidencia interných dokladov.
Na tejto pozícii budete zodpovedať za účtovnú a ekonomickú agendu spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- ISTOTA TRVALÉHO ZAMESTNANIA v súkromnej spoločnosti s mladým kolektívom,
- zamestnanecké a sociálne výhody,
- možnosť profesijného rastu v spoločnosti,
- možnosť vzdelávania sa

Informácie o výberovom konaní

!!! Prosíme, hláste sa len záujemcovia, ktorí hľadajú DLHODOBÚ PRÁCU a ste si ISTÍ VÝBEROM TOHTO ZAMESTNANIA !!!

Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala zašlite :
- žiadosť s názvom pozície,
- životopis a fotografiu e-mailom na adresu spoločnosti : [email protected].
Nezabudnite uviesť na Vás mail a telefonický kontakt.
Odpovedať budeme iba uchádzačom, ktorí budú spĺňať uvedené požiadavky!
Za pochopenie ďakujeme.

Zaslaním Vašej žiadosti o zamestnanie nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti v zmysle Zák. č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, manažment

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Expert
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v administratívnej a účtovnej oblasti,
dobré organizačné schopnosti,
chuť pracovať,
časová flexibilita,
samostatnosť,
zodpovednosť.
Naša spoločnosť má záujem o budovanie trvalého, obojstranne výhodného a zaujímavého pracovného vzťahu.
POZOR ! - práca nie je určená pre účtovníčku, ktorá je tzv. "zatvorená" v jednej miestnosti.
Nutná komunikácia aj s klientom za ekonomické alebo administratívne náležitosti.
Pracovná doba v pracovne dni : 8:00 - 16:30 !

NEMÁME ZÁUJEM o krátkodobé riešenie pracovného výpadku pri hľadaní si nového zamestnania a ani o zamestnanca, ktorý neustále hľadá iné zamestnanie !!!

Podmienky: čistý register trestov, lojalita k firme, morálna bezúhonnosť. Na požiadanie referencie z posledného zamestnania.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Popredná, dynamická obchodná spoločnosť s 30 ročnou tradíciou v oblasti predaja, servisu a prenájmu profesionálnej čistiacej, umývacej a upratovacej techniky, strojov a zariadení pre profesionálne upratovanie s pôsobnosťou na celom Slovensku.

Výhradne zastupuje viacero popredných zahraničných výrobcov priemyselnej čistiacej techniky.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3313970  Dátum zverejnenia: 9.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac