Customer Service Clerk

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gáň, Gáň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
910 € brutto + variabilná zložka mzdy max 15 % (t.j. 136,50 €)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete sa stať súčasťou tímu a pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Hľadáte nové uplatnenie a rád/a by ste pracoval/a v spoločnosti, ktorá ocení Váš názor a optimistický a aktívny prístup?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Vyhovuje Vám práca na 2 zmeny a máte záujem pracovať v sklade na novej prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !

Vašou úlohou bude:

- komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi a ostatnými oddeleniami,
- vytváranie reportov (chýbajúci/poškodený tovar), komunikácia na dodávateľa a následné riešenie,
- riešenie vratiek, komunikácia s transportom a eskalácia na dodávateľa,
- riešenie otázok a požiadaviek dodávateľov a zákazníkov,
- komunikácia s colným úradom,
- riešenie odpisovania chýbajúceho alebo poškodeného tovaru,
- zadávanie zmien (rezervácia, blokácia, atď.) a prác naviac do WMS,
- riešenie nových požiadaviek na prelepovanie a vzorky,
- dohľadávanie dodávok, riešenie vratiek a dodatočné reporty na žiadosť zákazníka alebo dodávateľov,
- sledovanie tovaru v concerns a riešenie s dodávateľmi (kompletizácia, likvidácia a pod.),
- aktualizácia aktívnych EANov, zadávanie nových položiek a dodávateľov do WMS a zložiek (predanie informácie na WH),
- aktualizácia zoznamu výnimiek ku sledovaniu,
- riadenie colných zásielok – príjem, kontrola a triedenie dokladov (komunikácia ohľadne vykládok kontajnerov),
- komunikácia s dodávateľmi – riešenie problémov,
- vytváranie a uzatváranie colných dokladov k vínu (SAAD, e-AD), následné zasielanie na DC a komunikácia s colným úradom pri riešení problémov a nezrovnalostí,
- komunikácia so zákazníkmi, riešenie dopytu a požiadaviek, spracovávanie objednávok, organizácia prepráv,
- príprava podkladov pre fakturáciu a odosielanie na finančné oddelenie,
- práca v dvojzmennej prevádzke.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, ochotu pracovať na 2 pracovné zmeny, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), prax v oblasti logistiky a komunikatívna znalosť anglického jazyka sú podmienkou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Rastislavova 12
949 01 Nitra
http://www.yusen-logistics.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarína Klukošová
Tel.: + 421 911 297021
E-mail: poslať životopis
ID: 3413729   Dátum zverejnenia: 7.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   910 € brutto + variabilná zložka mzdy max 15 % (t.j. 136,50 €)