Team Leader Warehouse

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gáň, Gáň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Súhlasíte, že zamestnanci spoločnosti sú tým najväčším kapitálom?
Uvedomujete si súvislosť medzi kvalitným vedením spolupracovníkov a dosiahnutím maximálnej spokojnosti zákazníka?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Ste prirodzený, charizmatický, aktívny a optimistický leader, ktorý je zároveň príkladom a vzorom svojim spolupracovníkom a kolegom?
Vyhovuje Vám práca na 2 zmeny a máte záujem pracovať v sklade na novej prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !

Vašou úlohou bude:

- zabezpečovať hladké fungovanie zvereného tímu v prevádzke a koordinácia aktivít s ostatnými oddeleniami,
- skontrolovať, či je pracovisko po skončení zmeny upratané a nepoškodené (zásada 5S),
- zaznamenávať nehody, skoronehody a vytvárať reporty,
- pravidelné písomné odovzdanie pracovnej zmeny. Písomné prevzatie informácií a činností po predchádzajúcej zmene,
- organizovať a viesť operatívne schôdzky s Team Membrami na začiatku a na konci zmeny,
- na začiatku zmeny skontrolovať všetky pracoviská a bezpečnostné vybavenie, stála kontrola BOZP,
- na začiatku zmeny reportovať Group Leadrovi Operations prítomnosť a absenciu Team Memberov,
- reportovať akékoľvek obavy/problémy skladu Group Leaderovi Operations,
- uistiť sa, že Team Member má všetky potrebné náležitosti na výkon práce a je zoznámený s potrebnou firemnou dokumentáciou,
- monitorovať prácu/pracovnú náplň počas zmeny jednotlivých Team Memberov,
- plánovať personálnu prítomnosť Team Memberov na zverenom úseku a reportovať Group Leadrovi Operations,
- identifikovať požiadavky na školenie Team Membrov a reportovať Group Leadrovi Operations,
- reportovať a zaznamenávať akékoľvek závady na zariadení/vybavení Group Leadrovi Operations,
- kontrolovať neštandardné aktivity/činnosti a reportovať ich,
- vydávať kľúče od vysokozdvižných vozíkov a kontrolovať dokumenty súvisiace s VZV,
- zaistiť komunikáciu/odovzdávanie informácií počas zmeny medzi Team Membrami a Group Leadrom Operations,
- skompletizovať koniec reportu o zmene, uviesť detaily a odovzdať Group Leadrovi Operations,
- vykonávanie kontrol na dodržiavanie liečebného režimu,
- účasť na inventúrach spoločnosti a ich riadenie,
- spracovávať podklady k dochádzke, prémiám, KPI a iné podklady spojené s uzavretím mesiaca,
- vykonávať pravidelné mesačné hodnotenie podriadených,
- práca v dvojzmennej prevádzke.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním a praxou v oblasti skladovej logistiky. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku. Predpokladom je tiež odolnosť voči stresu, flexibilita a tímovosť.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), prax na VZV a retraku, skúsenosť s vedením tímu ľudí sú podmienkou. Znalosť anglického jazyka je výhodou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre, v Košiciach a v Gáni a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Rastislavova 12
949 01 Nitra
http://www.yusen-logistics.com
ID: 3413669   Dátum zverejnenia: 7.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)