Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/a oddelenia managementu dokumentov
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislavský kraj
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzda
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- personálne riadenie a metodické usmerňovanie tímu 13 spolupracovníkov
- deľba úloh medzi zamestnancov a kontrola ich plnenia vrátane termínov, nastavovanie procesov na oddelení
- tvorba a pripomienkovanie interných noriem a rozpočtov
- komunikácia s dodávateľmi a inými obchodnými partnermi v danej oblasti
- participácia na tvorbe zmluvnej dokumentácie týkajúcej sa oddelenia
- schvaľovanie objednávok a následne úhrada faktúr
- obstarávanie tovarov a služieb v zmysle interných noriem spoločnosti
- tvorba analýz, štatistík pre vedenie spoločnosti a pod.
- riadenie projektov oddelenia
- zabezpečenie správy externej registratúry
- zabezpečenie príjmu, kontroly a evidencie dokumentácie zo všetkých úsekov do registratúrneho strediska spoločnosti a do archívu spoločnosti
- zabezpečenie odborného ukladania, sprístupňovania (výpožičky) registratúrnych záznamov uložených v registratúrnom stredisku a v archíve,
- zodpovedanie za ochranu registratúrnych a archívnych dokumentov pred stratou, zničením, poškodením alebo zneužitím,
Zamestnanecké výhody, benefity
- špeciálne produktové zľavy
- masáže na pracovisku, multisport karta
- podujatia pre zamestnancov (aj rodinu)
- sociálne benefity
- stravné lístky nad rámec zákona
- jazykové vzdelávanie (aj priamo v práci)
- mobil aj na súkromné účely
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré organizačné, komunikačné schopnosti a písomný prejav
- ochota a schopnosť sledovať legislatívne zmeny a vnútorné organizačné zmeny a pretaviť ich do dennej práce s dokumentami a interných noriem
- zodpovednosť, schopnosť pracovať samostatne, orientácia na výsledok, aktívny prístup na riešenie problémov, tímový hráč
- Microsoft Office- užívateľ
- vodičské oprávnenie skupiny B (aktívny vodič výhodou)
- Internet- užívateľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Wüstenrot je silná finančná skupina, ktorá dlhé roky pôsobí v západnej a strednej Európe a delí sa na tri vetvy:
Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.
Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.
Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.
Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.
Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.
Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4035667
Dátum zverejnenia: 18.2.2021
2021-02-18
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Facility manager, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Wüstenrot
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac