Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vecný správca registratúry a archívu
Informácie o pracovnom mieste
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového člena do nášho tímu na Oddelení manažmentu dokumentov. Potrebujeme niekoho zodpovedného a samostatného so vzťahom k administratívnej a kancelárskej práci. Nový kolega / kolegyňa sa nesmie nechať odradiť množstvom dokumentov, nutnosťou sledovať legislatívu a komunikovať naprieč firmou. Náš nový člen tímu bude zodpovedný za registratúru a archivovanie všetkých dokumentov, konkrétne:
- zabezpečuje príjem, kontrolu a evidenciu dokumentácie zo všetkých úsekov do registratúrneho strediska spoločnosti,
- zabezpečuje odborné ukladanie, sprístupňovanie (výpožičky) registratúrnych záznamov uložených v registratúrnom stredisku a v archíve,
- zodpovedá za ochranu registratúrnych a archívnych dokumentov pred stratou, zničením, poškodením alebo zneužitím,
- zodpovedá za pravidelné vyraďovanie a fyzickú likvidáciu registratúrnych záznamov v súlade s platnou legislatívou a internými normami spoločnosti,
- vyhotovuje a aktualizuje lokačné prehľady a štatistiky,
- zabezpečuje metodickú, konzultačnú a kontrolnú činnosť,
- komunikuje s externými dodávateľmi a tretími stranami v danej oblasti,
- spolupracuje pri tvorbe interných noriem v zmysle platnej legislatívy pre oblasť archívnej činnosti.
Skúsenosti na podobnej pozícií sú podmienkou na postup do výberového procesu. Na základe vašich skúseností sa dohodneme na juniornejšej alebo seniornejšej pozícii (referent / odborný referent) a tiež na mzdových podmienkach.
Zamestnanecké výhody, benefity
špeciálne produktové zľavy
podujatia pre zamestnancov (aj rodinu)
sociálne benefity
stravné lístky nad rámec zákona
jazykové vzdelávanie (aj priamo v práci)
mobil aj na súkromné účely
masáže na pracovisku, multisport karta a pod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti a písomný prejav
- ochota a schopnosť sledovať legislatívne zmeny a vnútorné organizačné zmeny a pretaviť ich do dennej práce s dokumentami
- vyžadujeme skúsenosť na podobnej pozícii (v archíve, registratúre a pod.) a absolvovanie vzdelávania v danej oblasti
- Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.
Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.
Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.