Vecný správca registratúry a archívu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzda
Od 900 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude doladená na základe skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového člena do nášho tímu na Oddelení manažmentu dokumentov. Potrebujeme niekoho zodpovedného a samostatného so vzťahom k administratívnej a kancelárskej práci. Nový kolega / kolegyňa sa nesmie nechať odradiť množstvom dokumentov, nutnosťou sledovať legislatívu a komunikovať naprieč firmou. Náš nový člen tímu bude zodpovedný za registratúru a archivovanie všetkých dokumentov, konkrétne:

  • zabezpečuje príjem, kontrolu a evidenciu dokumentácie zo všetkých úsekov do registratúrneho strediska spoločnosti,
  • zabezpečuje odborné ukladanie, sprístupňovanie (výpožičky) registratúrnych záznamov uložených v registratúrnom stredisku a v archíve,
  • zodpovedá za ochranu registratúrnych a archívnych dokumentov pred stratou, zničením, poškodením alebo zneužitím,
  • zodpovedá za pravidelné vyraďovanie a fyzickú likvidáciu registratúrnych záznamov v súlade s platnou legislatívou a internými normami spoločnosti,
  • vyhotovuje a aktualizuje lokačné prehľady a štatistiky,
  • zabezpečuje metodickú, konzultačnú a kontrolnú činnosť,
  • komunikuje s externými dodávateľmi a tretími stranami v danej oblasti,
  • spolupracuje pri tvorbe interných noriem v zmysle platnej legislatívy pre oblasť archívnej činnosti.

Skúsenosti na podobnej pozícií sú podmienkou na postup do výberového procesu. Na základe vašich skúseností sa dohodneme na juniornejšej alebo seniornejšej pozícii (referent / odborný referent) a tiež na mzdových podmienkach.

Zamestnanecké výhody, benefity

špeciálne produktové zľavy

podujatia pre zamestnancov (aj rodinu)

sociálne benefity

stravné lístky nad rámec zákona

jazykové vzdelávanie (aj priamo v práci)

mobil aj na súkromné účely

masáže na pracovisku, multisport karta a pod.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • dobré komunikačné schopnosti a písomný prejav
  • ochota a schopnosť sledovať legislatívne zmeny a vnútorné organizačné zmeny a pretaviť ich do dennej práce s dokumentami
  • vyžadujeme skúsenosť na podobnej pozícii (v archíve, registratúre a pod.) a absolvovanie vzdelávania v danej oblasti
  • Microsoft Word - pokročilý
    Microsoft Excel - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Wüstenrot je silná finančná skupina, ktorá dlhé roky pôsobí v západnej a strednej Európe a delí sa na tri vetvy:

Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.

Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.

Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Kopáčová
Tel.: +421907918916
E-mail: poslať životopis

Copyright © 2024 Wuestenrot

ID: 3987243  Dátum zverejnenia: 15.10.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac