Sales and Finance Controller

Würth spol. s r.o.

Miesto práce
Pribylinská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu, ktorého baví práca s číslami a má rád všetko pod kontrolou.
Tvojou úlohou bude:
• Efektívny reporting (tvorba reportov v BI).
• Zastrešenie tvorby a vypĺňania štatistík a reportov vrátane prípravy konkrétnych odporúčaní na zlepšenie stavu. Podpora manažmentu pri dosahovaní naplánovaných cieľov.
• Nezávisle definovanie, zavádzanie a monitorovanie KPI v oblasti Sales operations.
• Analýza, simulácia, vývoj mzdových systémov.
• Optimalizácia a kontrola efektivity práce obchodných zástupcov.
• Príprava obratových plánov.
• Analýza a kontrola skladových zásob.
• Ad hoc reporty.
• Príprava prezentácií a školení v rámci spoločnosti.
• Spracovanie finančných reportov a príprava finančných analýz.

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilita úspešného medzinárodného koncernu
• perspektívne zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu
• dôkladné zaškolenie a vedenie v úspešnom tíme
• bonus pri odporučení zamestnanca
• príspevok pri narodení dieťaťa
• príspevok pri životnom jubileu
• zvýhodnené zamestnanecké ceny na produkty Würth
• Multisport karta, Metro karta
• a iné

Informácie o výberovom konaní

Svoj profesný životopis posielajte prosím na adresu: [email protected]
Vzhľadom na predpokladaný veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ostatným ďakujeme za prejavený záujem a porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - expert
Microsoft Outlook - pokročilý
Analytické myslenie - expert
Podvojné účtovníctvo - expert
Reporting - expert

Počet rokov praxe

obchod, účtovníctvo
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Analytické myslenie
• Schopnosť vysvetliť relevantné KPI spoločnosti
• Veľká afinita k číslam a analytické porozumenie pre matematické korelácie
• Efektívna komunikácia, presvedčivá sila a organizačné schopnosti
• Schopnosť narábať s citlivými a dôvernými informáciami
• Vysoký stupeň spoľahlivosti a odhodlania
• Tímový duch, otvorenosť, spoľahlivosť, veľký zmysel pre zodpovednosť
• Silné zameranie na výsledky
• Vynikajúca znalosť Excelu (funkcie, vzorce, makrá atď.)
• Skúsenosti so štatistickými/reportingovými systémami
• Angličtina slovom aj písmom
• Predchádzajúce skúseností v obchodnej firme sú veľkou výhodou
• skúsenosti v SAPe
• Podvojné účtovníctvo min. 3 roky prax

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinný podnik.

Spoločnosť Würth bola založená v roku 1945 v Künzelsau v Nemecku, ako malá rodinná firma - veľkoobchod so skrutkami a maticami. Aktuálne máme v ponuke viac ako 120 000 produktov.
Náš koncern zamestnáva viac ako 71 000 ľudí v 400 spoločnostiach a pôsobí v 80 krajinách sveta.

Hlavným predajným kanálom firmy je sieť obchodných zástupcov, ktorí na pravidelnej báze navštevujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach, aby zistili ich potreby a zároveň poskytovali odborné poradenstvo v oblasti profesionálnej montáže. Dnes túto sieť tvorí 122 obchodných zástupcov špecializovaných do 5 divízií: Auto, Kovo, Drevo, Stavby a Industry.

Staňte sa členom našej rodiny!

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Würth spol. s r.o.
Pribylinská 2
832 55 Bratislava 3
http://www.wurth.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Žitná
Tel.: +421904745609
E-mail: poslať životopis
ID: 3941981  Dátum zverejnenia: 10.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac