Office asistentka/Recepčná

Würth spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zvládaš viac vecí naraz? Vieš si dobre zorganizovať pracovné úlohy? Máš vždy úsmev na tvári? Nemáš problém privítať zahraničnú návštevu? Ovládaš aj základy účtovníctva?
Tak hľadáme možno práve teba! Do nášho Wurth tímu hľadáme komunikatívnu a šikovnú kolegyňu.

Čo bude tvojou úlohou?
▸starostlivosť o firemnú korešpondenciu, spracovanie došlej a odoslanej pošty
▸vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
▸evidencia zmlúv
▸zabezpečovanie plynulého chodu recepcie, evidencia Knihy návštev a Knihy ubytovaných
▸vedenie rezervačného systému a zabezpečovanie ubytovania na firemných bytoch
▸organizácia pracovných kalendárov a stretnutí zamestnancov spoločnosti
▸príjem a uvítanie hostí, klientov a kandidátov
▸starostlivosť o konferenčné miestnosti, príprava flipchartov, upratovanie, coffee breaky a prípadný catering
▸podpora pri organizácii podujatí spoločnosti (DOD, výstavy, školenia a pod.)
▸administratívna podpora pre finančné oddelenie
▸dopĺňanie bankových účtov do databázy
▸administrácia upomienok, súdnych a mimosúdnych vymáhaní
▸realizácia zápočtov – faktúry vs dobropisy, preplatky
▸párovanie prichádzajúcich úhrad

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

900€ brutto (fixná zložka 850 € brutto + 50€ osobné ohodnotenie) + 13. plat

Zamestnanecké výhody, benefity

▸zmluva na dobu NEURČITÚ
▸13. plat
▸stabilita úspešného medzinárodného koncernu
▸priestor pre tvoje nápady
▸bonus pri odporučení zamestnanca
▸príspevok pri narodení dieťaťa
▸príspevok pri životnom jubileu
▸zvýhodnené zamestnanecké ceny na produkty Würth
▸bezproblémové parkovanie v areáli spoločnosti
▸Multisport karta, Metro karta
▸dobrá káva a super kolegovia
▸ a iné

Informácie o výberovom konaní

Svoj profesný životopis posielajte prosím na adresu: [email protected]
Vzhľadom na predpokladaný veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ostatným ďakujeme za prejavený záujem a porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Strojopis - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▸ výborné komunikačné zručnosti
▸ efektívna organizácia a plánovanie pracovných úloh
▸dobré zvládanie stresových situácií
▸ samostatnosť a zodpovednosť
▸znalosť anglického jazyka PODMIENKOU
▸základné znalosti podvojného účtovníctva
▸logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinný podnik.

Spoločnosť Würth bola založená v roku 1945 v Künzelsau v Nemecku, ako malá rodinná firma - veľkoobchod so skrutkami a maticami. Aktuálne máme v ponuke viac ako 120 000 produktov.
Náš koncern zamestnáva viac ako 71 000 ľudí v 400 spoločnostiach a pôsobí v 80 krajinách sveta.

Hlavným predajným kanálom firmy je sieť obchodných zástupcov, ktorí na pravidelnej báze navštevujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach, aby zistili ich potreby a zároveň poskytovali odborné poradenstvo v oblasti profesionálnej montáže. Dnes túto sieť tvorí 122 obchodných zástupcov špecializovaných do 5 divízií: Auto, Kovo, Drevo, Stavby a Industry.

Staňte sa členom našej rodiny!

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Würth spol. s r.o.
Pribylinská 2
832 55 Bratislava 3
http://www.wurth.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Žitná
Tel.: +421904745609
E-mail: poslať životopis
ID: 3641605   Dátum zverejnenia: 10.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900€ brutto (fixná zložka 850 € brutto + 50€ osobné ohodnotenie) + 13. plat