Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho centra
Würth spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
pevná zložka
pevná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– Riešenie zákazníckych objednávok
- Vybavovanie telefonických a e-mailových požiadaviek zákazníkov
- Komunikácia s obchodníkmi firmy (obchodnými zástupcami)
– Spravovanie zákaznickych údajov v systéme SAP
- Spolupráca s rôznymi oddeleniami v rámci spoločnosti
- Iné administratívne práce
- Vybavovanie telefonických a e-mailových požiadaviek zákazníkov
- Komunikácia s obchodníkmi firmy (obchodnými zástupcami)
– Spravovanie zákaznickych údajov v systéme SAP
- Spolupráca s rôznymi oddeleniami v rámci spoločnosti
- Iné administratívne práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilita úspešného medzinárodného koncernu
- dôkladné zaškolenie a vedenie v úspešnom tíme
- možnosť profesionálneho rastu
- sociálny program
- 13. plat
- dôkladné zaškolenie a vedenie v úspešnom tíme
- možnosť profesionálneho rastu
- sociálny program
- 13. plat
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Svoj profesný životopis posielajte prosím na adresu: [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
skúsenosti v obchode výhodou, skúsenosti s programom SAP
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysoká miera zodpovednosti a precíznosti
- samostatnosť, lojálnosť a zdvorilosť
- dobré komunikačné zručnosti a ústretové jednanie
- výhodou budú skúsenosti na podobnej pozícii
- flexibilita, proaktivita, tímový hráč
- samostatnosť, lojálnosť a zdvorilosť
- dobré komunikačné zručnosti a ústretové jednanie
- výhodou budú skúsenosti na podobnej pozícii
- flexibilita, proaktivita, tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Würth Slovensko je členom medzinárodného koncernu Würth Group a je výhradným dovozcom a predajcom výrobkov značky Würth na Slovensku. Z malej firmy s 3 zamestnancami sa v priebehu 30-ročnej existencie stala spoločnosť, ktorá dnes zamestnáva viac ako 200 pracovníkov a ktorej ročný obrat v roku 2022 dosiahol 23 mil. eur.
Hlavným predajným kanálom firmy je sieť obchodných zástupcov, ktorí na pravidelnej báze navštevujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach, aby zistili ich potreby a zároveň poskytovali odborné poradenstvo v oblasti profesionálnej montáže. Dnes túto sieť tvorí viac ako 122 obchodných zástupcov špecializovaných do 3 divízií: Auto/Cargo, Kovo/Industry, Drevo/Stavby.
Hlavným predajným kanálom firmy je sieť obchodných zástupcov, ktorí na pravidelnej báze navštevujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach, aby zistili ich potreby a zároveň poskytovali odborné poradenstvo v oblasti profesionálnej montáže. Dnes túto sieť tvorí viac ako 122 obchodných zástupcov špecializovaných do 3 divízií: Auto/Cargo, Kovo/Industry, Drevo/Stavby.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3194870
Dátum zverejnenia: 22.9.2017
2017-09-22
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Würth spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: pevná zložka