Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ovládaš nemčinu alebo angličtinu? Brigáda na recepcii pre študenta/tku VŠ
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou/asap
dohodou/asap
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.
7 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme študenta/študentku na recepciu v administratívnych priestoroch našej spoločnosti.
Ak rád/a pracuješ s ľuďmi, si komunikatívny/a, ovládaš angličtinu alebo nemčinu na bežnej komunikatívnej úrovni a chceš sa učiť nové veci, neváhaj a skús to u nás!
K Tvojim pracovným úlohám bude patriť najmä:
* prvý kontakt s návštevníkmi
* prijímanie a prepájanie telefonátov v anglickom a/alebo nemeckom jazyku
* evidencia došlej a odoslanej korešpondencie a faktúr
* aktualizácia údajov vo firemných softvéroch
* výpomoc pri organizovaní pracovných ciest
* výpomoc pri organizovaní firemných aktivít pre zamestnancov
* ďalšia administratívna výpomoc pre oddelenie sekretariátu
Pracovný čas bude rozvrhnutý medzi 1 - 4 dni v týždni podľa Tvojich možností (okrem piatka). Na recepcii sa budete striedať s kolegyňou tak, aby ste dodržali nasledovný pracovný čas: pondelok až štvrtok 8.00 - 16.00.
Ak rád/a pracuješ s ľuďmi, si komunikatívny/a, ovládaš angličtinu alebo nemčinu na bežnej komunikatívnej úrovni a chceš sa učiť nové veci, neváhaj a skús to u nás!
K Tvojim pracovným úlohám bude patriť najmä:
* prvý kontakt s návštevníkmi
* prijímanie a prepájanie telefonátov v anglickom a/alebo nemeckom jazyku
* evidencia došlej a odoslanej korešpondencie a faktúr
* aktualizácia údajov vo firemných softvéroch
* výpomoc pri organizovaní pracovných ciest
* výpomoc pri organizovaní firemných aktivít pre zamestnancov
* ďalšia administratívna výpomoc pre oddelenie sekretariátu
Pracovný čas bude rozvrhnutý medzi 1 - 4 dni v týždni podľa Tvojich možností (okrem piatka). Na recepcii sa budete striedať s kolegyňou tak, aby ste dodržali nasledovný pracovný čas: pondelok až štvrtok 8.00 - 16.00.
Zamestnanecké výhody, benefity
* pozícia je vhodná pre študenta/tku VŠ
* zaškolenie na všetky činnosti
* možnosť dlhodobobej brigády
* denné používanie nemeckého a anglického jazyka (bežná komunikácia)
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove
* kultúrne a športové aktivity
* zaškolenie na všetky činnosti
* možnosť dlhodobobej brigády
* denné používanie nemeckého a anglického jazyka (bežná komunikácia)
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove
* kultúrne a športové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis na email: [email protected], alebo sa uchádzajte priamo cez link uvedený na konci inzerátu.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* komunikatívna znalosť anglického a/alebo nemeckého jazyka je podmienkou (prepájanie telefonátov, odovzdávanie odkazov a pod.)
* príjemné vystupovanie a vzhľad
* dôslednosť
* základná znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
* príjemné vystupovanie a vzhľad
* dôslednosť
* základná znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4436387
Dátum zverejnenia: 30.9.2022
2022-09-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka, Telefonický operátor Spoločnosť: Würth International Trading s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.