Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive Assistant with German and English
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 550 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 550 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pracovné miesto v prostredí vrcholového manažmentu spoločnosti, vhodné pre kandidátov hľadajúcich stabilné a rôznorodé zamestnanie, v ktorom môžu každý deň aktívne využívať anglický a nemecký jazyk.
Máte zmysel pre zodpovednosť a neutečie Vám žiadny z dôležitých termínov? Riešite problémy uvážlivo? U nás využijete Vaše organizačné schopnosti, dôslednosť, priateľskosť a kreativitu. Organizačne budete členom tímu na oddelení sekretariátu.
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
* administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
* podpora pri plánovaní a organizácii pracovných stretnutí
* prijímanie návštev a telefonických hovorov na sekretariáte
* príprava podkladov na firemné prezentácie, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
* preklady dokumentov z/do AJ/NJ/SJ a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
* organizovanie firemných podujatí
* spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Máte zmysel pre zodpovednosť a neutečie Vám žiadny z dôležitých termínov? Riešite problémy uvážlivo? U nás využijete Vaše organizačné schopnosti, dôslednosť, priateľskosť a kreativitu. Organizačne budete členom tímu na oddelení sekretariátu.
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
* administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
* podpora pri plánovaní a organizácii pracovných stretnutí
* prijímanie návštev a telefonických hovorov na sekretariáte
* príprava podkladov na firemné prezentácie, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
* preklady dokumentov z/do AJ/NJ/SJ a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
* organizovanie firemných podujatí
* spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
* práca v stabilnej medzinárodnej obchodnej spoločnosti
* flexibilná pracovná doba
* možnosť home office
* denné používanie cudzích jazykov
* finačná odmena za prítomnosť na pracovisku (do výšky mesačnej mzdy)
* dodatková dovolenka do výšky 5 dní
* balík sociálnych benefitov
* množstvo kultúrnych a športových aktivít
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
* vlastné parkovisko
* flexibilná pracovná doba
* možnosť home office
* denné používanie cudzích jazykov
* finačná odmena za prítomnosť na pracovisku (do výšky mesačnej mzdy)
* dodatková dovolenka do výšky 5 dní
* balík sociálnych benefitov
* množstvo kultúrnych a športových aktivít
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
* vlastné parkovisko
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis na email: [email protected], alebo na doleuvedenú adresu.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* min. 2-ročné skúsenosti na podobnej pozícii podmienkou
* aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
* reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
* vynikajúce organizačné schopnosti
* vysoká odolnosť voči stresu
* zodpovedný prístup k zvereným úlohám
* zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce
* aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
* reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
* vynikajúce organizačné schopnosti
* vysoká odolnosť voči stresu
* zodpovedný prístup k zvereným úlohám
* zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4331963
Dátum zverejnenia: 23.5.2022
2022-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Prekladateľ, Sekretárka Spoločnosť: Würth International Trading s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac