Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Business Partner/HR officer
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 500 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Würth International Trading s.r.o. aktuálne hľadá samostatného a skúseného kandidáta na pozíciu HR Business Partner/HR officer. Hľadáme vyzretú stabilnú osobnosť, dostatočne empatickú pri riešení zamestnaneckých požiadaviek a zároveň samostatnú pri poskytovaní silnej HR business podpory interným klientom - manažérom.
Do Vašej náplne práce bude patriť:
*zodpovednosť za nábor nových zamestnancov a prezentáciu spoločnosti na trhu práce
*príprava a realizácia Welcome Day nových zamestnancov, príprava zaškoľovacích plánov pre nových zamestnancov, realizácia vyhodnotenia súšobnej doby
*podieľanie sa na HR stratégiach spoločnosti v súlade s jej potrebami a stanovenými cieľmi
*spolutvorba a optimalizácia systému odmeňovania a skladby benefitov a zodpovednosť za jej implementáciu
*spoluzodpovednosť za oblasť vzdelávania v rámci spoločnosti, organizácia školení, príprava rozvojových plánov pre zamestnancov
*poskytovanie poradenstva vedúcim zamestnancom v pracovno-právnej oblasti
*spolupráca pri prieskumu spokojnosti zamestnancov
*prezentovanie HR procesov na auditoch spoločnosti
*kontakt s externými dodávateľmi v oblasti riadenia ľudských zdrojov
*vedenie personálnej agendy a administratívna podpora v súlade s platnou legislatívou
*aktualizácia procesov a smerníc za HR oddelenie
*spracovanie mesačných štatistík a reportov
*práca s personálnym softvérom spoločnosti
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za MD/RD.
Do Vašej náplne práce bude patriť:
*zodpovednosť za nábor nových zamestnancov a prezentáciu spoločnosti na trhu práce
*príprava a realizácia Welcome Day nových zamestnancov, príprava zaškoľovacích plánov pre nových zamestnancov, realizácia vyhodnotenia súšobnej doby
*podieľanie sa na HR stratégiach spoločnosti v súlade s jej potrebami a stanovenými cieľmi
*spolutvorba a optimalizácia systému odmeňovania a skladby benefitov a zodpovednosť za jej implementáciu
*spoluzodpovednosť za oblasť vzdelávania v rámci spoločnosti, organizácia školení, príprava rozvojových plánov pre zamestnancov
*poskytovanie poradenstva vedúcim zamestnancom v pracovno-právnej oblasti
*spolupráca pri prieskumu spokojnosti zamestnancov
*prezentovanie HR procesov na auditoch spoločnosti
*kontakt s externými dodávateľmi v oblasti riadenia ľudských zdrojov
*vedenie personálnej agendy a administratívna podpora v súlade s platnou legislatívou
*aktualizácia procesov a smerníc za HR oddelenie
*spracovanie mesačných štatistík a reportov
*práca s personálnym softvérom spoločnosti
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za MD/RD.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti (používanie nemeckého a/alebo anglického jazyka)
- Možnosti dodatočného vzdelávania a rozvoja
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Dodatková dovolenka
- Pripoistenie zamestnanca i vo voľnom čase
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (teambuilding, letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
- Možnosti dodatočného vzdelávania a rozvoja
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Dodatková dovolenka
- Pripoistenie zamestnanca i vo voľnom čase
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (teambuilding, letný piknik, Vianočná večera)
- Zvýhodnené stravovanie v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom / nemeckom jazyku na email: [email protected], alebo na doleuvedenú adresu. Tešíme sa na Vaše reakcie !
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia je určená pre zodpovedných kandidátov s výbornými komunikačnými zručnosťami a vysokou schopnosťou pracovať pod tlakom. Požadujeme praktické skúsenosti na obdobnej pozícií min. 3 roky s komplexnou znalosťou HR procesov (recruiting, onboarding, vzdelávanie, odmeňovanie, HR administratíva), veľmi dobrú znalosť Zákonníka práce a aktívne ovládanie anglického alebo nemeckého jazyka. Vítané sú skúsenosti z logistického alebo výrobného prostredia.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3865776
Dátum zverejnenia: 27.8.2020
2020-08-27
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner, HR generalist Spoločnosť: Würth International Trading s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac