Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca - Bratislava
WorldOffice, s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 500 EUR/mesiac+ % od výkonu, v závislosti od skúsenosti kandidáta (pevná a pohyblivá zložka závislá od obchodných výsledkov)
1 200 - 2 500 EUR/mesiac+ % od výkonu, v závislosti od skúsenosti kandidáta (pevná a pohyblivá zložka závislá od obchodných výsledkov)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa komunikovať s ľuďmi a máš rád/a dynamickú prácu bez stereotypu?
Je pre nás dôležité, aby spoločnosť napredovala, preto nestojíme na mieste, ale neustále investujeme do vývoja
Budovanie a vyhľadávanie nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov (gastro prevádzky, školy, škôlky, .... )
Tvorenie obchodných vzťahov, aktívny predaj, komunikácia
Prezentovanie a propagovanie spoločnosti
Vykonávanie podporných marketingových aktivít
Asertívne motivovanie klientov ku kúpe produktov spoločnosti
Poradenstvo pri výbere vhodných výrobkov
Predaj produktov dennej potreby (rýchloobratkového spotrebného tovaru)
Termín nástupu dohodou
Je pre nás dôležité, aby spoločnosť napredovala, preto nestojíme na mieste, ale neustále investujeme do vývoja
Budovanie a vyhľadávanie nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov (gastro prevádzky, školy, škôlky, .... )
Tvorenie obchodných vzťahov, aktívny predaj, komunikácia
Prezentovanie a propagovanie spoločnosti
Vykonávanie podporných marketingových aktivít
Asertívne motivovanie klientov ku kúpe produktov spoločnosti
Poradenstvo pri výbere vhodných výrobkov
Predaj produktov dennej potreby (rýchloobratkového spotrebného tovaru)
Termín nástupu dohodou
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom kolektívne
Služobný automobil aj na súkromné účely
Tablet, mobil
Profesijný a osobný rast
Flexibilná pracovná doba
Samostatná práca s možnosťou sebarealizácie
Motivujúci plat podľa dosiahnutých výsledkov (transparentné ohodnotenie)
+% z predaja (upresnené na osobnom pohovore)
Nákup tovaru v nákupných cenách
Priateľská atmosféra a podpora celého tímu
Práca na živnosť - 8 dni dovolenky, prístup ako pre TPP
V príprade potreby je k dispozícii dodávka do 3,5t
Služobný automobil aj na súkromné účely
Tablet, mobil
Profesijný a osobný rast
Flexibilná pracovná doba
Samostatná práca s možnosťou sebarealizácie
Motivujúci plat podľa dosiahnutých výsledkov (transparentné ohodnotenie)
+% z predaja (upresnené na osobnom pohovore)
Nákup tovaru v nákupných cenách
Priateľská atmosféra a podpora celého tímu
Práca na živnosť - 8 dni dovolenky, prístup ako pre TPP
V príprade potreby je k dispozícii dodávka do 3,5t
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis a my Vás následne budeme kontaktovať. Vzhľadom na veľký počet životopisov si vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť - najdôležitejšia
Vynaliezavosť pri motivácií zákazníkov
Zodpovedné a seriózne jednanie je podmienkou
Znalosť Bratislavského kraja
Odolnosť voči stresu
Prezentačné zručnosti
Obchodný duch
Obchodné myslenie
Príjemné vystupovanie
Spoľahlivosť a zodpovednosť
Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo
Kreativita pri riešení problémov
Orientácia v predaji spotrebného tovaru v gastronómii výhodou
Vynaliezavosť pri motivácií zákazníkov
Zodpovedné a seriózne jednanie je podmienkou
Znalosť Bratislavského kraja
Odolnosť voči stresu
Prezentačné zručnosti
Obchodný duch
Obchodné myslenie
Príjemné vystupovanie
Spoľahlivosť a zodpovednosť
Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo
Kreativita pri riešení problémov
Orientácia v predaji spotrebného tovaru v gastronómii výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť je na trhu od 2011 a je jedným z lídrov predaja gastro potrieb, obalového materiálu, čistiacich prostriedkov a kancelárskych potrieb v Bratislave a na západnom Slovensku. Zvyšujúcim sa počtom našich spokojných klientov potrebujeme rozšíriť aj náš tím ľudí, ktorí majú chuť pracovať.
Začínali sme ako malá firma s 1 zamestnancom a v priebehu pár rokov sme sa stali profesionálnou, modernou a dynamickou spoločnosťou s pomerne veľkým pracovným kolektívom.
Naším cieľom nie je iba roboticky dodať objednaný tovar klientovi, ale skutočne mu aj poradiť vhodnosť výrobkov práve pre jeho potreby a stať sa jeho „partnerom“ . Ide nám v prvom rade o spokojnosť klienta. V našej ponuke sa nachádza niekoľko tisíc produktov - dokážeme teda uspokojiť nielen klientov bažiacich po najlacnejších výrobkoch, ale aj klientov, ktorí si zakladajú na najvyššej kvalite. Tímová práca, neustále vzdelávanie zamestnancov a etické princípy, ktoré uznávame, sú našimi hnacími motormi k zlepšovaniu samých seba, ale aj postavenia našej spoločnosti na trhu.
Tvojim depozitom bude, z našej strany viacero motivačných predajných znalostí.
Sme dynamická spoločnosť a svojich ľudí obohacujeme prostredníctvom školení v tovaroznalectve portfólia.
Vieme operatívne riešiť kritické situácie technického smeru chodu prevádzky tvojim klientom.
Pre tvoj rozhľad robíme team Building s prezentáciami našich produktov.
Spokojnosť v tvojej činnosti, je našé skalné pravidlo, pretože vieme, že vieš priniest hodnotu.
Ak si sa našiel v princípoch a chceš mať neobmedzené finančné možnosti a časovú flexibilitu a máš schopnosť vyjednávania,
Hľadáme teba.
Začínali sme ako malá firma s 1 zamestnancom a v priebehu pár rokov sme sa stali profesionálnou, modernou a dynamickou spoločnosťou s pomerne veľkým pracovným kolektívom.
Naším cieľom nie je iba roboticky dodať objednaný tovar klientovi, ale skutočne mu aj poradiť vhodnosť výrobkov práve pre jeho potreby a stať sa jeho „partnerom“ . Ide nám v prvom rade o spokojnosť klienta. V našej ponuke sa nachádza niekoľko tisíc produktov - dokážeme teda uspokojiť nielen klientov bažiacich po najlacnejších výrobkoch, ale aj klientov, ktorí si zakladajú na najvyššej kvalite. Tímová práca, neustále vzdelávanie zamestnancov a etické princípy, ktoré uznávame, sú našimi hnacími motormi k zlepšovaniu samých seba, ale aj postavenia našej spoločnosti na trhu.
Tvojim depozitom bude, z našej strany viacero motivačných predajných znalostí.
Sme dynamická spoločnosť a svojich ľudí obohacujeme prostredníctvom školení v tovaroznalectve portfólia.
Vieme operatívne riešiť kritické situácie technického smeru chodu prevádzky tvojim klientom.
Pre tvoj rozhľad robíme team Building s prezentáciami našich produktov.
Spokojnosť v tvojej činnosti, je našé skalné pravidlo, pretože vieme, že vieš priniest hodnotu.
Ak si sa našiel v princípoch a chceš mať neobmedzené finančné možnosti a časovú flexibilitu a máš schopnosť vyjednávania,
Hľadáme teba.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2015272
Dátum zverejnenia: 4.8.2023
2023-08-04
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: WorldOffice, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac