Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Event Managerka /Asistentka riaditeľa
WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac+ bonusy Finálna mzda závisí od skúsenosti vybraného kandidáta/-ky
1 500 EUR/mesiac+ bonusy Finálna mzda závisí od skúsenosti vybraného kandidáta/-ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak si akčná osobnosť s vysokým pracovným nasadením, zmyslom pred detail a mysľou o krok vpred hľadáme práve teba. Nahliadni na pracovne úlohy, ktoré ta čakajú.
Event managerka:
- Zodpovednosť za navrhovanie, plánovanie, organizovanie a realizovanie spoločenských akcií a podujatí.
- Komunikovanie s klientmi ohľadom charakteru a hlavnej myšlienky organizovaných akcií a podujatí.
- Celosvetové vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie spoločenských akcií a podujatí.
- Zabezpečovanie ubytovania, prepravy a programu firemných akcií a podujatí.
- Aktívna participácia na prebiehajúcej akcii.
- Flexibilita riešiť nepredvídateľné situácie.
- Zabezpečenie reklamných predmetov, komunikácia s PR a grafickým oddelením.
Asistentka riaditeľa:
- Organizácia pracovných ciest a porád.
- Zabezpečovanie komplexnej agendy na pracovné cesty (ubytovanie, letenky, víza, transfery).
- Nevyhnutná účasť na pracovných cestách riaditeľa (celosvetovo).
- Zodpovedanie za dodržiavanie časového harmonogramu riaditeľa spoločne s vedením kalendára.
- Príležitostné tlmočenie na poradách (eng/sk), vedenie zápisov z porád.
- Miesto výkonu práce - Bratislava 20%, Praha 40%, cestovanie 40%
Event managerka:
- Zodpovednosť za navrhovanie, plánovanie, organizovanie a realizovanie spoločenských akcií a podujatí.
- Komunikovanie s klientmi ohľadom charakteru a hlavnej myšlienky organizovaných akcií a podujatí.
- Celosvetové vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie spoločenských akcií a podujatí.
- Zabezpečovanie ubytovania, prepravy a programu firemných akcií a podujatí.
- Aktívna participácia na prebiehajúcej akcii.
- Flexibilita riešiť nepredvídateľné situácie.
- Zabezpečenie reklamných predmetov, komunikácia s PR a grafickým oddelením.
Asistentka riaditeľa:
- Organizácia pracovných ciest a porád.
- Zabezpečovanie komplexnej agendy na pracovné cesty (ubytovanie, letenky, víza, transfery).
- Nevyhnutná účasť na pracovných cestách riaditeľa (celosvetovo).
- Zodpovedanie za dodržiavanie časového harmonogramu riaditeľa spoločne s vedením kalendára.
- Príležitostné tlmočenie na poradách (eng/sk), vedenie zápisov z porád.
- Miesto výkonu práce - Bratislava 20%, Praha 40%, cestovanie 40%
Zamestnanecké výhody, benefity
- Firemný notebook + mobil
- Auto
- Vlastná asistentka
- Multisport karta
- Ubytovanie mimo SR hradené spoločnosťou.
- Príležitosť učiť sa nové veci a rozvíjať sa osobnostne aj profesijne
- Celosvetové teambuildingy
- Individuálne benefity podľa dohody
- Auto
- Vlastná asistentka
- Multisport karta
- Ubytovanie mimo SR hradené spoločnosťou.
- Príležitosť učiť sa nové veci a rozvíjať sa osobnostne aj profesijne
- Celosvetové teambuildingy
- Individuálne benefity podľa dohody
Informácie o výberovom konaní
Životopis s fotografiou posielajte na email: [email protected]
Na osobný pohovor budú pozvaní tí uchádzačí, ktorí splňajú kvalifikačné predpoklady.
Na osobný pohovor budú pozvaní tí uchádzačí, ktorí splňajú kvalifikačné predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
asistent, event manager
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Presnosť, dôslednosť, orientácia na detail
- Time management na vysokej úrovni
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie
- Multitasking, odolnosť voči stresu, flexibilita
- Tímový hráč, príjemná a veselá povaha
- Proaktívnosť, zodpovednosť a ochota učiť sa nové veci
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Anglický jazyk - nevyhnutná výborná znalosť slovom aj písmom
- Nevyhnutná prax na podobnej pozícii
- Time management na vysokej úrovni
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie
- Multitasking, odolnosť voči stresu, flexibilita
- Tímový hráč, príjemná a veselá povaha
- Proaktívnosť, zodpovednosť a ochota učiť sa nové veci
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Anglický jazyk - nevyhnutná výborná znalosť slovom aj písmom
- Nevyhnutná prax na podobnej pozícii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
WORLD BUSINESS PRESS online, a.s. je full-servisová spoločnosť, ktorá ponúka klientom čo najširšie spektrum služieb.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4494141
Dátum zverejnenia: 3.1.2023
2023-01-03
lokalita: Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Asistent, Event manager, Produkčný Spoločnosť: WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac