Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa/Event Managerka
WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac+ bonusy Finálna mzda závisí od skúsenosti vybraného kandidáta/-ky
Od 1 200 EUR/mesiac+ bonusy Finálna mzda závisí od skúsenosti vybraného kandidáta/-ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná ponuka je na kumulovanú pozíciu skladajúcu sa z nasledovných pracovných úloh:
Asistentka riaditeľa:
- Organizácia pracovných ciest a porád.
- Zabezpečovanie agendy na pracovné cesty (ubytovanie, letenky, víza, transféry)
- Povinná účasť na pracovných cestách riaditeľa (celosvetovo).
- Zodpovedanie za dodržiavanie časového harmonogramu riaditeľa spoločne s vedením kalendára.
- Príležitostné tlmočenie na poradách (eng/sk), vedenie zápisov z porád.
- Miesto výkonu práce - Bratislava 40%, Praha 20%, cestovanie 40%
Even managerka:
- Zodpovednosť za navrhovanie, plánovanie, organizovanie a realizovanie spoločenských akcií a podujatí.
- Komunikovanie s klientmi ohľadom charakteru a hlavnej myšlienky organizovaných akcií a podujatí.
- Vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie spoločenských akcií a podujatí.
- Zabezpečovanie ubytovania, prepravy a programu firemných akcií a podujatí.
- Aktívna participácia prebiehajúcej akcie (podujatia).
- Flexibilita riešiť nepredvídateľné situácie.
- Zabezpečenie relamných predmetov, komunikácia s PR a grafickým oddelením.
Asistentka riaditeľa:
- Organizácia pracovných ciest a porád.
- Zabezpečovanie agendy na pracovné cesty (ubytovanie, letenky, víza, transféry)
- Povinná účasť na pracovných cestách riaditeľa (celosvetovo).
- Zodpovedanie za dodržiavanie časového harmonogramu riaditeľa spoločne s vedením kalendára.
- Príležitostné tlmočenie na poradách (eng/sk), vedenie zápisov z porád.
- Miesto výkonu práce - Bratislava 40%, Praha 20%, cestovanie 40%
Even managerka:
- Zodpovednosť za navrhovanie, plánovanie, organizovanie a realizovanie spoločenských akcií a podujatí.
- Komunikovanie s klientmi ohľadom charakteru a hlavnej myšlienky organizovaných akcií a podujatí.
- Vyhľadávanie potenciálnych miest na usporadúvanie spoločenských akcií a podujatí.
- Zabezpečovanie ubytovania, prepravy a programu firemných akcií a podujatí.
- Aktívna participácia prebiehajúcej akcie (podujatia).
- Flexibilita riešiť nepredvídateľné situácie.
- Zabezpečenie relamných predmetov, komunikácia s PR a grafickým oddelením.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Ubytovanie mimo SR hradené spoločnosťou.
- Príležitosť učiť sa nové veci a rozvíjať sa osobnostne aj profesijne
- Teambuildingy
- Firemný notebook + mobil
- Multisport karta
- Individuálne benefity podľa dohody
- Príležitosť učiť sa nové veci a rozvíjať sa osobnostne aj profesijne
- Teambuildingy
- Firemný notebook + mobil
- Multisport karta
- Individuálne benefity podľa dohody
Informácie o výberovom konaní
Životopis s fotografiou posielajte na email: [email protected]
Na osobný pohovor budú pozvaní tí uchádzačí, ktorí splňajú kvalifikačné predpoklady.
Na osobný pohovor budú pozvaní tí uchádzačí, ktorí splňajú kvalifikačné predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
asistent, event manager
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Presnosť, dôslednosť, orientácia na detail
- Time management na vysokej úrovni
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie
- Multitasking, odolnosť voči stresu, flexibilita
- Tímový hráč, príjemná a veselá povaha
- Proaktívnosť, zodpovednosť a ochota učiť sa nové veci
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Anglický jazyk - nevyhnutná výborná znalosť slovom aj písmom
- Nevyhnutná prax na podobnej pozícii
- Time management na vysokej úrovni
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Analytické myslenie
- Multitasking, odolnosť voči stresu, flexibilita
- Tímový hráč, príjemná a veselá povaha
- Proaktívnosť, zodpovednosť a ochota učiť sa nové veci
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Anglický jazyk - nevyhnutná výborná znalosť slovom aj písmom
- Nevyhnutná prax na podobnej pozícii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
WORLD BUSINESS PRESS online, a.s. je full-servisová spoločnosť, ktorá od roku 2010 ponúka klientom čo najširšie spektrum služieb.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4460306
Dátum zverejnenia: 4.11.2022
2022-11-04
lokalita: Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Asistent, Event manager, Produkčný, Recepčná Spoločnosť: WORLD BUSINESS PRESS online, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac