Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent ponukového oddelenia
Miesto práce
Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1000 € + kvartálny a ročný bonus, v závislosti od skúseností kandidáta
1 000 EUR/mesiacod 1000 € + kvartálny a ročný bonus, v závislosti od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Profil
Zabezpečuje vypracovanie cenových ponúk pre cieľové skupiny a koncových zákazníkov na základe obchodných kompetencii s následným objektovým riadením pri ponukách na koncového zákazníka.
Typické činnosti
Ďalšie činnosti
Zabezpečuje vypracovanie cenových ponúk pre cieľové skupiny a koncových zákazníkov na základe obchodných kompetencii s následným objektovým riadením pri ponukách na koncového zákazníka.
Typické činnosti
- Vypracovávanie cenových ponúk na základe požiadaviek obchodného Tímu a dopytov z trhu pre produkty, ktoré má spoločnosť Wienerberger a SEMMELROCK STEIN+DESIGN Dlažby s.r.o.
- Objektové riadenie pri ponukách na koncového zákazníka, komunikácia so zákazníkom
- práca s CRM SAP (evidencia a riadenie objektov - stavieb)
- zastupovanie kolegov na ponukovom oddelení
- komunikácia s obchodným Tímom
Ďalšie činnosti
- aktívna účasť na poradách vedenia spoločnosti,
- spolupráca s oddeleniami(technické, produktové, obchodné, marketingové a vnútorná služba) spoločnosti Wienerberger pri presadzovaní stratégie spoločnosti
- obchodné oddelenie
- technické(nápočtové) oddelenie
- riešenie problémov pri vypracovávaní ponúk,
- spracovanie dochádzky(PN, dovolenka, evidencia príchodov a odchodov z práce),
- hmotná zodpovednosť za pridelené mobil, počítač a ďalšie technické vybavenie
- plnenie kvalifikačných predpokladov(znalosť orientácie sa v produktovom portfóliu ),
- zúčastňovať sa na školeniach definovaných spoločnosťou a na spoločných stretnutiach s nadriadeným, alebo školiteľom(pri tréningoch)
Zamestnanecké výhody, benefity
- hybridná práca: home office / office
- flexibilný pracovný čas
- aktívna podpora osobnostného a vzdelanostného rozvoja zo strany zamestnávateľa
- cafeteria
- odmena pri životnom, pracovnom výročí
- zamestnanecké zľavy pri nákupe produktov Wienerberger
- sociálny program sociálny program (teambuildingy, vianočný večierok... )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
SAP Customer Relationship Management (CRM) - Úplný začiatočník
SAP Customer Relationship Management (CRM) - Úplný začiatočník
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zameranie na biznis a interného zákazníka
- teamový hráč
- dobrý priority management
- dobré komunikačné zručnosti
- logické myslenie, schopnosť riešiť problémy
- skúsenosť z výrobného prostredia výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Wienerberger s.r.o. je dcérska spoločnosti najväčšieho svetového výrobcu tehliarskych výrobkov, akciovej spoločnosti Wienerberger Ziegelindustrie AG. Od roku 2019 spoločnosť Wienerberger s.r.o. zastrešuje materiály pre stenu, strechu a fasádu s produktovými značkami Porotherm, Tondach, Terca a Argeton.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4785317
Dátum zverejnenia: 15.3.2024
2024-03-15
lokalita: Sereď Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodný referent Spoločnosť: Wienerberger s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac