Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Receptionist
Miesto práce
Klingerka Office, Plátennícka, Ružinov
Klingerka Office, Plátennícka, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1 000 EUR/brutto + kvartálny a ročný bonus (v závislosti od skúsenosti kandidáta)
1 000 EUR/mesiacod 1 000 EUR/brutto + kvartálny a ročný bonus (v závislosti od skúsenosti kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V našich nových priestoroch, by sme radi privítali aj novú posilu, ktorá by si zobrala pod palec chod našej recepcie.
Budeš first point of contact pre našich klientov, či naše návštevy, preto je potrebné, aby si bol/a vybavený/a dobrými komunikačnými zručnosťami .
Ak si človek z rodu poriadkumilovných a tvojmu pozornému oku neunikne nič, tak vieš, že upratané a čisté priestory sú vizitkou každej spoločnosti.
Ak si sa v týchto riadkoch našiel/a neváhaj a čítaj ďalej .
Súčasťou ďalšej pracovnej náplne bude:
Budeš first point of contact pre našich klientov, či naše návštevy, preto je potrebné, aby si bol/a vybavený/a dobrými komunikačnými zručnosťami .
Ak si človek z rodu poriadkumilovných a tvojmu pozornému oku neunikne nič, tak vieš, že upratané a čisté priestory sú vizitkou každej spoločnosti.
Ak si sa v týchto riadkoch našiel/a neváhaj a čítaj ďalej .
Súčasťou ďalšej pracovnej náplne bude:
- Zabezpečenie prevádzkových pokynov budovy
- Podporné administratívne práce pre vedenie spoločnosti (príprava podkladov, telefonická a písomná komunikácia, rezervácie a pod.)
- Administrácia obchodnej korešpondencie (infolinka)
- Preberanie došlej pošty, odosielanie pošty
- Administratívne a podporné úlohy podľa potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas
- Aktívna podpora osobnostného a vzdelanostného rozvoja zo strany zamestnávateľa
- Cafeteria
- Odmena pri životnom, pracovnom výročí
- Zamestnanecké zľavy pri nákupe produktov Wienerberger
- Sociálny program (sociálny program teambuildingy, vianočný večierok... )
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošli svoje CV v slovenčine alebo v angličtine.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné a milé vystupovanie
- Komunikatívnosť
- Zodpovedný prístup
- Ovládanie práce s MS Office (ťažisko Outlook a základy Excel)
- Pokročilá znalosť anglického jazyka - okrem zvládnutia uvítania anglicky hovoriacej návštevy a odpovedania na telefonáty aj vytváranie a kontrola všeobecnej písomnej korešpondencie a textov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Wienerberger s.r.o. je dcérska spoločnosti najväčšieho svetového výrobcu tehliarskych výrobkov, akciovej spoločnosti Wienerberger Ziegelindustrie AG. Od roku 2019 spoločnosť Wienerberger s.r.o. zastrešuje materiály pre stenu, strechu a fasádu s produktovými značkami Porotherm, Tondach, Terca a Argeton.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4582127
Dátum zverejnenia: 19.5.2023
2023-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Wienerberger s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac