Logo WhitePress s.r.o.

Sales & Customer Care (Sales, Customer Support, Account Management, Marketing, Advertising, PR, Media)

WhitePress s.r.o.

Miesto práce
Mlynská, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac> výkonnostný bonus na základe dosiahnutého zisku; > extra príspevky na vzdelávanie a sebarozvoj; > extra príspevky na raňajky v kancelárii.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ahojte! 

Do nášho super tímu v Košiciach hľadáme nového kolegu, ktorý nám pomôže s ďalším rastom, hlavne na českom trhu (z našej kancelárie v Košiciach spravujeme český aj slovenský trh). Hľadáme človeka, ktorý zapadne do nášho priateľského kolektívu, je zodpovedný, proaktívny a nebojí sa komunikácie. 

Našu pozíciu sme nazvali Sales & Customer Care lebo: 

  • základom práce je každodenný dohľad nad plynulým plnením objednávok v našom systéme, riešenie vzniknutých problémov, a teda pravidelný kontakt s klientmi (vedeli by sme teda použiť rôzne názvy pozícií, ako Customer Care/Support, Account Management…),

  • neoddeliteľnou súčasťou je hľadanie a oslovovanie nových potenciálnych klientov - vydavateľov a inzerentov (Sales).

Čo môžete očakávať do budúcnosti? Naša spoločnosť sa neustále vyvíja, za 5 rokov sme vyrástli z 5 pokrytých jazykov na 30 a otvárame ďalšie regióny, náš systém poskytuje čoraz viac možností pre našich klientov a zďaleka sme ešte nedosiahli náš plný potenciál, takže práce je hromada, nudiť sa teda nebudete :)


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  1. MANAŽOVANIE VZŤAHOV S TERAJŠÍMI KLIENTMI A VYHĽADÁVANIE A ZÍSKAVANIE NOVÝCH KLIENTOV - inzerenti z rôznych oblastí, online marketingové, PR a SEO agentúry, marketingové oddelenia firiem (hlavne v oblasti e-commerce), mediálne domy, online vydavatelia obsahu na regionálnej či celoštátnej úrovni, blogeri, copywriteri;
  2. PRÁCA S CRM SYSTÉMAMI A PLATFORMOU SPOLOČNOSTI WhitePress® - komunikácia s terajšími a potenciálnymi klientmi, monitorovanie komunikácie a CRM reporting, dohľad nad plynulým priebehom objednávok v systéme, riešenie problémov s klientmi, poradenstvo a pomoc s aktivitami klientov, sprostredkovanie komunikácie medzi vydavateľmi, copywritermi a inzerentmi;
  3. ŠKOLENIE ZÁKAZNÍKOV - ako používať náš systém, predstavovanie doplnkových služieb, hľadanie možností spolupráce;
  4. hlavne kancelárska práca v štandardných pracovných hodinách, klasická 8-hodinová pracovná doba;
  5. po zaškolení čiastočný home office (2 dni v týždni podľa vlastného výberu, okrem stredy, kedy sa všetci stretávame v kancelárii);
  6. nevyžaduje sa veľa cestovania (príležitostne konferencie, stretnutia s dôležitými klientmi, atď.).

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v pozitívnej atmosfére s vysoko motivovaným a úspešným tímom;
  • home office 2 dni v týždni;
  • atraktívne platové ohodnotenie s bonusmi - na mesačnej báze si medzi seba delíme percentá zo zisku;
  • výborná poloha kancelárie v centre mesta;
  • príspevok na raňajky a občerstvenie;
  • raz ročne celofiremná párty a workshopy v centrále s kolegami z celého sveta;
  • príspevok na vzdelávanie a sebarozvoj.

Informácie o výberovom konaní

Uchádzačov prosím o zaslanie CV (v SJ alebo AJ) a sprievodného listu (s informáciou prečo ich oslovila táto ponuka) na emailovú adresu [email protected].
- Záujemcom budem odpovedať postupne od 6.5.2024.
- Pohovory prebehnú minimálne v 2 kolách: 1. kolo bude čisto telefonické, ďalšie kolo/á budú vo forme osobného stretnutia/online telefonátu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nutnosťou je znalosť anglického jazyka - aspoň na konverzačnej úrovni, kvôli kontaktu s vedením spoločnosti a kolegami zo zahraničných tímov, inak budete v obklopení slovensky a česky hovoriacich kolegov;
  • dobré sociálne zručnosti a komunikatívnosť sú nutnosťou, keďže je pozícia založená na komunikácii s terajšími a potenciálnymi klientmi;
  • preferovaní sú ľudia so záujmom o rozvoj podnikania - súčasťou práce je oslovovanie potenciálnych klientov, hľadanie príležitostí na spoluprácu, vyjednávanie lepších obchodných podmienok;
  • výhodou sú znalosti či skúsenosti s odvetviami online marketingu, SEO, online PR a publishingu;
  • výhodou je zmysel pre humor :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

WhitePress® je úspešná a rýchlo rastúca spoločnosť špecializujúca sa na oblasť content marketingu & SEO, aktuálne pokrývajúca 30 jazykov. WhitePress® spája digitálne PR agentúry, SEO expertov a inzerentov s vlastníkmi webových stránok a copywritermi. Pomocou svojej unikátnej online platformy na automatizáciu tvorby a distribúcie článkov sme pomohli už viac než 6 000 inzerentom, ktorých spájame s takmer 95 000 webstránkami vydavateľov.
V roku 2021 získala inovatívna MarTech spoločnosť RTB House 100 % akcií spoločnosti WhitePress®. Tento krok urýchlil už tak ambiciózne plány zahraničnej expanzie spoločnosti. Hľadáme špecialistov, ktorí sa stanú súčasťou nášho tímu a pomôžu nám na českom a slovenskom trhu.

Kontakt

ID: 4817497  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac