Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fakturant 1 600€ + aktívne ovládanie srbského a anglického jazyka
WHC Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 000 EUR/mesiacMzda závisí od zručností a schopností uchádzača. Systém odmien a benefitov bude odprezentovaný na osobnom / online pohovore + bonusy podľa výsledkov a stanovených cieľov.
1 600 - 2 000 EUR/mesiacMzda závisí od zručností a schopností uchádzača. Systém odmien a benefitov bude odprezentovaný na osobnom / online pohovore + bonusy podľa výsledkov a stanovených cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečenie denného spracovania a založenia bankových výpisov fakturácia, párovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb.
• Odsúhlasenie a zúčtovanie bankových účtov
• Vykonávanie elektronických a manuálnych platieb prostredníctvom bankového systému.
• Príprava a potvrdenie parametra platby a termínov pre vnútroštátne a medzinárodné platby.
• Vykonávanie výskumu, analýz príčin, iniciovania a monitorovania opatrení v prípade narušenia procesu.
• Príprava dokumentov pre audítorov.
• Spracovanie zložitejších zúčtovacích požiadaviek a poskytovanie návrhov riešených bankových problémov.
• Predkladanie návrhov na zlepšenie procesov vykonávaných v bankovom tíme, spolupráci s proces manažérom.
• Riešenie sťažností zákazníka, komunikácia s internými a externými klientmi.
• Vykonávanie ICS kontrol.
• Podieľanie sa na projektoch zameraných na optimalizáciu procesov.
• Odsúhlasenie a zúčtovanie bankových účtov
• Vykonávanie elektronických a manuálnych platieb prostredníctvom bankového systému.
• Príprava a potvrdenie parametra platby a termínov pre vnútroštátne a medzinárodné platby.
• Vykonávanie výskumu, analýz príčin, iniciovania a monitorovania opatrení v prípade narušenia procesu.
• Príprava dokumentov pre audítorov.
• Spracovanie zložitejších zúčtovacích požiadaviek a poskytovanie návrhov riešených bankových problémov.
• Predkladanie návrhov na zlepšenie procesov vykonávaných v bankovom tíme, spolupráci s proces manažérom.
• Riešenie sťažností zákazníka, komunikácia s internými a externými klientmi.
• Vykonávanie ICS kontrol.
• Podieľanie sa na projektoch zameraných na optimalizáciu procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus.
• Plne hradené stravné lístky.
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
• Multisport.
• Športový klub a dni zdravia.
• Teambuildingy, letný a vianočný večierok.
• Príležitosti na kariérny rast.
• Odporúčací program.
Pracovná doba od 09:00- 14:00 hod, 3 dni v týždni je možnosť home office.
• Plne hradené stravné lístky.
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
• Multisport.
• Športový klub a dni zdravia.
• Teambuildingy, letný a vianočný večierok.
• Príležitosti na kariérny rast.
• Odporúčací program.
Pracovná doba od 09:00- 14:00 hod, 3 dni v týždni je možnosť home office.
Informácie o výberovom konaní
Ak Váš profil bude vyhovovať požiadavkám danej pozície, budeme Vás telefonicky kontaktovať. Všetkým ostatným uchádzačom dáme vyjadrenie písomnou formou.
Ďakujeme za záujem.
Ďakujeme za záujem.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie/Účtovníctvo.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Chorvátsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Srbský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Účtovník, ekonóm.
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax v oblasti ekonómie, účtovníctva a administratíve na účtovnom oddelení.
• Podmienkou ovládanie Slovenského alebo Anglického jazyka úroveň B2 a tiež ovládanie Chorvátskeho alebo Srbského jazyka úroveň B2.
• Zodpovednosť a zmysel pre detail.
• Analytické myslenie.
• Komunikatívnosť.
• Samostatnosť.
• Podmienkou ovládanie Slovenského alebo Anglického jazyka úroveň B2 a tiež ovládanie Chorvátskeho alebo Srbského jazyka úroveň B2.
• Zodpovednosť a zmysel pre detail.
• Analytické myslenie.
• Komunikatívnosť.
• Samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
WHC Slovakia s.r.o. pôsobí na trhu práce už 17 rokov ako úspešná personálna agentúra, zameraná na poskytovanie komplexných HR služieb. Zabezpečujeme bezplatnú registráciu vo vlastnej databáze pre záujemcov hľadajúcich príležitostné, ale aj stále pracovné možnosti. Našim cieľom je poskytovanie kvalitných služieb v záujme spokojnosti našich klientov a zamestnancov. Medzi uchádzačmi sa nachádzajú ľudia s rôznym profilom, so záujmom o zaučené práce, odborníci s viacerými diplomami, hovoriaci cudzie jazyky, alebo so skúsenosťami vo vedení.
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (5091/2005-OSS 228/2005)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (5091/2005-OSS 228/2005)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4812718
Dátum zverejnenia: 20.4.2024
2024-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik Spoločnosť: WHC Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac