Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Produktový manažér
WELL management, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
provízna odmena - neobmedzený príjem podľa dosiahnutých tržieb
provízna odmena - neobmedzený príjem podľa dosiahnutých tržieb
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre rozšírenie nášho tímu a trvalú spoluprácu hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prieskumom trhu a pozná svoj región a komunikácia s novými partnermi mu nerobí problém. Zároveň je aj „praktik“ a dokáže pracovať s informáciami.
Pracujeme pre dva hlavné trhové segmenty:
1. Podnikový sektor - optimalizujeme nákupné procesy, znižujeme ceny, zavádzame moderný SW na riadenie nákupu
2. Verejná správa - realizujeme expertné verejné obstarávania, konzultujeme prípravu a podanie ŽoNFP
Naši konzultanti si môžu vybrať, v ktorej sféru chcú pôsobiť a rozvíjať svoje schopnosti a vedomosti...
Náplňou práce Produktového manažéra:
- obchodovanie a konzultácie v oblasti e-purchasingu a e-procurementu
- prenájom, konfigurácia a predaj najmodernejšieho a najkvalitnejšieho SW na riadenie podnikového nákupu
- akvizícia nových zákazníkov, obchodné rokovania, vyjednávanie podmienok, uzatváranie objednávok alebo zmlúv
- spolupráca s firemnými špecialistami pre nákup a investície, so starostami a primátormi miest
- marketingové aktivity pre klientov vo svojom zverenom regióne - semináre, prezentácie
- pravidelný reporting a obchodná administratíva
- budovanie profesionálnych ale aj priateľských vzťahov s klientmi
- prehľad o konkurenčných aktivitách, sledovanie situácie na trhu
Pracujeme pre dva hlavné trhové segmenty:
1. Podnikový sektor - optimalizujeme nákupné procesy, znižujeme ceny, zavádzame moderný SW na riadenie nákupu
2. Verejná správa - realizujeme expertné verejné obstarávania, konzultujeme prípravu a podanie ŽoNFP
Naši konzultanti si môžu vybrať, v ktorej sféru chcú pôsobiť a rozvíjať svoje schopnosti a vedomosti...
Náplňou práce Produktového manažéra:
- obchodovanie a konzultácie v oblasti e-purchasingu a e-procurementu
- prenájom, konfigurácia a predaj najmodernejšieho a najkvalitnejšieho SW na riadenie podnikového nákupu
- akvizícia nových zákazníkov, obchodné rokovania, vyjednávanie podmienok, uzatváranie objednávok alebo zmlúv
- spolupráca s firemnými špecialistami pre nákup a investície, so starostami a primátormi miest
- marketingové aktivity pre klientov vo svojom zverenom regióne - semináre, prezentácie
- pravidelný reporting a obchodná administratíva
- budovanie profesionálnych ale aj priateľských vzťahov s klientmi
- prehľad o konkurenčných aktivitách, sledovanie situácie na trhu
Zamestnanecké výhody, benefity
- pravidelné vzdelávanie v oblasti procesov a technológií podnikového nákupu a verejného obstarávania;
- kvalitné profesionálne školenia, zapracovanie - adaptačný proces;
- výborný pracovný tím, nadštandardné pracovné prostredie;
- trvalé zamestnanie v spoločnosti s významnou pozíciou na trhu
- motivujúce finančné ohodnotenie
- kvalitné profesionálne školenia, zapracovanie - adaptačný proces;
- výborný pracovný tím, nadštandardné pracovné prostredie;
- trvalé zamestnanie v spoločnosti s významnou pozíciou na trhu
- motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á už v minulosti dosiahol/la dobré výsledky na pozícii produktového manažéra, obchodníka alebo konzultanta v podobnej oblasti.
Od vhodného kandidáta očakávame vysoké pracovné nasadenie od začiatku spolupráce, iniciatívnosť a ochotu učiť sa nové veci, vyžadujeme vynikajúce výsledky a hodnotné výkony. Odmenou bude stabilná pozícia člena spoločnosti s perspektívou dlhodobej podpory a spolupráce.
Ak Ťa táto ponuka zaujala a máš záujem byť zaradený/á do výberového konania, zašli nám svoj životopis so žiadosťou a krátkym motivačným listom (vybraním možnosti Poslať spoločnosti životopis). Odpovieme uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky špecifikované v inzeráte. Ďakujeme za porozumenie.
Upozornenie:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje svoj súhlas spoločnosti WELL management, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Od vhodného kandidáta očakávame vysoké pracovné nasadenie od začiatku spolupráce, iniciatívnosť a ochotu učiť sa nové veci, vyžadujeme vynikajúce výsledky a hodnotné výkony. Odmenou bude stabilná pozícia člena spoločnosti s perspektívou dlhodobej podpory a spolupráce.
Ak Ťa táto ponuka zaujala a máš záujem byť zaradený/á do výberového konania, zašli nám svoj životopis so žiadosťou a krátkym motivačným listom (vybraním možnosti Poslať spoločnosti životopis). Odpovieme uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky špecifikované v inzeráte. Ďakujeme za porozumenie.
Upozornenie:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje svoj súhlas spoločnosti WELL management, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Spoločnosť sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientské sw platformy na riadenie podnikových nákupných procesov, organizuje školenia, semináre, konferencie v oblasti vedomostnej ekonomiky, nákupných a investičných procesov.
Spoločnosť sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientské sw platformy na riadenie podnikových nákupných procesov, organizuje školenia, semináre, konferencie v oblasti vedomostnej ekonomiky, nákupných a investičných procesov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, ekonomické, technické, humanitné
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát:
- je skúsený obchodník so silnou orientáciou na potreby klienta
- je ochotný učiť sa a nadobudnuté vedomosti dokáže aplikovať v praxi
- vyhľadáva príležitosti na nadviazanie spolupráce a nerobí mu problém vycestovať v rámci svojho regiónu
- má výborné komunikačné schopnosti (obchodné rokovania, e-mailová komunikácia, telefonická komunikácia)
- chce stále rásť a rozvíjať svoje schopnosti a vedomosti v danom segmente
- vie pracovať s informáciami a vyhodnocovať ich hodnotu
- nepozná slovo „neúspech“
- dokáže vytrvalo a tvrdo pracovať, je proaktívny;
- má vysokú mieru sebadisciplíny a schopnosť prekonávať prekážky
- je skúsený obchodník so silnou orientáciou na potreby klienta
- je ochotný učiť sa a nadobudnuté vedomosti dokáže aplikovať v praxi
- vyhľadáva príležitosti na nadviazanie spolupráce a nerobí mu problém vycestovať v rámci svojho regiónu
- má výborné komunikačné schopnosti (obchodné rokovania, e-mailová komunikácia, telefonická komunikácia)
- chce stále rásť a rozvíjať svoje schopnosti a vedomosti v danom segmente
- vie pracovať s informáciami a vyhodnocovať ich hodnotu
- nepozná slovo „neúspech“
- dokáže vytrvalo a tvrdo pracovať, je proaktívny;
- má vysokú mieru sebadisciplíny a schopnosť prekonávať prekážky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť nášho klienta sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientské SW platformy na riadenie podnikových nákupných procesov.
-má 2 hlavné kategórie klientov:
1/ verejná a štátna správa, verejní obstarávatelia,
2/ stredné a väčšie podniky
-má 2 hlavné kategórie klientov:
1/ verejná a štátna správa, verejní obstarávatelia,
2/ stredné a väčšie podniky
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2605831
Dátum zverejnenia: 1.2.2018
2018-02-01
lokalita: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj Pozícia: Key account manager, Konzultant, Nákupca, Obchodný manažér Spoločnosť: WELL management, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: provízna odmena - neobmedzený príjem podľa dosiahnutých tržieb