Webhosting Helpdesk Support Specialist (L1)
Webglobe, a.s.
Miesto práce
Stará Prievozská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Stará Prievozská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiacFinálna základná mzda bude určená v závislosti od tvojich schopností a skúseností + mesačne 200/300 € VAR.zložka
1 200 - 1 400 EUR/mesiacFinálna základná mzda bude určená v závislosti od tvojich schopností a skúseností + mesačne 200/300 € VAR.zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Buď tým, kto pomáha naším zákazníkom! Budeš riešiť požiadavky, odpovedať na otázky a odporúčať vhodné riešenie. Získaj širokú škálu zručností a posuň sa s nami v IT svete!
Vieš čo je to doména, webhosting a server ? Super, chceme ťa vidieť na osobnom pohovore. Ak sú ti tieto termíny cudzie, nevadí. Pokiaľ máš chuť učiť sa, odborníka z teba urobíme my.
Čo u nás budeš robiť?
• aktívne sa zapájať do diania na našej technickej podpore, ťahať za jeden povraz s kolegami a podieľať sa na zlepšovaní našich služieb
• snažiť sa, aby pre každého klienta bol kontakt s našou podporou cez e-mail, telefón alebo on-line chat pozitívnym zážitkom
• riešiť rôznorodé technické problémy (s tým ti pomôžu naši administrátori a ty sa od nich môžeš všeličo naučiť)
• pomôžeš do budúcna aj kolegom tým, že z otázok zákazníkov vytvoríš alebo navrhneš návod do nášho pomocníka
Vieš čo je to doména, webhosting a server ? Super, chceme ťa vidieť na osobnom pohovore. Ak sú ti tieto termíny cudzie, nevadí. Pokiaľ máš chuť učiť sa, odborníka z teba urobíme my.
Čo u nás budeš robiť?
• aktívne sa zapájať do diania na našej technickej podpore, ťahať za jeden povraz s kolegami a podieľať sa na zlepšovaní našich služieb
• snažiť sa, aby pre každého klienta bol kontakt s našou podporou cez e-mail, telefón alebo on-line chat pozitívnym zážitkom
• riešiť rôznorodé technické problémy (s tým ti pomôžu naši administrátori a ty sa od nich môžeš všeličo naučiť)
• pomôžeš do budúcna aj kolegom tým, že z otázok zákazníkov vytvoríš alebo navrhneš návod do nášho pomocníka
Zamestnanecké výhody, benefity
• štedrý príspevok na vlastný hardvér
• rozvoj technických znalostí a customer care zručností
• férové ohodnotenie
• multisport kartu
• webhosting zadarmo pre vlastné projekty
• teambuildingové akcie
• neobmedzená dovolenka
• neformálne pracovné prostredie v kolektíve nadšencov pre moderné technológie
• možnosť home office alebo využitie jednej z našich kancelárií s vybavenou kuchynkou, kávou a ovocím zdarma
• možnosť rastu nielen v rámci customer support teamu
• rozvoj technických znalostí a customer care zručností
• férové ohodnotenie
• multisport kartu
• webhosting zadarmo pre vlastné projekty
• teambuildingové akcie
• neobmedzená dovolenka
• neformálne pracovné prostredie v kolektíve nadšencov pre moderné technológie
• možnosť home office alebo využitie jednej z našich kancelárií s vybavenou kuchynkou, kávou a ovocím zdarma
• možnosť rastu nielen v rámci customer support teamu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť, zodpovednosť a do diania na našej podpore sa budeš aktívne zapájať
• máš povedomie o Opensource projektoch pre správu webov alebo ochotu sa vzdelávať
• pre kontakt s klientmi je nevyhnutná znalosť slovenského jazyka a komunikačné schopnosti na dobrej úrovni
• základná komunikačná znalosť angličtiny
Absolútne nás oslníš, ak:
• vieš čo je to PHP a UNIX/Linux
• máš znalosti o Opensource projektoch, pracoval/a si vo Wordpresse, Jooome alebo Prestashope
• máš skúsenosť so svetom webov
• máš povedomie o Opensource projektoch pre správu webov alebo ochotu sa vzdelávať
• pre kontakt s klientmi je nevyhnutná znalosť slovenského jazyka a komunikačné schopnosti na dobrej úrovni
• základná komunikačná znalosť angličtiny
Absolútne nás oslníš, ak:
• vieš čo je to PHP a UNIX/Linux
• máš znalosti o Opensource projektoch, pracoval/a si vo Wordpresse, Jooome alebo Prestashope
• máš skúsenosť so svetom webov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prečo si prácu vo Webglobe zamiluješ
Sme popredný registrátor domén a poskytovateľ hostingu a serverov na Slovensku a v Česku s 20-ročnou históriou a silným investorom za chrbtom. Aj keď sme veľkosťou už skôr korporát, stále sa považujeme za start up. Vďaka tomu sa u nás môžeš naučiť skutočne profesionálne postupy hodné veľkej firmy bez toho, aby si sa cítil ako robot, ktorý musí plniť plán na 110 %. Povedať, že sme rodina, by bolo trochu klišé. Ale v tíme sme si blízki a navzájom si pomáhame. Náš každoročný team building Webglobe Day je legendárny.
Sme popredný registrátor domén a poskytovateľ hostingu a serverov na Slovensku a v Česku s 20-ročnou históriou a silným investorom za chrbtom. Aj keď sme veľkosťou už skôr korporát, stále sa považujeme za start up. Vďaka tomu sa u nás môžeš naučiť skutočne profesionálne postupy hodné veľkej firmy bez toho, aby si sa cítil ako robot, ktorý musí plniť plán na 110 %. Povedať, že sme rodina, by bolo trochu klišé. Ale v tíme sme si blízki a navzájom si pomáhame. Náš každoročný team building Webglobe Day je legendárny.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4664711
Dátum zverejnenia: 19.9.2023
2023-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Webglobe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac