Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/ý - administratíva
WBA Holding
Miesto práce
Palisády, Bratislava
Palisády, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01. 04. 2022, prípadne dohodou
01. 04. 2022, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do atraktívnych priestorov nášho Holdingu hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu Recepčná/ý ktorá rada uvarí kávu, postará sa o návštevu no hravo zvládne aj náročnejšiu agendu v oblasti administratívy. Jej/jeho náplňou práce bude:
- zabezpečovať operatívne aktivity spojené s činnosťou spoločnosti,
- preberať, spracovávať telefonické hovory a emailovú komunikáciu v slovenskom aj anglickom jazyku,
- uvádzať a zaznamenávať návštevy, ponúknuť kávu, vodu - príprava,
- preberať, spracovať a odosielať poštu,
- vykonávať administratívne a kancelárske práce,
- spracovávať podklady pre účtovníctvo,
- poskytovať organizačnú a administratívnu podporu ďalším oddeleniam holdingu,
- podieľať sa aktívne na formovaní firemnej kultúry.
Aktívne hodiny recepcie sú od 8:00 - 17:00.
- zabezpečovať operatívne aktivity spojené s činnosťou spoločnosti,
- preberať, spracovávať telefonické hovory a emailovú komunikáciu v slovenskom aj anglickom jazyku,
- uvádzať a zaznamenávať návštevy, ponúknuť kávu, vodu - príprava,
- preberať, spracovať a odosielať poštu,
- vykonávať administratívne a kancelárske práce,
- spracovávať podklady pre účtovníctvo,
- poskytovať organizačnú a administratívnu podporu ďalším oddeleniam holdingu,
- podieľať sa aktívne na formovaní firemnej kultúry.
Aktívne hodiny recepcie sú od 8:00 - 17:00.
Zamestnanecké výhody, benefity
Systém firemných benefitov bude bližšie špecifikovaný na osobnom pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ovládanie balíku MS Office (Excel, Word, Powerpoint, Outlook)
- Aktívna angličtina slovom aj písmom
- Vzťah k administratívnym činnostiam, prax v oblasti administratívy výhodou
- Komunikatívnosť, proaktívny priamy kontakt s klientom
- Schopnosť prioritizácie a riešenia viacerých úloh priebežne, vracanie sa k nedokončeným činnostiam
- Aktívna angličtina slovom aj písmom
- Vzťah k administratívnym činnostiam, prax v oblasti administratívy výhodou
- Komunikatívnosť, proaktívny priamy kontakt s klientom
- Schopnosť prioritizácie a riešenia viacerých úloh priebežne, vracanie sa k nedokončeným činnostiam
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
WBA Holding je silná a neustále rastúca skupina viac než tridsiatich nezávislých spoločností s dlhoročnou podnikateľskou históriou, súkromným kapitálom a medzinárodným pôsobením. Buduje svoju firemnú politiku na odbornosti, profesionalite a spoľahlivosti viac než 130 zamestnancov a spolupracovníkov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4170190
Dátum zverejnenia: 4.3.2022
2022-03-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: WBA Holding
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac