Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Analyst
WALLENBERG, s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
ASAP
1 800 - 2 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy bude dohodnutá v závislosti od preukázaných skúseností, znalostí a získaných certifikátov kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Analytik je súčasťou poradenského tímu, ktorý zodpovedá za realizáciu poradenských projektov a prípravu výstupov projektu.
Pracovná náplň:
V rámci nášho priateľského tímu, sa budete podieľať najmä na:
• Analytické práce v oblasti manažérskeho a podnikového poradenstva v súlade s pokynmi zamestnávateľa a nadriadeného najmä so zameraním na oblasť procesného riadenia a/alebo informačných technológii a/alebo financií a/alebo projektového riadenia v sektoroch verejnej a štátnej správy a/alebo energetiky a/alebo finančných inštitúcií;
• Plnenie pridelených úloh v rámci poradenského tímu zahrňujúce najmä:
- Tvorba procesných modelov v niektorom z modelovacích jazykov
- Zber údajov napríklad formou osobných stretnutí so zástupcami klienta,
mapovaním procesov, prieskumom trhu, benchmarkingom, a pod.,
- Vytváranie pracovných materiálov (napr. zápisov zo stretnutí),
- Spracovanie a analýza získaných údajov a informácií – najčastejšie tvorba
procesných modelov v niektorom z modelovacích jazykov, tvorba
finančných modelov, prezentácií, analytických dokumentov a správ,
- Spolupráca na návrhu riešenia a/alebo opatrení pre klienta,
- Spolupráca na príprave výstupnej dokumentácie;
- Prezentácia výstupov projektu nadriadenému a/alebo klientovi.
• Spolupráca na príprave výstupnej dokumentácie,
• Dodržiavanie zadefinovaných firemných postupov a štandardov,
• Prezentácia výstupov projektu nadriadenému a/alebo klientovi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavú a dynamickú prácu
- Prístup k novým technológiám
- Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
- Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
- Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry a možnosť certifikácie
- Platené externé školenia a certifikácie (napr. BPMN 2.0, UML, TOGAF, ITIL, PMI, atď.)
- Mobilný telefón
- Príspevok na stravovanie
- Občerstvenie na pracovisku
- Sick days
Informácie o výberovom konaní
- Požadované vzdelanie
o vysokoškolské I. stupňa
o vysokoškolské II. stupňa
- Zameranie, odbor:
o preferujeme so zameraním na IT alebo matematiku, štatistiku, prípadne na ekonomiku (iné odbory nie sú vylúčené)
- Znalosti
o Jazykové znalosti
• Anglický jazyk – schopnosť komunikovať aktívne slovom aj písmom na odbornej úrovni
• ďalší svetový jazyk výhodou
o Pokročilá znalosť:
• MS Word - expert (pokročilá práca s dokumentami, štýly, referencie, atd.),
• MS Excel - expert (kontingenčné tabuľky, základy modelovania)
• MS PowerPoint - expert
• MS Project
• Prax v oblasti modelovania procesov v niektorom z modelovacích jazykov (napr. BPMN 2.0, UML a pod. ) - vítaná
• skúsenosti s modelovacím nástrojom Enterprise Architect - vítaná
Požadovaná prax:
o Na pozícii analytika v konzultantskej/poradenskej spoločnosti so zameraním na:
• oblasť procesného riadenia (Business Process Management/Optimization) alebo
• oblasť implementácie a/alebo monitoringu a/alebo hodnotenia a/alebo výkonu (Perfomance Management) procesov, systémov, ľudských zdrojov alebo
• oblasť štátnej a verejnej správy alebo
• oblasť energetiky alebo oblasť IT
o Referencie na projekty, na ktorých sa uchádzač zúčastňoval,
o Skúsenosť s prípravou ponúk a s procesom získavania klienta, vrátane verejného obstarávania (aj eurofondového verejného obstarávania)
Počet rokov praxe:
o Celkovo min. 2 roky, z toho min. 1 rok v konzultantskej spoločnosti alebo v spoločnosti zameranej na poradenstvo vo verejnej a štátnej správe alebo oblasť energetiky alebo oblasť IT, prípadne procesné riadenie .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Business Process Model and Notation - BPMN - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- flexibilita,
- orientácia na riešenie problémov - schopnosť identifikovať problém a aktívne pripraviť návrh jeho riešenia,
- komunikatívnosť,
- samostatnosť v riešení pridelených úloh,
- schopnosť práce v tíme,
- ochota vzdelávať sa a získavať odbornú certifikáciu v definovanej oblasti (napr. projektové riadenie, modelovanie procesov)
- ochota cestovať na služobné cesty, aj dlhodobo,
- ochota intenzívne pracovať a učiť sa,
- vlastníctvo odborného certifikátu v oblasti modelovania procesov (napr. BPMN 2.0, UML) a/alebo v oblasti riadenia projektov (napr. PRINCE 2) – veľká výhoda