Informace o pracovním místě

Místo práce
Košice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
W.A.G. payment solutions, a.s.

- Jsme česká společnost s mezinárodní působností
- Jsme vydavateli flotilových karet Eurowag, které slouží k úhradě paliva a mýta
- Našimi klienty jsou zejména dopravní a spediční společnosti
- Již 20 let se neustále rozvíjíme a udržujeme dvojciferný růst
- Naše moderní kanceláře se nacházejí v blízkosti centra Prahy, přímo u metra

Area Sales Manager - telematika (Slovensko)

W.A.G. payment solutions, a.s.


Hľadáme šikovného kolegu, ktorého baví obchod v kombinácii s cestovaním, k posilneniu nášho tímu na pozíciu Area Sales Manager so zameraním na predaj telematických služieb.

Región pôsobnosti bude Východné Slovensko (ideálne teda s bydliskom v oblasti Košice, Prešov).

Práca je prevažne v teréne - návštevy priamo u zákazníkov v kombinácii s prácou z domova (Home Office). Prípadne Vám bude samozrejme k dispozícii naša pobočka.

Čo Vás bude čakať?

  • Udržiavanie a rozvoj obchodných vzťahov
  • Správa klientskeho portfólia vo zverenom regióne, pravidelné návštevy súčasných klientov
  • Tvorba a predaj ucelených riešení správy vozového parku klienta
  • Pochopenie požiadaviek trhu a zamestnávateľa
  • Referovanie podnikateľských príležitostí zamestnávateľovi
  • Sledovanie trendov trhu a monitoring konkurencie
  • Spracovávanie zmlúv a reportov
  • Práca so systémom Navision a CRM

Čo čakáme my od Vás?

  • Stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • Skúsenosť s predajom technológií, orientácia v systémoch riadenia a správy vozového parku
  • Znalosť slovenského jazyka je podmienkou
  • Prax 3-5 rokov na obchodnej pozícii
  • Aktívny vodič - ochota cestovať v rámci regiónu za klientmi
  • Časová flexibilita (85% v regióne / 15% v kancelárii)
  • Angličtina - stredne pokročilá (komunikácia predovšetkým interne v rámci spoločnosti, e-mailová komunikácia)
  • Nadšenie z uzatvárania obchodu, hľadanie nových predajných príležitostí, stretávanie s rôznymi ľuďmi
  • Výborné vyjadrovacie schopnosti, vysoko profesionálne vystupovanie, správanie
  • Zdravý úsudok a rýchle rozhodovacie schopnosti
  • Zodpovedný a samostatný prístup k obchodu, zameranie na dosiahnutie výsledkov a splnenie cieľov
  • Byť schopný si dobre zorganizovať svoj čas a pracovné úlohy

Dôvody prečo sa k nám pridať?

  • Sme stabilná a rastúca spoločnosť s 20-ročnou tradíciou
  • Máme pružnú pracovnú dobu
  • Vzdelávacie a jazykové kurzy
  • Ročný bonus
  • 5 týždňov dovolenky
  • Dávame možnosti pre osobný rast
  • Akcia pre zamestnancov
  • Občerstvenie (ovocie, vitamíny, káva, variácie čajov ..)

Doplňujúce informácie:

  • Pracovať budete prevažne v teréne (cestovanie 85% času) & home office

  • Poteší nás, ak budete môcť nastúpiť čo najskôr

Kontakt




ID: 3361108   Dátum zverejnenia: 13.4.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.