Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka generálného riaditeľa
Výroba tepla, s.r.o.
Miesto práce
Slovensko, Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko, Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac+ Dohoda
2 000 EUR/mesiac+ Dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme reprezentatívnu osobnosť s vysokou úrovňou komunikačných zručností, profesionality, diskrétnosti a aktívnou znalosťou anglického jazyka pre prekladateľskú a tlmočnícku činnosť.
Ak máte skúsenosti s asistentskými prácami, dokážete si efektívne plánovať čas a dodržať stanovené termíny, je táto pozícia určená práve pre Vás.
Budete sa podieľať na príprave a tvorbe zápisov z pracovných stretnutí, a rôznych pracovných materiálov.
Medzi ďalšie pracovné činnosti asistenta GR patria zabezpečenie a koordinácia porád a pracovných stretnutí vrátane komplexného servisu, tzn. tvorba pozvánok, zabezpečenie občerstvenia, rezervácia miestností a pod. Budete koordinovať časové spracovanie úloh zadaných GR, organizovať a zúčastňovať sa na pracovných cestách a komunikovať s interným i externým prostredím.
Ak máte skúsenosti s asistentskými prácami, dokážete si efektívne plánovať čas a dodržať stanovené termíny, je táto pozícia určená práve pre Vás.
Budete sa podieľať na príprave a tvorbe zápisov z pracovných stretnutí, a rôznych pracovných materiálov.
Medzi ďalšie pracovné činnosti asistenta GR patria zabezpečenie a koordinácia porád a pracovných stretnutí vrátane komplexného servisu, tzn. tvorba pozvánok, zabezpečenie občerstvenia, rezervácia miestností a pod. Budete koordinovať časové spracovanie úloh zadaných GR, organizovať a zúčastňovať sa na pracovných cestách a komunikovať s interným i externým prostredím.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Práca v mladom kolektíve
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- 13. plat
- Firemné akcie
- Práca v mladom kolektíve
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- 13. plat
- Firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Pracovná pozícia je obsadzovaná pre generálneho riaditeľa resp.majiteľa skupiny viacerých spoločností
Pracovná pozícia je obsadzovaná pre generálneho riaditeľa resp.majiteľa skupiny viacerých spoločností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia asistenta GR si vyžaduje kandidáta s korektným prístupom k práci.
Pri práci je potrebná spoľahlivosť, samostatnosť, zodpovedný prístup k práci i zadaným úlohám. Výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s prácou v administratíve.
Anglický jazyk na profesionálnej úrovni je podmienkou.
Samozrejmosťou sú zahraničné pracovné cesty v rámci západnej Európy, z čoho vyplýva aj flexibilný pracovný čas
Pri každodennej práci budete využívať predovšetkým kancelársky softvér MS Office. Vypracovanie rôznych dokumentov v MS Word, MS Excel, či MS PowerPoint by pre Vás malo byť bežnou rutinou.
Ceníme si profesionalitu, lojálnosť voči spoločnosti, flexibilitu a úsilie i energiu vkladané do každodennej práce. Okrem organizačného talentu a diskrétnosti je dôležitá aj Vaša schopnosť sebaorganizácie, efektívne plánovanie práce a dodržiavanie stanovených termínov.
Pri práci je potrebná spoľahlivosť, samostatnosť, zodpovedný prístup k práci i zadaným úlohám. Výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s prácou v administratíve.
Anglický jazyk na profesionálnej úrovni je podmienkou.
Samozrejmosťou sú zahraničné pracovné cesty v rámci západnej Európy, z čoho vyplýva aj flexibilný pracovný čas
Pri každodennej práci budete využívať predovšetkým kancelársky softvér MS Office. Vypracovanie rôznych dokumentov v MS Word, MS Excel, či MS PowerPoint by pre Vás malo byť bežnou rutinou.
Ceníme si profesionalitu, lojálnosť voči spoločnosti, flexibilitu a úsilie i energiu vkladané do každodennej práce. Okrem organizačného talentu a diskrétnosti je dôležitá aj Vaša schopnosť sebaorganizácie, efektívne plánovanie práce a dodržiavanie stanovených termínov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť sa zaoberá výrobou a dodávkou tepla v meste Trenčín a správou bytového a nebytového fondu v meste Trenčín a jeho blízkom okolí
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4247500
Dátum zverejnenia: 30.11.2022
2022-11-30
lokalita: Slovensko, Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Asistent Spoločnosť: Výroba tepla, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac