Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre mzdové účtovníctvo a personalistiku
Mlynská 31/837, Košice
Informácie o pracovnom mieste
Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, pridaj sa k nášmu tímu na HR!
Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach.
Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.
Hľadáme „profesionála a zanietenca“ pre mzdové účtovníctvo a personalistiku, ktorý sa orientuje v príslušnej legislatíve a má aj chuť byť súčasťou interných projektov a rozvíjať sa. Ponúkame stabilnú prácu vo fungujúcom tíme v samotnom centre Košíc, kde môžeš uplatniť svoje analytické myslenie, zmysel pre detail, komunikačné schopnosti, prepájanie biznisu s personalistikou a iniciatívu pri hľadaní riešení.
Ak máš:
- aspoň 3-ročnú skúsenosť na rovnakej alebo výrazne podobnej pozícii
- znalosť Zákonníka práce, odvodovej a daňovej legislatívy a metodiky mzdovej učtárne
- reálnu skúsenosť s mzdovým účtovníctvom (samostatná práca pri účtovaní miezd) a výkazníctvom
- baví Ťa práca s detailami a číslami, ako aj s legislatívou v praxi
- si "doma" v Exceli ,Worde, Outlooku, Internete a SAPe
- máš výborné komunikačné znalosti slovom aj písmom
- dorozumieš sa anglicky
- ak si tímový hráč s orientáciou na zákazníka
... si náš človek! :)
Tvojou úlohou bude predovšetkým:
- Spolupráca pri nastavení metodiky miezd a personalistiky do interných HR procesov a HR IT systémov v súlade s platnou legislatívou SR, internými predpismi a podnikovou kolektívnou zmluvou
- Spolupráca na koncepčnom rozvoji SAP HR, jeho nastavenie, testovanie zmien a aktualizácia za HR, help -desk v tejto oblasti, poradenstvo zamestnancom, manažérom a kolegom na HR
- Zodpovednosť za mzdovú závierku spoločnosti a aj jej reálny výkon
- Personálna agenda vyčleneného okruhu zamestnancov
- Výkazníctvo za spoločnosti
- Nastavovanie a správa dochádzkového systému
- V prípade potreby kontakt a komunikácia s IP, sociálnou poisťovňou , zdravotnými poisťovňami, MPSVaR, ÚP a Finančnou správou
- Aktívna participácia na rôznych HR projektoch , ako aj prierezových riešení spolu s biznisom
- Neustále vzdelávanie v tejto oblasti a štúdium príslušnej legislatívy a jej dopadov na zamestnávateľa
... a ďalšie detaily, ktoré si radi prejdeme pri osobnom stretnutí
Potrebné znalosti a zručnosti pre zvládnutie agendy:
- VP sk.B - aktívne
- MS Excel, Word, ppt, outlook , internet, SAP HR - aktívny užívateľ na dennej báze
- Silný pracovno-právny legislatívny rámec v oblasti personalistiky
- Aktívna znalosť a skúsenosť s využívaním mzdového účtovníctva, príjmov, daní a odvodov zo závislej činnosti, sociálneho systému a systému zdravotného poistenia v SR
- Komunikačné schopnosti, silná schopnosť „vedieť veci vysvetliť“
- Interpersonálne zručnosti a tímovosť
- Vysoká proaktivita, ochota a schopnosť učiť sa a zavádzať nové nástroje, zmeny
- Veľký dôraz na detail a hľadanie súvislostí
- Spoľahlivosť a zodpovednosť
Čo ponúkame?
- môžeš byť od začiatku pri zavádzaní progresívnych HR IT riešení a nástrojov
- pracujeme spoločne na elektronizácii a robotizácii interných HR procesov
- náš biznis a naša organizácia sú tak komplexné, že máš vynikajúcu možnosť veľa sa učiť a rozvíjať sa v zázemí stabilnej spoločnosti a HR tímu, ktorý Ťa podporí. To všetko pri motivujúcom finančnom ohodnotení
- ak budeš mať záujem, už teraz je tu priestor pre tvoj kariérny rozvoj i v rámci HR, napr. v oblasti metodiky pre mzdy a personalistiku
- máme širokú škálu finančných i nefinančných benefitov:
- služobný mobilný telefón s potrebným paušálom,
- notebook,
- dni voľna naviac,
- finančný príspevok na regeneráciu,
- príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie,
- pružný pracovný čas,
- elektronické stravné lístky aj nad rámec legislatívy a aj počas dovolenky či PN,
- firemné spoločenské či športové akcie ... a mnoho ďalších
- a ak rád/ rada pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít, sme ako spoločnosť známi svojou spoločenskou zodpovednosťou a záujem o rozvoj komunity a regiónu
Ponúkame prácu na plný úväzok v samotnom centre mesta Košice s možnosťou pravidelnej práce z domu.
Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a kvalifikácie kandidáta. Minimálne však ponúkame na začiatok spolupráce 950 - 1 130 EUR brutto. K základnej mzde sa u nás pripočítavajú štvrťročné variabilné odmeny za plnenie vopred stanovených tímových a individuálnych cieľov.