Špecialista pre mzdové účtovníctvo a personalistiku

Mlynská 31/837, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, pridaj sa k nášmu tímu na HR!


Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. 
Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.

Hľadáme „profesionála a zanietenca“ pre mzdové účtovníctvo a personalistiku, ktorý sa orientuje v príslušnej legislatíve a má aj chuť byť súčasťou interných projektov a rozvíjať sa. Ponúkame stabilnú prácu vo fungujúcom tíme v samotnom centre Košíc, kde môžeš uplatniť svoje analytické myslenie, zmysel pre detail, komunikačné schopnosti, prepájanie biznisu s personalistikou a iniciatívu pri hľadaní riešení.  

 

Ak máš:

  • aspoň 3-ročnú skúsenosť na rovnakej alebo výrazne podobnej pozícii
  • znalosť Zákonníka práce, odvodovej a daňovej legislatívy a metodiky mzdovej učtárne
  • reálnu skúsenosť s mzdovým účtovníctvom (samostatná práca pri účtovaní miezd) a výkazníctvom
  • baví Ťa práca s detailami a číslami, ako aj s legislatívou v praxi
  • si "doma" v Exceli ,Worde, Outlooku, Internete a SAPe
  • máš výborné komunikačné znalosti slovom aj písmom
  • dorozumieš sa anglicky
  • ak si tímový hráč s orientáciou na zákazníka

... si náš človek! :)  

 

Tvojou úlohou bude predovšetkým:

  • Spolupráca pri nastavení  metodiky miezd a personalistiky do interných HR procesov a HR IT systémov v súlade s platnou legislatívou SR, internými predpismi a podnikovou kolektívnou zmluvou
  • Spolupráca na koncepčnom rozvoji SAP HR, jeho nastavenie, testovanie zmien a aktualizácia  za HR, help -desk v tejto oblasti, poradenstvo zamestnancom, manažérom a kolegom na HR
  • Zodpovednosť za mzdovú závierku spoločnosti a aj jej reálny výkon
  • Personálna agenda vyčleneného okruhu zamestnancov
  • Výkazníctvo za spoločnosti
  • Nastavovanie a správa dochádzkového systému
  • V prípade potreby kontakt a komunikácia s IP, sociálnou poisťovňou , zdravotnými poisťovňami, MPSVaR, ÚP a Finančnou správou
  • Aktívna participácia na rôznych HR projektoch , ako aj prierezových riešení spolu s biznisom
  • Neustále vzdelávanie v tejto oblasti a štúdium príslušnej  legislatívy  a jej dopadov na zamestnávateľa

... a ďalšie detaily, ktoré  si radi prejdeme pri osobnom stretnutí

Potrebné znalosti a zručnosti pre zvládnutie agendy:

  • VP sk.B - aktívne
  • MS Excel, Word, ppt, outlook , internet, SAP HR -  aktívny užívateľ na dennej báze
  • Silný pracovno-právny legislatívny rámec v oblasti personalistiky
  • Aktívna znalosť a skúsenosť s využívaním mzdového účtovníctva, príjmov, daní a odvodov zo závislej činnosti, sociálneho systému a systému zdravotného poistenia v SR
  • Komunikačné schopnosti, silná schopnosť  „vedieť veci vysvetliť“
  • Interpersonálne zručnosti a tímovosť
  • Vysoká proaktivita, ochota a schopnosť učiť sa a zavádzať nové nástroje, zmeny
  • Veľký dôraz na detail a hľadanie súvislostí
  • Spoľahlivosť a zodpovednosť
     

Čo ponúkame?

  • môžeš byť od začiatku pri zavádzaní progresívnych  HR IT riešení a nástrojov
  • pracujeme spoločne na elektronizácii a robotizácii interných HR procesov
  • náš biznis a naša organizácia sú tak komplexné, že máš vynikajúcu možnosť veľa sa učiť a rozvíjať sa v zázemí stabilnej spoločnosti a HR tímu, ktorý Ťa podporí. To všetko pri motivujúcom finančnom ohodnotení
  • ak budeš mať záujem, už teraz je tu priestor pre tvoj kariérny rozvoj i v rámci HR, napr. v oblasti metodiky pre mzdy a personalistiku
  • máme širokú škálu finančných i nefinančných benefitov:
    • služobný mobilný telefón s potrebným paušálom, 
    • notebook, 
    • dni voľna naviac, 
    • finančný príspevok na regeneráciu, 
    • príspevky na doplnkové dôchodkové sporenie, 
    • pružný pracovný čas, 
    • elektronické stravné lístky aj nad rámec legislatívy a aj počas dovolenky či PN,
    • firemné spoločenské či športové akcie ... a mnoho ďalších
  • a ak rád/ rada pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít, sme ako spoločnosť známi svojou spoločenskou zodpovednosťou a záujem o rozvoj komunity a regiónu

 

Ponúkame prácu na plný úväzok v samotnom centre mesta Košice s možnosťou pravidelnej práce z domu.

Nástupná základná mzda je závislá od skúseností a kvalifikácie kandidáta. Minimálne však ponúkame na začiatok spolupráce 950 - 1 130 EUR brutto. K  základnej mzde sa u nás pripočítavajú štvrťročné variabilné odmeny za plnenie vopred stanovených tímových a individuálnych cieľov.

 

Kontakt

Kontaktná osoba: Eva Pačaiová N.
Tel.: +421905445130
E-mail: poslať životopis
ID: 4349420  Dátum zverejnenia: 8.6.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.