Supervízor predajnej siete

Mlynská 837/31, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Pridaj sa k tímu, ktorý podporuje kvalitu a spoľahlivosť pre energetický svet budúcnosti! Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach, ktoré zákazníkom pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.


Koho hľadáme?

Hľadáme nového kolegu, ktorý bude „dozerať“ na kvalitu výkonu predajných kanálov s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť a podporiť náš biznis. Ak:

  • si skúsený obchodník s aspoň 3 ročnou praxou
  • poznáš proces predaja
  • rozoznáš potreby zákazníka a obchodníkov
  • si presvedčivý prezentátor
  • vieš prispôsobiť komunikáciu druhej strane
  • máš pokročilú úroveň angličtiny (výhoda)
  • viedol si obchodný tím (výhoda)

...tak si človek, ktorého hľadáme :-)


Čo bude Tvojou úlohou?

  • vytvárať rozhranie pre definovaný kanál / kanály voči všetkým retail funkciám (obojsmerne)
  • riadi komunikácie na predajnú sieť s ohľadom na ich potreby (obsah a forma, jednoznačnosť, zrozumiteľnosť, čas) a proaktívne prináša témy na predajnú sieť
  • zabezpečovať realizáciu definovaných meraní v oblasti kvality kanálov, analyzovať výstupy a spracovávať závery, návrhy riešení a v spolupráci s kanálovými manažérmi identifikujú zodpovedného a termín a podľa dohody zabezpečujú naplnenie
  • kontrolovať výkon kanála s ohľadom na kvalitatívne ciele a KPIs
  • v spolupráci s manažérmi kanálov implementovať opatrenia na zvyšovanie efektivity, kvality, komunikácie, prozákazníckeho pohľadu – má svoju agendu a ciele, nepreberá agendu v zodpovednosti manažmentu kanálov
  • zabezpečovať, aby potreby kanálov v projektových a rozvojových aktivitách boli naplnené po dohode s nadriadeným a alokovaní kapacity a prijatí vymedzených zodpovedností
  • mať oprávnenie žiadať v príprave nových produktov, inovácií a všetkých zmien súvisiacich s výkonom na kanáloch naplnenie dohodnutých princípov (efektivita, kvalita, jednoduchosť, kontrolné mechanizmy)
  • spolupracovať pri vytváraní znenia metodík a nastavení procesov a prenášať sem princípy a potreby predajnej siete na jednoduchosť, zrozumiteľnosť a jednoznačnosť, aby následne zabezpečil správnu formu a obsah komunikácie pre predajnú sieť
  • aktívne zastrešovať svojou prítomnosťou v kanáloch feedback po spustení inovácií, nových produktov, zásadných zmien a pod. získavanie okamžitej kvantifikovanej spätnej väzby pre vlastníkov tém a produktov
  • v prípade nárastu negatívnych zákazníckych interakcií riešiť v spolupráci s kanálovými manažérmi a kolegami zodpovednými za kvalitu a CX situáciu alebo po dohode s nadriadeným preberá jej riešenie do svojej zodpovednosti
  • aktívne riadiť svoje priority na základe hodnoty jednotlivých aktivít z pohľadu výkonu kanálov


Čo ponúkame?

Tešiť sa môžeš na dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom biznise. Istotu nájdeš v skvelom kolektíve a v stabilite našej firmy. Motivovaný zamestnanec je pre nás najlepší zamestnanec, preto máš v našej spoločnosti možnosť rozvíjať sa vďaka zaujímavým odborným školeniam. Okrem toho ponúkame ďalšie skvelé benefity ako dni voľna naviac, dovolenku naviac, pružný pracovný čas, možnosť práce z domu, notebook s mobilom aj na súkromné účely, ozdravné pobyty, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety a to nie je zďaleka všetko! Ak rád pomáhaš iným, môžeš sa zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít.


Nástupná základná mzda je minimálne 860 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. Druhých 30% mzdy je tvorených variabilnou zložkou. Celková priemerná mesačná mzda je 1 228 € brutto. Variabilná zložka mzdy závisí od plnenia individuálnych cieľov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Pačaiová Nevelöšová
Tel.: +421905445130
E-mail: poslať životopis
ID: 3808005  Dátum zverejnenia: 11.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.