Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supervízor predajnej siete
Mlynská 837/31, Košice
Informácie o pracovnom mieste
Pridaj sa k tímu, ktorý podporuje kvalitu a spoľahlivosť pre energetický svet budúcnosti! Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach, ktoré zákazníkom pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.
Koho hľadáme?
Hľadáme nového kolegu, ktorý bude „dozerať“ na kvalitu výkonu predajných kanálov s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť a podporiť náš biznis. Ak:
- si skúsený obchodník s aspoň 3 ročnou praxou
- poznáš proces predaja
- rozoznáš potreby zákazníka a obchodníkov
- si presvedčivý prezentátor
- vieš prispôsobiť komunikáciu druhej strane
- máš pokročilú úroveň angličtiny (výhoda)
- viedol si obchodný tím (výhoda)
...tak si človek, ktorého hľadáme :-)
Čo bude Tvojou úlohou?
- vytvárať rozhranie pre definovaný kanál / kanály voči všetkým retail funkciám (obojsmerne)
- riadi komunikácie na predajnú sieť s ohľadom na ich potreby (obsah a forma, jednoznačnosť, zrozumiteľnosť, čas) a proaktívne prináša témy na predajnú sieť
- zabezpečovať realizáciu definovaných meraní v oblasti kvality kanálov, analyzovať výstupy a spracovávať závery, návrhy riešení a v spolupráci s kanálovými manažérmi identifikujú zodpovedného a termín a podľa dohody zabezpečujú naplnenie
- kontrolovať výkon kanála s ohľadom na kvalitatívne ciele a KPIs
- v spolupráci s manažérmi kanálov implementovať opatrenia na zvyšovanie efektivity, kvality, komunikácie, prozákazníckeho pohľadu – má svoju agendu a ciele, nepreberá agendu v zodpovednosti manažmentu kanálov
- zabezpečovať, aby potreby kanálov v projektových a rozvojových aktivitách boli naplnené po dohode s nadriadeným a alokovaní kapacity a prijatí vymedzených zodpovedností
- mať oprávnenie žiadať v príprave nových produktov, inovácií a všetkých zmien súvisiacich s výkonom na kanáloch naplnenie dohodnutých princípov (efektivita, kvalita, jednoduchosť, kontrolné mechanizmy)
- spolupracovať pri vytváraní znenia metodík a nastavení procesov a prenášať sem princípy a potreby predajnej siete na jednoduchosť, zrozumiteľnosť a jednoznačnosť, aby následne zabezpečil správnu formu a obsah komunikácie pre predajnú sieť
- aktívne zastrešovať svojou prítomnosťou v kanáloch feedback po spustení inovácií, nových produktov, zásadných zmien a pod. získavanie okamžitej kvantifikovanej spätnej väzby pre vlastníkov tém a produktov
- v prípade nárastu negatívnych zákazníckych interakcií riešiť v spolupráci s kanálovými manažérmi a kolegami zodpovednými za kvalitu a CX situáciu alebo po dohode s nadriadeným preberá jej riešenie do svojej zodpovednosti
- aktívne riadiť svoje priority na základe hodnoty jednotlivých aktivít z pohľadu výkonu kanálov
Čo ponúkame?
Tešiť sa môžeš na dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom biznise. Istotu nájdeš v skvelom kolektíve a v stabilite našej firmy. Motivovaný zamestnanec je pre nás najlepší zamestnanec, preto máš v našej spoločnosti možnosť rozvíjať sa vďaka zaujímavým odborným školeniam. Okrem toho ponúkame ďalšie skvelé benefity ako dni voľna naviac, dovolenku naviac, pružný pracovný čas, možnosť práce z domu, notebook s mobilom aj na súkromné účely, ozdravné pobyty, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety a to nie je zďaleka všetko! Ak rád pomáhaš iným, môžeš sa zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít.
Nástupná základná mzda je minimálne 860 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. Druhých 30% mzdy je tvorených variabilnou zložkou. Celková priemerná mesačná mzda je 1 228 € brutto. Variabilná zložka mzdy závisí od plnenia individuálnych cieľov.