Špecialista zákazníckych procesov

Mlynská 837/31, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá podporuje technológie pre energetický svet budúcnosti!

Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.

Koho hľadáme?

Hľadáme nového kolegu "procesného nadšenca", ktorý bude identifikovať a zlepšovať procesy podporujúce zákaznícku spokojnosť a rozvoj nášho biznisu. 

Ak máš:

  • prax v procesnom riadení a je to to, čo ťa baví a napĺňa
  • chuť meniť veci, si samostatný a vieš porozumieť biznis procesom v obchodnej spoločnosti
  • a hľadáš uplatnenie v modernej, stabilnej a úspešnej spoločnosti

... si ten, koho v tíme radi privítame :)

Čo bude Tvojou úlohou?

  • identifikovanie a popis kľúčových zákazníckych procesov v retailovej zákazníckej báze
  • zodpovednosť za E2E riadenie zákazníckych procesov, nastavenie ich efektivity cez uchopenie kľúčových ukazovateľov výkonnosti v jednotlivých procesoch, ako aj ich meranie a vyhodnocovanie
  • optimalizácia a zlepšovanie zákazníckych procesov tak, aby podporovali pozitívnu zákaznícku skúsenosť
  • spolupráca so stratégom a produktovými manažérmi pri definovaní potrieb a vstupov pre procesný redizajn na základe konceptov riadenia segmentov a produktových stratégií a v súlade s nastaveným zákazníckym životným cyklom
  • popisovanie procesných máp a RACI procesov, definovanie KPI a prezentácia výsledkov ich plnenia
  • iniciovanie zmien v procesoch na základe analýz výkonnosti, pri zavádzaní nových produktov, pri zmenách nastavenia informačných tokov, v prípade zmien legislatívy a pod.

Osobitné požiadavky 

  • prax v oblasti procesného riadenia minimálne 2 roky
  • skúsenosť s projektovým riadením pri implementácii noviniek vítaná
  • MS Office – užívateľská úroveň, MS Excel na vyššej pokročilej úrovni
  • SAP, CRM – výhodou
  • znalosť VSE/innogy produktov, služieb a predajných kanálov vítaná

Čo ponúkame?

Tešiť sa môžeš na dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom biznise. Istotu nájdeš v skvelom kolektíve a v stabilite našej firmy. Motivovaný zamestnanec je pre nás najlepší zamestnanec, preto máš v našej spoločnosti možnosť rozvíjať sa vďaka zaujímavým odborným školeniam. Okrem toho ponúkame ďalšie skvelé benefity ako dni voľna naviac, dovolenku naviac, pružný pracovný čas, možnosť práce z domu, notebook s mobilom aj na súkromné účely, ozdravné pobyty, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety a to nie je zďaleka všetko! Ak rád pomáhaš iným, môžeš sa zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít. 

Nástupná základná mzda je minimálne 1 000 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné pripočítať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za dosiahnutie tímových a individuálnych cieľov.

Informácie k výberovému konaniu

Ak ťa ponuka zaujala, tešíme sa na Tvoje CV-čko, na ktoré počkáme do 10.11.2019.





Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marta Boršovská
Tel.: +421918884706
E-mail: poslať životopis
ID: 3803390  Dátum zverejnenia: 5.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.