Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckych procesov
Mlynská 837/31, Košice
Informácie o pracovnom mieste
Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá podporuje technológie pre energetický svet budúcnosti!
Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.
Koho hľadáme?
Hľadáme nového kolegu "procesného nadšenca", ktorý bude identifikovať a zlepšovať procesy podporujúce zákaznícku spokojnosť a rozvoj nášho biznisu.
Ak máš:
- prax v procesnom riadení a je to to, čo ťa baví a napĺňa
- chuť meniť veci, si samostatný a vieš porozumieť biznis procesom v obchodnej spoločnosti
- a hľadáš uplatnenie v modernej, stabilnej a úspešnej spoločnosti
... si ten, koho v tíme radi privítame :)
Čo bude Tvojou úlohou?
- identifikovanie a popis kľúčových zákazníckych procesov v retailovej zákazníckej báze
- zodpovednosť za E2E riadenie zákazníckych procesov, nastavenie ich efektivity cez uchopenie kľúčových ukazovateľov výkonnosti v jednotlivých procesoch, ako aj ich meranie a vyhodnocovanie
- optimalizácia a zlepšovanie zákazníckych procesov tak, aby podporovali pozitívnu zákaznícku skúsenosť
- spolupráca so stratégom a produktovými manažérmi pri definovaní potrieb a vstupov pre procesný redizajn na základe konceptov riadenia segmentov a produktových stratégií a v súlade s nastaveným zákazníckym životným cyklom
- popisovanie procesných máp a RACI procesov, definovanie KPI a prezentácia výsledkov ich plnenia
- iniciovanie zmien v procesoch na základe analýz výkonnosti, pri zavádzaní nových produktov, pri zmenách nastavenia informačných tokov, v prípade zmien legislatívy a pod.
Osobitné požiadavky
- prax v oblasti procesného riadenia minimálne 2 roky
- skúsenosť s projektovým riadením pri implementácii noviniek vítaná
- MS Office – užívateľská úroveň, MS Excel na vyššej pokročilej úrovni
- SAP, CRM – výhodou
- znalosť VSE/innogy produktov, služieb a predajných kanálov vítaná
Čo ponúkame?
Tešiť sa môžeš na dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom biznise. Istotu nájdeš v skvelom kolektíve a v stabilite našej firmy. Motivovaný zamestnanec je pre nás najlepší zamestnanec, preto máš v našej spoločnosti možnosť rozvíjať sa vďaka zaujímavým odborným školeniam. Okrem toho ponúkame ďalšie skvelé benefity ako dni voľna naviac, dovolenku naviac, pružný pracovný čas, možnosť práce z domu, notebook s mobilom aj na súkromné účely, ozdravné pobyty, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety a to nie je zďaleka všetko! Ak rád pomáhaš iným, môžeš sa zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít.
Nástupná základná mzda je minimálne 1 000 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné pripočítať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za dosiahnutie tímových a individuálnych cieľov.
Informácie k výberovému konaniu
Ak ťa ponuka zaujala, tešíme sa na Tvoje CV-čko, na ktoré počkáme do 10.11.2019.