Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Audítor
Mlynská 31/837, Košice
Informácie o pracovnom mieste
Čo ponúkame:
- U nás budete realizovať vnútorné audity všetkých organizačných útvarov na základe poverenia riadiacich orgánov s cieľom včas identifikovať riziká a potrebu optimalizácie procesov.
- Budete hodnotiť riziká spojené s riadením a správou spoločnosti z hľadiska spoľahlivosti, integrity finančných a prevádzkových informácií, účinnosti a efektívnosti procesov, ochrany aktív a dodržiavania zákonov, predpisov a zmlúv.
Vaše hlavné zodpovednosti:
- výkon plánovaných a mimoriadnych auditov, realizácia compliance šetrení
- realizácia auditu
výberom vzoriek a testovacích metód (dotazník, interview, pozorovanie,
preverenie dát, preskúmanie, testovanie,...) - posudzovanie dodržiavania zákonov, vnútropodnikových predpisov, zásad a postupov
- spracovávanie výsledkov auditu do návrhu správy s jasným, presným, objektívnym definovaním zistení a konštruktívnymi odporúčaniami
- identifikácia a hodnotenie rizík
- spolupráca pri zostavovaní ročného plánu auditov
Čo očakávame:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie - ekonomické alebo technické zameranie
- skúsenosť na rovnakej resp. podobnej pozícii - podmienkou
- znalosti a skúsenosti s kontrolnou činnosťou v ekonomicko-obchodných oblastiach
- skúsenosti s procesným riadením a vedením projektov
- pôsobenie v medzinárodnej korporácii
- certifikácia CIA - výhodou
- znalosť anglického jazyka – plynule slovom aj písmom, znalosť nemeckého jazyka - výhodou
- vodičský preukaz skupiny B - výhodou
- PC zručnosti na pokročilej úrovni (MS Office, software PAWS, TeamMate, IDEA)
Čo sa ešte zíde:
- analyticko - koncepčné myslenie
- strategické myslenie
- orientácia na ciele a výsledky
Čo ponúkame:
- Podnikanie v oblasti distribúcie a predaja energií je veľmi komplexné. Zahŕňa elektrickú energiu, zemný plyn a nekomoditné poradenské služby a produkty. Uvedené ponúka jedinečnú príležitosť a množstvo výziev na učenie sa a rozvoj.
- Budete mať príležitosť byť účastníkom medzinárodných funkčných skupín a projektov v rámci komunity innogy.
- Máme pružný pracovný čas, možnosť práce z domu.
Ponúkame širokú škálu benefitov: 7,5 hodinový pracovný deň, dovolenku naviac, finančný príspevok zo sociálneho fondu, nadštandardné stravné lístky, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy a výlety. Ak rád pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť do mnohých dobrovoľníckych aktivít.
Nástupná základná mzda je minimálne 1000 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné pripočítať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za dosiahnutie tímových a individuálnych cieľov.
Ak Vás ponuka zaujala, určite nám zašlite svoj životopis, najneskôr však do 30.9.2018.