Audítor

Mlynská 31/837, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Čo ponúkame: 

  • U nás budete realizovať vnútorné audity všetkých organizačných útvarov na základe poverenia riadiacich orgánov s cieľom včas identifikovať riziká a potrebu optimalizácie procesov.
  • Budete hodnotiť riziká spojené s riadením a správou spoločnosti z hľadiska spoľahlivosti, integrity finančných a prevádzkových informácií, účinnosti a efektívnosti procesov, ochrany aktív a dodržiavania zákonov, predpisov a zmlúv.


Vaše hlavné zodpovednosti:

  • výkon plánovaných a mimoriadnych auditov, realizácia compliance šetrení
  • realizácia auditu
    výberom vzoriek a testovacích metód (dotazník, interview, pozorovanie,
    preverenie dát, preskúmanie, testovanie,...)
  • posudzovanie dodržiavania zákonov, vnútropodnikových predpisov, zásad a postupov
  • spracovávanie výsledkov auditu do návrhu správy s jasným, presným, objektívnym definovaním zistení a konštruktívnymi odporúčaniami
  • identifikácia a hodnotenie rizík
  • spolupráca pri zostavovaní ročného plánu auditov


Čo očakávame:

  • ukončené vysokoškolské vzdelanie - ekonomické alebo technické zameranie
  • skúsenosť na rovnakej resp. podobnej pozícii - podmienkou
  • znalosti a skúsenosti s kontrolnou činnosťou v ekonomicko-obchodných oblastiach
  • skúsenosti s procesným riadením a vedením projektov
  • pôsobenie v medzinárodnej korporácii
  • certifikácia CIA - výhodou
  • znalosť anglického jazyka – plynule slovom aj písmom, znalosť nemeckého jazyka - výhodou 
  • vodičský preukaz skupiny B - výhodou 
  • PC zručnosti na pokročilej úrovni (MS Office, software PAWS, TeamMate, IDEA)


Čo sa ešte zíde:

  • analyticko - koncepčné myslenie 
  • strategické myslenie
  • orientácia na ciele a výsledky


Čo ponúkame:

  • Podnikanie v oblasti distribúcie a predaja energií je veľmi komplexné. Zahŕňa elektrickú energiu, zemný plyn a nekomoditné poradenské služby a produkty. Uvedené ponúka jedinečnú príležitosť a množstvo výziev na učenie sa a rozvoj.
  • Budete mať príležitosť byť účastníkom medzinárodných funkčných skupín a projektov v rámci komunity innogy.
  • Máme pružný pracovný čas, možnosť práce z domu.


Ponúkame širokú škálu benefitov:  7,5 hodinový pracovný deň, dovolenku naviac, finančný príspevok zo sociálneho fondu, nadštandardné stravné lístky, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy a výlety. Ak rád pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť do mnohých dobrovoľníckych aktivít.


Nástupná základná mzda je minimálne 1000 € brutto pri plnom úväzku. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné pripočítať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za dosiahnutie tímových a individuálnych cieľov.


Ak Vás ponuka zaujala, určite nám zašlite svoj životopis, najneskôr však do 30.9.2018.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Pačaiová Nevelöšová
Tel.: +421905445130
E-mail: poslať životopis
ID: 3510088  Dátum zverejnenia: 7.10.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.