Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supervízor call centra
Košice
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme nového supervízora pre jeden z tímov nášho interného Call centra, ktorý:
• komplexne riadi zamestnancov v pridelenej oblasti aktivít VSE Call centra v oblasti riešenia zákazníckych požiadaviek a podnetov
• riadi proces predaja, obsluhy a poradenstva pre zákazníkov a zodpovedá za dodržiavanie štandardov kvality, interných noriem, metodických a procesných postupov
• realizuje monitoring kvality hovorov agentov CC a navrhuje opatrenia na zvyšovanie ukazovateľov kvality hovorov a zodpovedá za plnenie stanovených KPIs
• pripravuje a realizuje odbornú prípravu agentov CC podľa plánovaných požiadaviek aj operatívnych potrieb, realizuje koučing zverených agentov, rozvíja ich soft skills
• v prípade neprítomnosti zastupuje managera CC
Naše očakávania:
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie – podmienkou, vysokoškolské vzdelanie - výhodou
- skúsenosti na rovnakej, príp. obdobnej pozícii (napr. Call centrum, služby pre zákazníkov, poradenstvo a predaj) – min. 2 roky podmienkou
- skúsenosti s vedením tímu v oblasti služieb zákazníkom – min. 2 roky – podmienkou
- skúsenosti s vedením tímu aktívneho telefonického kontaktovania zákazníkov (outbound) – jasnou výhodou
Osobitné požiadavky:
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet) užívateľská úroveň podmienkou
- SAP – výhodou
- CRM - výhodou
- Vodičský preukaz typu B
Kompetencie (schopnosti):
iniciatíva a proaktívny prístup, riadenie ľudí a schopnosť motivovať ich,
schopnosť pracovať v tíme, výborné komunikačné schopnosti, samostatné riešenie problémov, orientácia na ciele
Čo ponúkame?
• zázemie stabilnej a perspektívnej spoločnosti
• práca v dynamickom tíme v moderných priestoroch v samotnom centre mesta Košice
• motivujúce finančné ohodnotenie
• práca na zaujímavých projektoch v rastúcom energetickom a retailovom biznise
• neustály odborný aj osobnostný rozvoj a vzdelávanie
Informácie k výberovému konaniu:
Ak Vás naša ponuka oslovila, tešíme sa na Váš životopis, ktorý nám zašlite najneskôr v termíne do 12.9.2017.
Kontakt
ID: 3182631
Dátum zverejnenia: 8.9.2017
2017-09-08
lokalita: Košice Pozícia: Supervízor call centra Spoločnosť: Východoslovenská energetika Holding a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.