Можливість для людей з України
Logo VULE s. r. o.

Team Leader, Asistent

VULE s. r. o.

Miesto práce
Mlynská 28, Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
20.07.2025
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 10 EUR/hod.+ variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​​​​​​​​​​​​​

  • plnenie operatívnych úloh a bezpečovanie každodenných pracovných aktivít
  • administratívne činnosti (evidencia elektronickej pošty, telefonáty, emaily, zásielky....)​
  • komunikácia s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy
  • základy jednoduchého a podvojného účtovníctva
  • príprava a spracovanie faktúr na DPH
  • sledovanie aktuálnej legislatívy a zákony
  • vyhľadávanie potenciálnych zákazkov a  sprostredkovanie práce na domácom a zahraničnom trhu
  • práca s PC (internet, word, excel, power point,....)


Zamestnanecké výhody, benefity

  • Môžeš si užívať flexibilnú pracovnú dobu, ktorá ti umožní lepšie zladiť pracovný a súkromný život.
  • Raz mesačne máš možnosť pracovať z domu a prispôsobiť si pracovný priestor podľa svojich predstáv.
  • Tešiť sa môžeš na príjemné pracovné prostredie v Košiciach, kde sa budeš cítiť ako doma.
  • Podporujeme tvoj osobný rozvoj a ponúkame rôzne školenia a kurzy, ktoré ti pomôžu rásť.
  • V prípade nadčasov a dosahovania cieľov ti ponúkame bonusy, ktoré odmeňujú tvoju snahu a výkon.
  • V našej firme si ceníme rovnováhu medzi prácou a životom, preto ti ponúkame aj ďalšie pracovné výhody a benefity, ktoré ti spríjemnia každodenný život.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, účtovníctvo

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Profesionalita v komunikácii.
  • Príjemné a pozitívne vystupovanie.
  • Plánovacie a organizačné schopnosti.
  • Logické a analytické myslenie.
  • Detailná orientácia a precíznosť.
  • Rýchlo sa učiť a prispôsobiť.
  • Samostatnosť a schopnosť riešiť problémy.
  • Minimálne SŠ vzdelanie.
  • Schopnosť motivovať a inšpirovať.
  • Flexibilita a otvorenosť k novým výzvam.
  • Osvedčené zručnosti v plánovaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť ponúka administratívne a poradenské služby pre zahraničné osoby a podniky na celom území Slovenska.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 5104467  Dátum zverejnenia: 21.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.