Metodik/Metodička účtovníctva na oddelení hlavného účtovníctva a metodiky
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Dohodou
1 900 EUR/mesiacFinálna mzda je stanovená ako súčet tarifného platu a príplatkov (variabilná zložka). Výsledná výška mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak túžite po možnosti zefektívniť pracovné procesy v oblasti účtovníctva, pridajte sa k nám a pomôžte nám dosiahnuť nové úspechy!
Čo bude Vašou úlohou:
- Metodická činnosť v oblasti účtovníctva: Vašou úlohou bude neustála revízia a zdokonaľovanie nášho prístupu k účtovníctvu. Budete mať priestor na vyjadrenie svojich nápadov a realizáciu nových metód a postupov.
- Tvorba interných predpisov: Spolu s tímom budete vytvárať interné smernice a pravidlá, ktoré budú riadiť naše účtovné procesy.
- Metodika účtovných postupov: Budete mať príležitosť vytvárať a zdokonaľovať metodiku účtovných postupov pri účtovaní operácií týkajúcich sa účtovnej jednotky, aby sme mohli efektívne a presne zaznamenávať operácie našej poisťovne.
- Odborné konzultácie: Vaše znalosti a skúsenosti budú využívané na poskytovanie odborných konzultácií pre členov tímu, manažment a iné oddelenia.
- Zostavovanie účtovných závierok: Budete mať na starosti zostavovanie priebežných aj ročných účtovných závierok a ich kontrolu, taktiež budete mať na starosti kontrolu hlavnej knihy a inventarizáciu účtov a majetku. Vaša dôkladnosť a precíznosť nám pomôžu udržiavať správnu evidenciu našich finančných údajov.
- Zostavovanie konsolidovanej účtovnej závierky: Okrem toho budete zodpovední za zostavenie konsolidovanej účtovnej závierky vo verejnej správe, čo vyžaduje vysokú mieru profesionalizmu a presnosti.
- Definovanie požiadaviek na IT: Budete spolupracovať s IT oddelením na definovaní požiadaviek na automatizáciu a digitalizáciu procesov v oblasti účtovníctva. Vaše poznatky a skúsenosti budú kľúčové pre úspešnú implementáciu nových technológií.
- Zefektívnenie a optimalizácia procesov: Budete vypracovávať návrhy na zefektívnenie a optimalizáciu pracovných procesov v oblasti účtovníctva. Vaša schopnosť identifikovať slabé miesta a navrhovať riešenia nám pomôže dosiahnuť vyššiu úroveň efektivity a produktivity.
Zamestnanecké výhody, benefity
Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:
- Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Flexibilný pracovný čas
- 3 sick days za rok
- Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
- Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
- Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
- Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
- Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80%
- Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
- Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
- Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...
Čo by Vás mohlo ešte zaujímať?
Hľadáme kolegyňu alebo kolegu na TPP so skúšobnou dobou 3 mesiace. Zmluvu s Vami uzatvárame zatiaľ na jeden rok, ale po vzájomnej spokojnosti Vám ju veľmi radi predĺžime.
Informácie o výberovom konaní
Na základe Vášho CV, dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu. V prípade, ak spĺňate požiadavky na pracovnú pozíciu, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor. Kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Ak Vás nebudeme do 14 dní kontaktovať, vybrali sme kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti na danú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás očakávame:
- precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť a zodpovednosť
- analytické myslenie
- prezentačné, komunikačné a argumentačné schopnosti
- iniciatíva a ochota
- chuť učiť sa nové veci
- znalosť v oblasti účtovnej a daňovej legislatívy
IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, znalosť SAP – výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.
Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.
Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.