Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný odborník vymáhania pohľadávok (Nitra, Bratislava, Banská Bystrica)
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda 1300 EUR brutto. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda 1300 EUR brutto. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Za veľkými vecami sú väčšinou veľkí ľudia. Preto do našich radov neustále hľadáme profesionálov, ktorí majú záujem a drive podieľať sa na transformácii a inováciách, ktoré VšZP prináša svojim klientom.
O Vás – čo Vás čaká / právomoci, zodpovednosti
- poskytovanie odborného poradenstva, informácií a služieb klientom poisťovne týkajúcich sa verejného zdravotného poistenia
- komplexné vykonávanie odborných prác v oblasti prípravy, evidencie a uplatňovania jednotlivých foriem vymáhania pohľadávok na poistnom, najmä v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom konaní, dražieb, znížení základného imania, činností súvisiacich s postupovaním pohľadávok a agendy súvisiacej s rozhodnutiami súdov v trestných veciach neodvedenia dane a poistného (napr. uplatnenie práva na náhradu škody v civilnom konaní, vymáhanie nároku na náhradu škody, a pod.)
- komplexné a odborné zabezpečovanie agendy vymáhania pohľadávok na poistnom a sankciách v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní, dražieb a znížení základného imania
- komplexné zabezpečovanie činností v oblasti vymáhania pohľadávok v rámci pôsobnosti organizačného útvaru, vrátane evidencie a sledovania pohľadávok, rozhodovanie o ďalšom spôsobe vymáhania
- pravidelné sledovanie zdrojov informácií o vyhlásených konaniach v rámci pôsobnosti organizačného útvaru podľa pokynov nadriadeného
- kontrola saldokonta s cieľom prípravy a realizácie vymáhania
- sledovanie odvodovej disciplíny, sledovanie a evidencia lehôt na úhradu nedoplatkov (osobné rokovania, výkazy nedoplatkov)
- poskytovanie súčinnosti externým subjektom v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní a dražieb
- poskytovanie podpory klientskym zamestnancom pri vybavovaní klientov
- spracovanie požiadaviek klientov doručovaných prostredníctvom call centra
- miesto výkonu práce je možné z Nitry, Bratislavy alebo Banskej Bystrice
Zamestnanecké výhody, benefity
Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:
- Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Flexibilný pracovný čas
- 3 sick days za rok
- Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
- Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
- Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
- Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
- Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80%
- Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
- Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
- Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vášmu životopisu spolu s motivačným listom sa starostlivo povenujeme a zvážime. Dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo a legislatíva
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
správa konkurzných konaní
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
O Vás - aká/aký ste, čím disponujete, čo máte rád/rada
- Schopnosť pracovať v tíme
- Zodpovedný prístup k pridelenej práci
- Flexibilita, dôslednosť, efektivita, asertivita, predvídavosť
- Schopnosť samostatne vyhodnocovať informácie a navrhovať riešenia
- Aktívny prístup k riešeniu problémov a schopnosť navrhovať riešenie
- Orientácia na dosahovanie cieľov a určovanie nových cieľov
- Schopnosť komunikovať s klientom formou telefonátu, osobne, emailom, písomne
- Proklientsky orientované myslenie
- Dobré komunikačné zručnosti
- Dôslednosť a precíznosť, schopnosť dodržiavať dohodnuté termíny a doťahovanie úloh do konca
- Zvládanie stresových situácií
- Schopnosť oboznamovať sa s legislatívnymi zmenami v oblasti zdravotného poistenia a ich následná implementácia do praxe
- Uprednostnení budú kandidáti s 2-ročnou praxou v oblasti v oblasti vymáhania pohľadávok (najmä konkurzné konania), poisťovníctve, bankovom sektore
- Uprednostnení budú kandidáti so znalosťou zákona č. 580/2004 Z. z.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.
Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.
Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.
Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.
Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.
Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.
Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4814864
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Advokát, Advokátsky koncipient, Právnik, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac