Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Metodik/Metodička Back Office
Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 1 300 EUR/mesiacPonúkame diskusiu o mzde začínajúcu na tejto sume. Finálna úroveň mzdy závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností.
Čo od vás očakávame
Do nášho tímu Riadenie hotovosti hľadáme kolegu na pozíciu Metodik Back Office. Úlohou je tvoriť metodické postupy pre realizáciu hotovostných operácií, úschovy hodnôt a prenájmu bezpečnostných schránok. Komunikovať s inými útvarmi banky vo vzťahu k realizácii hotovostných operácií a po schválení nadriadenými zakomponovať dohodnutý program opatrení do metodických postupov.
Zodpovednosti:
Zodpovednosti:
- Tvoriť metodické postupy a usmernenia v oblasti vykonávania operácií a manipulácie s hodnotami, úschovy hodnôt a prenájmu bezpečnostných schránok, navrhovať zmluvné podmienky služieb v danej oblasti, poskytovať poradenstvo a podporu pre interných zákazníkov.
- Identifikovať, špecifikovať a napĺňať požiadavky na systémovú podporu a funkcionalitu v oblasti vykonávania hotovostných operácií, operácií s hodnotami a úschovy hodnôt, zabezpečiť testovanie požadovanej funkcionality a metodickú implementáciu systémových riešení.
- Predkladať návrh rozpisu limitov hotovosti a počtu prepráv pre pobočky a SC
- Vytvoriť databázu ukazovateľov pre vyhodnocovanie hotovostného peňažného obratu, prácnosti a nákladovosti činností pri manipulácii s hotovosťou, realizácii hotovostných operácií
- Monitorovať a navrhovať využitie a obnovu pokladničnej techniky, riešiť úlohy súvisiace s údržbou a servisom, vypracovávať podklady v danej v oblasti, odsúhlasovanie podkladov k fakturácii
- Poskytovať podporu interným klientom v realizovaných činnostiach
Čo môžete očakávať vy od nás
Ako zamestnanec/zamestnankyňa získavate benefity, ktoré porastú tak, ako budete rásť spolu s nami. Čím dlhšie u nás budete pracovať, tým viac výhod získate!
- Odmenu za výkon. Raz ročne získate bonus, ktorého výška závisí od splnenia firemných aj Vašich individuálnych cieľov.
- Stravné plne hradené zamestnávateľom bez doplatku zamestnanca.
- Až do 10 dní plateného voľna nad rámec zákona každý rok.
- Kredit vo VÚB Cafetérii až do výšky 300 eur, ktorý rastie s počtom odpracovaných rokov.
- Až do 100 eur mesačne ako príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier).
- Zvýhodnené produkty a služby VÚB banky.
- Home office až do výšky 80% po dohode s manažérom.
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
v oblasti riadenia hotovosti
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ll. stupňa,
- minimálne 3 roky praxe s hotovosťou,
- znalosť anglického jazyka,
- dobré procesné a analytické myslenie,
- pozitívny prístup k zadaným úlohám,
- tímová spolupráca,
- spoľahlivosť, systematickosť a precíznosť.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás tento popis zaujal, pošlite nám svoje CV. Stačí kliknúť na „Reagovať na ponuku" a my sa Vám ozveme. Všetko dôležité o práci vo VÚB si povieme na online/on site stretnutí.
Tešíme sa na Vás !
Tešíme sa na Vás !
ID: 4817901
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Odborný referent Spoločnosť: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac