Metodik/Metodička Back Office

Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 1 300 EUR/mesiacPonúkame diskusiu o mzde začínajúcu na tejto sume. Finálna úroveň mzdy závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností.

Čo od vás očakávame

Do nášho tímu Riadenie hotovosti hľadáme kolegu na pozíciu Metodik Back Office. Úlohou je tvoriť metodické postupy pre realizáciu hotovostných operácií, úschovy hodnôt a prenájmu bezpečnostných schránok. Komunikovať s inými útvarmi banky vo vzťahu k realizácii hotovostných operácií a po schválení nadriadenými zakomponovať dohodnutý program opatrení do metodických postupov.
Zodpovednosti:
  • Tvoriť metodické postupy a usmernenia v oblasti vykonávania operácií a manipulácie s hodnotami, úschovy hodnôt a prenájmu bezpečnostných schránok, navrhovať zmluvné podmienky služieb v danej oblasti, poskytovať poradenstvo a podporu pre interných zákazníkov.
  • Identifikovať, špecifikovať a napĺňať požiadavky na systémovú podporu a funkcionalitu v oblasti vykonávania hotovostných operácií, operácií s hodnotami a úschovy hodnôt, zabezpečiť testovanie požadovanej funkcionality a metodickú implementáciu systémových riešení.
  • Predkladať návrh rozpisu limitov hotovosti a počtu prepráv pre pobočky a SC
  • Vytvoriť databázu ukazovateľov pre vyhodnocovanie hotovostného peňažného obratu, prácnosti a nákladovosti činností pri manipulácii s hotovosťou, realizácii hotovostných operácií
  • Monitorovať a navrhovať využitie a obnovu pokladničnej techniky, riešiť úlohy súvisiace s údržbou a servisom, vypracovávať podklady v danej v oblasti, odsúhlasovanie podkladov k fakturácii
  • Poskytovať podporu interným klientom v realizovaných činnostiach

Čo môžete očakávať vy od nás

Ako zamestnanec/zamestnankyňa získavate benefity, ktoré porastú tak, ako budete rásť spolu s nami. Čím dlhšie u nás budete pracovať, tým viac výhod získate!

  • Odmenu za výkon. Raz ročne získate bonus, ktorého výška závisí od splnenia firemných aj Vašich individuálnych cieľov.
  • Stravné plne hradené zamestnávateľom bez doplatku zamestnanca.
  • Až do 10 dní plateného voľna nad rámec zákona každý rok.
  • Kredit vo VÚB Cafetérii až do výšky 300 eur, ktorý rastie s počtom odpracovaných rokov.
  • Až do 100 eur mesačne ako príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier).
  • Zvýhodnené produkty a služby VÚB banky.
  • Home office až do výšky 80% po dohode s manažérom.

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

v oblasti riadenia hotovosti

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie ll. stupňa,
  • minimálne 3 roky praxe s hotovosťou,
  • znalosť anglického jazyka,
  • dobré procesné a analytické myslenie,
  • pozitívny prístup k zadaným úlohám,
  • tímová spolupráca,
  • spoľahlivosť, systematickosť a precíznosť.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás tento popis zaujal, pošlite nám svoje CV. Stačí kliknúť na „Reagovať na ponuku" a my sa Vám ozveme. Všetko dôležité o práci vo VÚB si povieme na online/on site stretnutí.

Tešíme sa na Vás !
ID: 4795072  Dátum zverejnenia: 28.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac